majkelpl Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 aby to naprawde bylo show bike i w momencie gdybys go ubral z powrotem (o ile byloby to mozliwe i np obnizona zawiecha nie dobijala sakw do wydechu itd.) No skoro chcialbys zrobic draga tylko na pokazy i weekendowe jazdy po super prostym i dobrym asfalcie to tak. Ale w polskich realiach to se ne da :icon_mrgreen: Co z tego ze go obnizysz, dasz mu laczka 250 z tylu jak sobie tym nie posmigasz :crossy: Poza tym ........... mi sie Yamaha badziej od Hondy podoba :notworthy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Jedyne co bolało to serwis. Za wymianę oleju, filtra powietrza i filtra oleju zapłaciłem 600 zł,- Sam filtr powietrza kosztuje 250 zeta. Nie wiem jak to się ma w przypadku 1300. Przegląd robię zawsze w Autoryzowanych serwisach i tak np. ten sam zakres robót w Yamasze 1'100 kosztował mnie troszę ponad 300 zł,- Aż boję się pomyśleć ile kosztują grubsze sprawy takie jak np. rozrusznik, skrzynia itp. Robiąc to samemu, da się zamknąć w kwocie poniżej 200 zł. - 142 zł 4 litry oleju Mobil1 4T - 21 zł filtr oleju - ok. 5 zł czyszczenie i nasączanie filtra powietrza K&N-a (250 zł pierwszy zakup) - 10 zł 4 :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 No i stoi w garażu VStar XVS1100 Silverado, 2005 rok, 20 tys kmów, ładnie ubrany, tapicerka Mustang, wydechy Cobra i ma to, co Silverado miec powinna. Motocykl wygląda jak nówka z salonu, ba, wyglądał tak już w USA przed sprowadzeniem do kraju. Przeglądy znajomych /dobrych/ mechaników i znawców motocykli niczego złego nie wykazały. Nic innego nie pozostaje, jak spokojnie jeździc. Osobiście jestem w siódmym niebie /kiedy skończy się qrewska zima?!/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 No gratulacje kolego :clap: :notworthy: I teraz zasuwaj do "chwale sie " !!! :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 panowie i panie, posty typu "gratuluję :clap: " proszę zamieszczać w odpowiednim wątku w dziale "chwalę się". w końcu po to jest jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 O.K. Więc poza oczywistymi I SZCZERYMI GRATULACJAMI :clap: mam pytanko: czy był jakiś konkretny powód wyboru Yamahy, a nie np. Hondy czy Kawasaki? Czy był to może (oczywiście przemyślany) "poryw serca"? Zastanawiam właśnie się jak inni wybierają swoje maszyny? Czy po suchym zestawieniu danych technicznych, czy ze wzgl. na opinie innych, czy też ot tak-prosto z serca??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 O.K. Więc poza oczywistymi I SZCZERYMI GRATULACJAMI :clap: mam pytanko: czy był jakiś konkretny powód wyboru Yamahy, a nie np. Hondy czy Kawasaki? Czy był to może (oczywiście przemyślany) "poryw serca"? Zastanawiam właśnie się jak inni wybierają swoje maszyny? Czy po suchym zestawieniu danych technicznych, czy ze wzgl. na opinie innych, czy też ot tak-prosto z serca??? Już wcześniej pisałem, że mam dylemat pomiędzy VTX1100 i XVS 1300. Bardzo długo zastanawiałem się, porównywałem różne parametry, pytałem ludzi doskonale znających te srzęty i ostatecznie okazało się, że są to motocykle bardzo podobne do siebie w sensie technicznym i sprzętowym. Podobne moce, osiągnięcia, cena za rocznik, stan i wyposażenie. Powodem dlaczego XVS a nie VTX jest ogólny wygląd i design. Yamaha po prostu do mnie przemawia "ludzkim głosem", ma ten klimat którego szukam w motocyklu :buttrock: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Kumam :biggrin: . Mnie na kolana rzuciła C3 AERO i tak już zostało. Później zaintrygował mnie VTX1800, ale pierwsze serie miały tylko aluminiowe koła i nie były typowymi cruiserami, a raczej powerbikami. A poza tym nie moja liga finansowa :lapad: . Natomiast VTX1300 urzekła mnie wszystkim z wyjątkiem hamulców. I tak pozostałem wierny mojej pierwszej miłości. Dzisiaj to się zmieniło-motory staniały, a i VTX1800 ma piękne szprychowane koła, ale.... Ale C3 jest tak rzadkim okazem, że takiej "czarnej perły" wśród motorków ze świecą szukać :biggrin: . I sam nie wiem... Najchętniej bym widział w mojej ramie silniczek od 1300 bo 1100 ze swoimi 52KM pozostawia pewien niedosyt. Choć z drugiej strony mam rozstaw cylindrów V-45stopni z korbowodami na wspólnym czopie-co daje "good vibration" jak w Harley'u :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Mnie mój też rzucił na kolana :biggrin: Jedyną "wadą" Silwerado są koła, bo nie są szprychowane. Reszta jest dokładnie taka, jak sobie wyobrażałem swój motocykl. No i te wydechy, głośne... basowe... Muzyka dla moich uszu! :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Mnie mój też rzucił na kolana :biggrin: Jedyną "wadą" Silwerado są koła, bo nie są szprychowane. Reszta jest dokładnie taka, jak sobie wyobrażałem swój motocykl. No i te wydechy, głośne... basowe... Muzyka dla moich uszu! :clap: Oglądałem Twoje zdjęcia :lalag: . Naprawdę Śliczna-bajer malowanie i bogato ubrana :clap: . Faktycznie nie ma szprych, ale dodaje jej to "potęgi" w wyglądzie :notworthy: . Teraz tylko przegnać tą k***ę zimę i do zobaczenia na trasce :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Dzięki :flesje: Dopiero styczeń a ja już siedzę jak na szpilkach :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Oglądałem Twoje zdjęcia :lalag: . A gdzie shipp zapodal te zdjecia ??? Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Jakoś damy radę :lalag: . Na zimowe wieczory zakładam mój hełmik(wermaht) z goglami(red baron) i przeglądam na allegro różne dodatki do motorka :biggrin: . A to jakiś zegareczek, a to inne kieruneczki, a to teraz lightbary na H4, i może bixenonik :icon_mrgreen: . Jakoś te wieczory mijają, (hon)DZIUNIA pomalutku się "dozbraja" na sezon w chromowane detaliki, a wiosna coraz bliżej. Taki mój sposób na przetrwanie zimy (choć wolałbym jak niedźwiedź zasnąć i otworzyć oczy-a tu choć 12'C i słoneczko :biggrin: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Tak się jeszcze przyjrzałem na te koła... Jednak lepiej, że nie są szprychowane, bo Yamaszka jest trochę obniżona na zawieszeniu i ma sprofilowane nisko siedzenie. Nie ma w sobie nic z choppera i wygląda /na "żywo" jeszcze lepiej widac/ jak na prawdę ciężki cruiser. Szprychy chyba by nie pasowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 A co Ty teraz biedaku, bedziesz mial do roboty, jak tu sie nic nie odkreca a motocykl masz calkowicie ubrany ? :icon_rolleyes: Wal kardana - bezobslugowy, hamulce - dwie tarcze z przodu, zyleta, silnik - nie do zajechania Nuda, Panie, nuda .... :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.