piotr8910 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 witam , posaiadam Aprilię Rs i mam ciągły problem z żarówką co kupię to po chwili jazdy jest do wyżucenia ..ta żarówka jest jednowłuknowa : - Moc: 15W - Zasilanie: 12V - Typ końcówki: P26S. w ogóle nie posiadam krótkich świateł w dzień jezdze na postojówce. Powiedzcie mi co mam zrobić żeby mi sie ona nie paliła bo na żarówki nie wyrobie . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 tylko 15W? moze tu jest problem. no chyba ze ten typ tak ma pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 (edytowane) nie dotykać bańki żarówki palcami lub kupić lepsze żarówki. Ewentualnie sprawdzić czy lampa nie wpada w zbyt duże wibracje (od tego też może się żarówka uszkadzać) Edytowane 29 Listopada 2008 przez Raczek_6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Przecież taka żarówka prawie nie świeci na przodzie. Na pewno nie było takiej seryjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 http://www.skutery.net/forum.php?akcja=t&tem=22651 mozesz wsadzic mocniejsza żarówke. ale napewno masz cos pokrzanione w instalacji , jakies przebicie albo cos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr8910 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 myślę że przebicia niema , bo i tylnia by mi sie paliła jak by było.. zauważyłem że ona sie psuła zawsze gdy jechałem na dużych obrotach .. Bo gdy jade na wiekszych mocniej świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 przebicia żadnego napewno nie ma :D tylko ta żarówka sie pali na wysokich obrotach ??czy jeszcze jakieś ?? coś masz pokopane z elektryką i zapewnie nie będziesz tego w stanie łatwo naprawić........ta żarówka świeci tylko jak silnik pracuje?? na zgaszonym z akumulatora nie da sie jej właczyć czy da ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr8910 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 (edytowane) przebicia żadnego napewno nie ma :D tylko ta żarówka sie pali na wysokich obrotach ??czy jeszcze jakieś ?? coś masz pokopane z elektryką i zapewnie nie będziesz tego w stanie łatwo naprawić........ta żarówka świeci tylko jak silnik pracuje?? na zgaszonym z akumulatora nie da sie jej właczyć czy da ?? Tak tylko ta przednia i na wysokich obrotach . I świeci tylko jak silnik pracuje, na zgaszonym nieda jej sie włączyć Edytowane 29 Listopada 2008 przez piotr8910 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 zapewnie masz coś nie tak z układem magneto-cewka od świateł...... wiejski sposób żeby temu zaradzić to dać albo żarówke większej mocy albo na 24v nie powinna sie spalić........inny wiejski patent to rezystor mocy np z kawałka grzałki czy coś koszt takiego czegoś to z 5 zł wiejskie ale skuteczne :D natomiast miejski :D to.........i tu nie wiem ja taki sam problem mam w ogarze 200 pali mi sie notorycznie tylnia rurkowa 12v/10wat a przednia 12v/21wat praktycznie nigdy :D jak temu zaradziłem ?? bardzo długo z tym walczyłem i powiem że mam pozycje tylnią od roweru :D najprawdopodobniej musiałbyś rozgrzebać cewke od świateł ...... i odwinąc pare zwojów ale tu bez wiedzy elektronicznej nie dasz rady.... albo szeregowo z tą żarówką dać drugą na 12v np 5wat czy 10 wat....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosa102 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 jeżeli żarówka świeci raz słabiej a przy większych obrotach mocniej i się przepala to uszkodzony jest regulator napięcia.Miałem podobny problem w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 jeżeli żarówka świeci raz słabiej a przy większych obrotach mocniej i się przepala to uszkodzony jest regulator napięcia.Miałem podobny problem w aucie Tyle, że w samochodzie nie masz osobnej cewki specjalnie do zasilania przedniej lampy. :icon_arrow: piotr8910 - wsadź coś mocniejszego. W CB50J miałem swego czasu zwykłą żarówkę 21W 6V. Książka zaleca specjalną 15W 6V. Książkowa żarówka spaliła się po pierwszym odkręceniu gazu... Najlepsze efekty dało jednak założenie halogenu 25W. Po przeróbce instalacji na 12V mam 35W i teraz dopiero działa jak powinno, ale to już nie dotyczy tego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr8910 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Tylko ze ja mam wejście na taką:: < http://www.allegro.pl/item490318397_zarowk...6s.html#gallery A największa jaką mozna kupić ,tego rodzaju to jest 20W to chyba też będzie za słaba co ?? Moze jak by jakoś przerobił te wejście na halogen H4 12V 60/55W . .Powiedzcie mi co mam zrobić , bo mało sie znam na elektryce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 przerobic wejscie na halogen H4 nie jest takie trudne tylko pozniej mozesz miec taki sam problem jak ja - slabe oswietlenie drogi i problem z ustawieniem lamp. no i ktos pozniej moze klac z tego powodu (jak ja :banghead: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Tylko ze ja mam wejście na taką:: < http://www.allegro.pl/item490318397_zarowk...6s.html#gallery A największa jaką mozna kupić ,tego rodzaju to jest 20W to chyba też będzie za słaba co ?? Moze jak by jakoś przerobił te wejście na halogen H4 12V 60/55W . .Powiedzcie mi co mam zrobić , bo mało sie znam na elektryce Pokaż lampę. Prawdopodobnie da się minimalnym kosztem przerobić na H3 12V 35W - tak jak to zrobiłem w CB50J (fabrycznie była identyczna jak u Ciebie żarówka, tyle, że na 6V). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr8910 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 taką samą lampę mam : http://moto.allegro.pl/item493596346_piekn...od.html#gallery moze ktoś kto ma aprilie rs 50 mi powie jaką dokładnie ma żarówkę? itp . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.