seweryn2 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Witam chciałbym wypolerować sobie silnik na lustro ale nie wiem od czego się zabrać i co jest do tego potrzebne czekam na wasze podpowiedzi i porady. Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) Drobny papier na wodę wartość sam musisz dobrać :) Edytowane 14 Grudnia 2008 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 ale żadna pasta nie jest potrzebna :icon_question: Ale co mam po kolei robić jak postępować :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) pasta na końcu najpierw się pozbywasz farby/lakieru obecnego, do tego są preparaty chemicznie a później polerujesz papierem wodnym nie żałując wody od 500 na 2500 kończąc i jeszcze polerka pastą na felge od auta potrzeba około 4-6h polerowania na silnik raczej więcej zejdzie ze względu na nierówne powierzchnie Edytowane 14 Grudnia 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) Konkretnie chce wypolerować silnik w Jawie TS 350 I mam pytanie 500-2500 to jest grubość papieru wodnego :icon_question: Edytowane 14 Grudnia 2008 przez seweryn2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Tak kolego, ta liczba to ziarnistość papieru (ilość ziaren ściernych na 1 cm kwadratowy). Ważne tylko, aby papier nadawał się do współpracy z wodą. A potem zaczynasz tarcie- moczysz papier (500) i trzesz całą powierzchnię, następnie bierzesz drobniejszy papier (np 800) i powtarzasz cały proces i tak aż do ziarnistości 2500. Dopiero po skończeniu całości papierem (uzyskasz bardzo gładką, lecz matową powierzchnię) stosujesz pastę (ja używam AUTO-MAX-a) i polerujesz aż do uzyskania połysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Ok to już wiem o co chodzi dzięki wielkie :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Dla lepszego efektu możesz kupić końcówkę do wiertarki z filcem, jeszcze lepiej się błyszczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Ale to już przy polerowaniu tak :icon_question: tzn jak będę polerował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 filc na koniec teraz na allegro są takie pasty o takich gradacjach że i bez papieru ściernego powinno dać rade Musze to przetestować. polerujesz silnik Jawy, więc zapewne jest na nim dużo zlewów aluminium, rys itp. Ja zawsze zaczynam od papieru wodnego 120 na największe niedociągnięcia procesu produkcji :wink: później stopniowo , i systematycznie by każda ziarnistość usunęła odpowiednie jej rysy, dociągam do papieru 1500 i filc z pastą nabłyszczającą, wychodzi malinka tu masz zrobionego przeze mnie komarka http://img187.imageshack.us/my.php?image=zdjcia0094vb8.jpg przyznaje że jest przy tym w chuk roboty, ale robie to tylko dla własnej potrzeby. jak kupisz duży filc i zamontujesz go do wiertarki to uważaj, bo można dostać polerowanym elementem w twarz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Przyznaje że wygląda świetnie taki silnik daje dużo uroku i chce taki sobie zrobić dzięki :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 filc na koniec teraz na allegro są takie pasty o takich gradacjach że i bez papieru ściernego powinno dać rade Musze to przetestować. polerujesz silnik Jawy, więc zapewne jest na nim dużo zlewów aluminium, rys itp. Ja zawsze zaczynam od papieru wodnego 120 na największe niedociągnięcia procesu produkcji :wink: później stopniowo , i systematycznie by każda ziarnistość usunęła odpowiednie jej rysy, dociągam do papieru 1500 i filc z pastą nabłyszczającą, wychodzi malinka tu masz zrobionego przeze mnie komarka http://img187.imageshack.us/my.php?image=zdjcia0094vb8.jpg przyznaje że jest przy tym w chuk roboty, ale robie to tylko dla własnej potrzeby. jak kupisz duży filc i zamontujesz go do wiertarki to uważaj, bo można dostać polerowanym elementem w twarz :wink: zamieściłeś fotkę komara z polerowanym silnikiem mimo że fabrycznie nie były polerowane a więc już teraz nie ma nic wspólnego z oryginałem. Podczas tego upiększania zapomniałeś poprawić pedały i ze zdjęcia rdza śmieje się do oglądających. Zniszczyłeś w ten sposób kolejny motorower. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 zamieściłeś fotkę komara z polerowanym silnikiem mimo że fabrycznie nie były polerowane a więc już teraz nie ma nic wspólnego z oryginałem. Podczas tego upiększania zapomniałeś poprawić pedały i ze zdjęcia rdza śmieje się do oglądających. Zniszczyłeś w ten sposób kolejny motorower. Co do pedałów to się przyznaję, założyłem byle by były, ale już je poprawiłem, choć nadal mi trochę wstyd co do zniszczonego motoroweru, powrót do oryginału będzie trwał raptem godzinę, uratowałem go od pójścia na "żyletki" więc jako taki obywatelski obowiązek spełniłem, a po wtóre ... nie Pana cyrk i nie Pana małpki :wink: z całym szacunkiem Do Pana osoby. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Znajomy szlifierz który zajmuje się polerką radził mi jeszcze po wypelorawaniu wygotowac element w oleju żeby nie śniedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Masz rację, ale za kilka lat będziesz żałował zniszczonego silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.