Skocz do zawartości

Prosze o szybką odpowiedz, cylek Metrakit 75 ccm


arti16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ściagasz cylinder, pakujesz nowy tłok+cylinder i po przeróbce?:D

Regulacja gaźnika to nie łaska? Kontynując jeśli chcemy otrzymać dobry tego efekt to pasowało b1y też zmienić tłumik wraz z kolekroerm,

silnik to nie tylko tłok z cylindrem. Oczywiście wymiana łożsk na lepsze no i korbowód nie wiadomo jak to zniesie.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

większość robi to w taki właśnie szybko sposób i jakiś czas to lata, tyle że dlaczego po pewnym czasie korbowód i łożyska siadają:)), ale mniejsza o to:), powinno sie przynajmniej wyważyć wał do masy nowego tłoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...3D50%26_fvi%3D1

 

TAk dokładniej to mam zamiar kupić ten zestaw. Ale boje się że część cylindra którą wpuszcza się w silnik nie wejdzie mi do niego. CXzy skoro jesto cylek do mojego moto to nie powinno być problemów?? :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz okazyjnie kupić cylek i założyć żeby zwiększyć moc to długo nie pociągniesz.

Tuning zaczyna się od wydechu bo w 2t on ma większe znaczenie.

Jeśli nie będzesz wymieniał łożysk i kupował cięższego wału (wzmacnianego) to szkoda wydawać kasy na cylek bo będziesz musiał robić genaralke bo ci łożyska wszędzie pójdą.

Dam ci przykłąd na innym derbi GPR replica gość założył 75 cc wydech tuning nową membranę i coś tam jeszcze darło mu to ponoć 130 ale co z tego jak dosłownie po 2 tyg wystawił moto na allegro bo się cały silnik posypał.

Nie miałem styczności z takim cylkiem ale jak w opisie pasuje do twojego to powinien być :)

Jeśli tuning chciałeś kończyć na cylku to nie polecam.

 

"jeśli jest do kit do twojego modelu to mieści się ma o wiele cieńszą tuleję w cylindrze od oryginału."

 

Skąd takie przemyślenia ?

 

Ja ze swojej strony mogę powiedzieć że jest to tuleja a nie nicasil więc nic specjalnego ;/

Edytowane przez mahermnih1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mahermnih1 moje przemyślenia stąd że miałem w ręku cylek 50cc i kit do niego 70cc, po za tym mimo że tłok większy to był lżejszy od tego oryginalnego, myślę że i to poniekąd po to aby właśnie wał nie padał tak szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...