arti16 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Witam mam Derbi FDS savannah 50. I mam okazje kupić KIT METRAKIT 75 ccm. Powiedzcie mi czy musze robić jakieś przeróbki aby go założyć? Prosze o szybką odpowiedz. Smile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 ściagasz cylinder, pakujesz nowy tłok+cylinder i po przeróbce?:D nie mowie tutaj o innych zabiegach ale ógólnie tak wyglada wymiana cylindra. pomijam kwestie w jakim stanie korba i inne łozyska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) ściagasz cylinder, pakujesz nowy tłok+cylinder i po przeróbce?:D Regulacja gaźnika to nie łaska? Kontynując jeśli chcemy otrzymać dobry tego efekt to pasowało b1y też zmienić tłumik wraz z kolekroerm, silnik to nie tylko tłok z cylindrem. Oczywiście wymiana łożsk na lepsze no i korbowód nie wiadomo jak to zniesie. Edytowane 14 Grudnia 2008 przez Kamsel motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba83 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 większość robi to w taki właśnie szybko sposób i jakiś czas to lata, tyle że dlaczego po pewnym czasie korbowód i łożyska siadają:)), ale mniejsza o to:), powinno sie przynajmniej wyważyć wał do masy nowego tłoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti16 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...3D50%26_fvi%3D1 TAk dokładniej to mam zamiar kupić ten zestaw. Ale boje się że część cylindra którą wpuszcza się w silnik nie wejdzie mi do niego. CXzy skoro jesto cylek do mojego moto to nie powinno być problemów?? :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 jeśli jest do kit do twojego modelu to mieści się ma o wiele cieńszą tuleję w cylindrze od oryginału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 (edytowane) Jeśli chcesz okazyjnie kupić cylek i założyć żeby zwiększyć moc to długo nie pociągniesz. Tuning zaczyna się od wydechu bo w 2t on ma większe znaczenie. Jeśli nie będzesz wymieniał łożysk i kupował cięższego wału (wzmacnianego) to szkoda wydawać kasy na cylek bo będziesz musiał robić genaralke bo ci łożyska wszędzie pójdą. Dam ci przykłąd na innym derbi GPR replica gość założył 75 cc wydech tuning nową membranę i coś tam jeszcze darło mu to ponoć 130 ale co z tego jak dosłownie po 2 tyg wystawił moto na allegro bo się cały silnik posypał. Nie miałem styczności z takim cylkiem ale jak w opisie pasuje do twojego to powinien być :) Jeśli tuning chciałeś kończyć na cylku to nie polecam. "jeśli jest do kit do twojego modelu to mieści się ma o wiele cieńszą tuleję w cylindrze od oryginału." Skąd takie przemyślenia ? Ja ze swojej strony mogę powiedzieć że jest to tuleja a nie nicasil więc nic specjalnego ;/ Edytowane 15 Grudnia 2008 przez mahermnih1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti16 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Więc chyba jednak z niego zrezygnuje, bo jak potem mi się silnik posypie to nawet części nie będe miał z kąd wziąć :smile: . Dzięki wam za odpowiedzi :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 mahermnih1 moje przemyślenia stąd że miałem w ręku cylek 50cc i kit do niego 70cc, po za tym mimo że tłok większy to był lżejszy od tego oryginalnego, myślę że i to poniekąd po to aby właśnie wał nie padał tak szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Kolega arti rezygnuje z tuningu czyli koniec przemyśleń i wyważania wałów. Temat zamknięty. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi