Gość marcpol Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam, szukam taniego diesla jeżdżącego bez problemu na oleju opałowym. Priorytetami są niezawodność, trwała blacharka, dobre wyposażenie i osiągi. Auta na litrę F z miejsca odpadają. Może byc wolnossący lub doładowany. Taniego czyli do 5000 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 VW polo 1.4D lub golf 2 1.6D lub 1.6TD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Auta na litrę F z miejsca odpadają Nastepny uprzedzony...Akurat francuskie diesle sprzed kilkunastu lat(bo tylko na takiego masz kase) to silniki nie do zajechania, ekonomiczne i mocniejsze od porownywalnych "niemcow". No ale jak ktos nasluchal sie wioskowych opowiesci to bedzie jezdzil Golfem II z piec razy cofnietym licznikiem zamiast kupic auto na F... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Mimo wszystko, zajc ma rację, stare francuskie diesle są nie do zakatowania. To samo się tyczy zresztą Forda i nie wiem dlaczego marcopol nie dopuszczasz takiego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Ale auto na F to może być Ford. A nie France. Na to poczekajmy az sam autor sie okresli o co mu biega :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Olej opałowy? Nigdy nie zrozumiem takich ludzi :D Tak jak LPGowców :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Chodzi o Fiata? Wygrałem? :icon_mrgreen: Miałem Palio, nie polecam. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Bierz mesia 190 D, nie zajedziesz i chodzi na wszystkim... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 (edytowane) Olej opałowy? Nigdy nie zrozumiem takich ludzi :D Tak jak LPGowców :D Nie rozumiesz bo widocznie masz kasy dużo.A są ludzie, którzy myślą w ten sposób: Kupują Jaguara za 100 000 zł. Jag pali 25 litrów na 100 km. Przejeżdzaja rocznie 30 000 km. Muszą zatankować 300 razy czyli 7500 litrów benzyny. 7500 litrów benzyny razy 4 zl = 30 000 zł I wtedy wstawiaja gaz. Jag pali 30 litrów gazu na 100 km Muszą zatankować 9000 litrów gazu po 2 zł= 18 000zł 30 000 zł - 18 000 zł = 12 000 zł w ciągu roku. Chyba nie trzeba tego komentować... Myślę, ze chodzi o Ferrari ...albo foldzwagen ;-p Ja też polecam starego mesia. Silnik chodzi na wszystkim. Edytowane 30 Listopada 2008 przez monter75 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 (edytowane) Auta na litrę F z miejsca odpadają. Może byc wolnossący lub doładowany. Taniego czyli do 5000 zł. A czemu z miejsca odpadają?? Przeca wszystkie silniki TD wywodzą się w prostej linii od.....Fiata Cromy - i jakby nie patrzył Fiatowskie diesle są całkiem niezłe. Sam mam na podwórku Fiata z silnikiem 1,7TD i jako auto do jazdy na codzień spisuje się bardzo dobrze - pali stosunkowo nie wiele, nie psuje się.....i pojedzie na wszystkim co mu się wleje; Ps; Fiat diesel to zupełnie co innego od badziewnego Fiata benzyniaka........ Pps; Jeśli chcesz inne auto, któro pojedzie na wszystkom to należałoby szukać starego Mercedesa W123 ............bo 190-ki w dobrym stanie z silnikiem innym niż 200D do 5kzl chyba nie da sie kupic.... Edytowane 30 Listopada 2008 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba3ma Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Szkoda że nie może być auto na F bo Ford Eskort 1.8D idzie na wszystkim czego tylko nie wlejesz.Brat mial takiego przez rok jeździł na rolniczym opałowym kujawskim.Do 5k to spokojnie znajdziesz dobrze wyposażoną sztuke w dobrym stanie bez 100kg rdzy. A jak nie Ford to szukałbym mesia W123 podobnie jak Ford tylko trwalszy no i wiadomo co to W123;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 A jak nie Ford to szukałbym mesia W123 podobnie jak Ford tylko trwalszy no i wiadomo co to W123;) Tylko znajdz W123 bez minimum 25 lat na karku i miliona kilometrow na liczniku... Kumpela takim jezdzi(naprawde zadbany egzemplarz, ktorym wczesniej przez 15 lat jezdzil jej ojciec) i naprawy biezace co rok kosztuja fortune. A jezdzi nim w sumie tylko zima... Jednak auto ma juz swoj wiek i przebieg-wiec praktycznie wszystkie elementy auta sa juz po prostu wyeksploatowane. Nie mowiac o blacharce w tak starym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 190 jest fajna, W 124 tez jest fajny, obydwa mozna dostac za przyslowiowe grosze, mimo, ze maja juz swoje lata. W PL mozna by pokusic sie o zarejestrowanie jako pojazdu historycznego ( nie wiem czy 25 lat po skonczeniu produkcji czy od daty produkcji, moze od daty pierwszej rejestracji jak w Niemczech ). W obydwu przypadkach utrzymanie nie kosztuje majatku. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek PO Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Każdy diesel trawi opał, więc w czym problem? Już tłumaczyłem na forum że nie ma różnicy w paliwie. Cytuj http://maciejbanaszak.eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Każdy diesel trawi opał, więc w czym problem? Już tłumaczyłem na forum że nie ma różnicy w paliwie. W paliwie może i nie ale w systemach zasilania cylindrów w owe paliwo.Nowe diesle nie tolerują złej jakosci paliwa i kończy się to poważnymi problemami i bardzo kosztownymi. I zapewne kolega który założył temat ma tego świadomość i szuka czegoś starszego lub niezaawansowanego technicznie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.