Skocz do zawartości

sjmlo

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sjmlo

  • Urodziny 01/25/1988

Osobiste

  • Motocykl
    KTM SX 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1065150

Informacje profilowe

  • Skąd
    Siodło

Osiągnięcia sjmlo

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Sorki mam tylko jedną fotkę. Przyczyną było urwanie blachy wału, która w następnej kolejności rozpizgała z dołu i z góry tłok, troszkę dół cylindra oraz jej kawałek wbił się w głowicę :D
  2. no to mocny w zagadkach nie jesteś, "nie dostał wpierdol", co kolwiek to znaczy.
  3. Na moje oko, to wygląda jak by tłok(troszeczkę za długi) ocierał, bo z jednej strony jest dziura a z drugiej obtarte.
  4. http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0509/zdjecia00783172.jpg Co mogło być przyczyną rozwalenia wału korbowego? :)
  5. Nie rozumiem co znaczy "śmigasz za lekko". Chodzi o ciepłotę o numer niższą? Jeździłem na 8 i 9, i obie padły, poi co jeżdżę na Iskra i już parę godzinek wyjeździłem i jest OK, możliwe że problem już rozwiązany. Dzisiaj mu wstawiłem w pizd* trochę i zaczął pluć iskrami z tłumika przez około 10 minut i jakoś był mocniejszy po tym :)
  6. Coś koło kawy, po wyczyszczeniu iskra jest koloru złotego. Założyłem Iskrę od fiata 125, ma 20 lat, ale porządną iskrę, póki co jeszcze nie padła.
  7. No wiadomo, najpierw z minutkę silnik chodzi bez jazdy, potem parę minutek jazdy na niewielkich obrotach aż silnik się nagrzeje. Chciałem przypomnieć że problem dotyczy świecy a nie silnika.
  8. Też słyszałem właśnie że ngk robi syf. Miałem NGK z katalogu do mojego modelu(Fajka też NGK), teraz założyłem naszą polską iskrę, ale musze troche pojeździć, a narazie nie mam czasu, jak podnnie i ta świeca to dam znać
  9. Witam, Mam problem ze świecami w moim KTM 250 SX, rok 2005, 2 suwów, założyłem nową świece, odpalił od razu, i mogę na niej pojeździć pare godzin i motor gaśnie i już nie mogę go odpalić i na tej świecy nie ma już iskry, wyczyszczę, wysuszę ją i jest iskra, ale słaba i koloru złotego :), a nie niebieska tak jak na nowej, założę ją i motor odpali, zwiększę obroty i motor gaśnie. Jak założę nową świecę to odpala na kopa, i mogę parę godzinek pojeździć. Już 4 nowe świece mi padły w przeciągu 3 dni. Znajomy mówi że to winna cewki, daje za duży prąd i przepala świece, bo iskra jest koloru złotego, a w nowej jest koloru niebieskiego. Czy faktycznie to winna cewki? Jeśli tak, to ile kosztuje nowa oryginalna, albo jakiś zamiennik? I gdzie mogę taka cewkę znaleźć? Można te świecę jakoś reaktywować :) ? Z góry dziękuję za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...