Skocz do zawartości

jasiek09

Forumowicze
  • Postów

    118
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jasiek09

  • Urodziny 12/29/1988

Osobiste

  • Motocykl
    Honda NSR 50
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lubelskie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia jasiek09

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. i przyśpieszony przez to zapłon (strzela w wydech), może tak być jak poprzednik pisze
  2. co że się da jak to nie jest powód do dumy, bo magneto już pewnie idealnie proste nie jest.
  3. zacznij od zdemontowania i przeczyszczenia gaźnika i kranika.
  4. no więc tak, moduł jest napewno do 2t, co do zmiennego kąta wyprzedzenia zapłonu w żadnych opisach co znalazłem nic o tym nie było napisane więc wątpie.kolory kabli co podałeś zgadzają się więc jutro będę próbował,sprawdzał pkt zapłonu itp. dzieki za info
  5. Witam, trafił mi się taki moduł jak na zdjęciach, Nie pasuje do pojazdów z silnikiem Minarelli, w których zastosowano moduły Ducati.( tam gdzie stosowano cewko moduł?) chcę go przystosować do Nsr 50, ale nie mogę znaleźć schematów za co odpowiadają poszczególne kabelki w takim module od minarelli, bo kolory różnią się od tego co mam w nsr.Wstępnie przyjmuję że dwa biało czarne przewody o równej długości będą szły do dwóch czerwonych o równej długości do tej kostki gdzie można regulować kąt wyprzedzenia zapłonu, pozostaje dwupinowa kostka z przewodem czerwonym i czarnym, przewód czarno biały, czerwono biały, czarno brązowy(czerwony). http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8083f2cc0b72749.html z góry dzięki za pomoc.
  6. http://img7.imageshack.us/img7/3391/modul.jpg
  7. przewód WN to przewód który idzie na świecę, jakby działała za taką cenę dobrze to wykluczyłbyś winę modułu. jimi11 poczytaj z czego zbudowana jest taka lampa to napewno nie zamknie Ci się koszt w 2zl ;]a i po zmontowaniu nie wiadomo czy zadziała
  8. może masz nieoryginalny moduł i daje Ci iskrę albo o wiele za wcześnie albo dopiero jak tłok idzie do dołu, miałem taki przypadek w swojej nsr, jak jest u mechanika to niech podłączy lampę stroboskopową, kopnie kopniakiem i bez odpalania widać po znakach czy iskra jest w dobrym miejscu.
  9. to licznik na 99% od simsona. PS to dla siostry :)?ę mylić. edit teraz popatrzyłem po allegro i sprzedają takie do rometów a wydawało mi się że to napewno od simsona, także mogę się mylić
  10. jeśli naprawdę jest tam tak jak mówisz 1-2 milimetry luzu to czeka Cię remont
  11. nic nie napisałeś na temat kabla od cewki, fajki i co najważniejsze świecy
  12. jakie to świece? jak Ngk to możesz spróbować na ich odpowiedniku Denso, ostatnio Ngk robi syf ;/
  13. radze upewnić się czy masz dobrą dysze bo 135 to jest dysza od nsr 125, i na takiej będzie go przylewać,w ns1 jest 115 więc pewnie w mbx coś w okolicach tego-trochę mniej.
  14. że najważniejsze są pierwsze kilometry, to co zaczniesz robić po pierwszych 172kilometrach już Ci dużo nie zmieni.
  15. jakie to dysze? gaźnik 18mm ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...