wueska Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 ta dzisejsza młodziez nic nie myśli :P mozna przecież spowodzeniem podpasować dysze od gaźnika Jawy 350TS ! masz mieć wiekszy poziom paliwa w komorze pływakowej, tyle ze ty jeźdizłeś naniskich obrotach i wtedy sie zagrzał stawiał bym tu na zbyt mała dysze wolnych obrotów. Ksiazka Dmowskiego o gaźnikach koszt 30zł zeby regulować gaźnik trzeba wiedzieć jak działa polecam kupno nie jest to świetna ksiażka ale wystarczy zeby wiedzieć na czym rzecz polega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 (edytowane) nie znam się na jawach ani mz'tkach, dysza główna ma gwint 5mm, mam kilkanaście różnych dysz ale niestety 6 mm :) o ile zwiększyć dyszę wolnych ? 10-15? nie jestem do końca pewien co do niej, moto gdy jest zagrzane, postoi, pali od strzała i sie wkręca momentalnie do 4 biegu po czym robi buuu i zdycha i tak już na każdym biegu póki nie odczekam chwili, każda próba gwałtownego odkręcenia manety kończy sie buuuuuu, kranik podaje paliwo. Edytowane 31 Grudnia 2008 przez Sloniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 wróżka nikt nie jest zeby powiedzieć ile zwiekszyć:P Trzeba spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Kranik podaje paliwo, ale jak ? To powinien byc dosc silny strumien, jak jest za slaby to moze ci po prostu nie starcza paliwka, specjalnie jak ostro odkrecisz. Jak wyglada swieca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek.RR Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 (edytowane) Kranik podaje paliwo, ale jak ? To powinien byc dosc silny strumien, jak jest za slaby to moze ci po prostu nie starcza paliwka, specjalnie jak ostro odkrecisz. Kiedyś w zjawie tak miałem... Po dłuższym pałowaniu zaczynała się dusić. Pierwsze co, patrze czy paliwo z kranika leci... Wyglądało że godziwie nawet.. Po kilku tygodniach walki, rozbabraniu połowy silnika, jeszcze raz zainteresowałem się kranikiem. Wyszło że uszczelka w diabły poszła i nie przepuszczała tyle benzyny ile szanującej się jawie się należy (czyli dużo :icon_mrgreen: ) Edytowane 8 Stycznia 2009 przez Nyx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 No właśnie jest kurcze blade silny strumień, kranik jest wymieniony na sportowy - o wysokiej przepustowości więc tego jestem pewien. Iglica na przedostatnim ząbku. Świeca biała. Narazie jest za zimno, żeby ją odpalić ale spróbuję jeszcze odgiąć ciut ciut pływak no i dysze wolnych zwiększe. Podniosłem jeszcze iglicę na maxa ale po odpaleniu rozgrzanego silnika trzeba trzymać cały czas gaz na maxa i ledwo pyrka na wolnych obrotach siejąc pełno dymu z wydechu. Świeca czarna, nie trzyma wolnych obrotów ani nie reaguje na kręcenie śrubą od powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 w tym momencie chyba sam widzisz ze troche przesadziles z paliwem ... chyba nie bedzie to kwestia iglicy tylko z tym plywakiem przeholowales. Mechanizm ssania jest OK ? Nie zacina sie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.