Pablo2x Opublikowano 10 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2004 Marlew ja nie wyobrazam sobie jazdy w otwartym kasku - zreszt ana R6 wygladal bym komicznie - a moje predkości grubo przekraczaja 200 wiec chyba by mi głowe urwało w otwartym - przy takich predkosiach musze czuc sie pewnie i bezpiecznie - wiec głowa musi byc szczelnie osłonieta kaskiem - ale dla wolnego pyrkania na jakims choperze lub nakecie to otwarty jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 10 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2004 A kto ci powiedział że naked jest do wolnego pyrkania ? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 10 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2004 Ja zawsze jezdzilem w integralnym nie liczac baaardzo wczesnej mlodosci i orzeszka :) teraz mam Nolan Jet40dla zony kupiony zostal Jet41 i jeden integral nolanaPowiem tak najwazniejsza zaleta kasku bez szczekowego to widocznosc - czlowiek ma znacznie lepsza widocznosc niz w integralnym co po miescie czy tez kiedy jedzie sie turystycznie ma naprawde duza zalete.W tej chwili integrala zakladal bym raczej tylko wtedy kiedy musial bym szybko przejechac jakas trase inaczej raczej nie.Jakos nie przepadam za ciasnym pomieszczeniem i nie po to przesiadam sie z katamaranu na moto aby zamykac glowe w ciasnym garnku z malym lufcikiem :) Ale oczywiscie zgodze sie z tym ze integral jest znacznie bezpieczniejszy i dla osob na szlifierkach :) gdzie obserwuja tylko czy droge maja przed soba tylko wolna :) jest on znacznie lepszy. Co do nolanow N40 maja one na tyle duza szzybe ze wiatr raczej pod nia nie ma zawirowan no chyba ze jedziemy powyzej 120 - 130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 10 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2004 A kto ci powiedział że naked jest do wolnego pyrkania ? :mrgreen: Dla Pabla wszystko poniżej 200/h to powolne pyrkanie :lol: a faktycznie w otwartym kasku w tych rejonach już ciężko.Poza tym na plastiku w otwartym kasku faktycznie wygląda się idiotycznie.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 10 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2004 Przy jeździe powyżej 200km/h kask potrzebny jest głównie po to by wiatr nie potargał włosów :mrgreen: Jak się przy tej szybkości wywinie orła to pomóc może jedynie modlitwa :x Tylko problemem jmoże być brak czasu na jej odmówienie. ZbychoXJR1300 www.jim.siedlce.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 13 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2004 A w jakim kasku należałoby wg Was jeździć na MZcie? Nie jestem juz gówniarzem, nie przerabiam MZtki na światełka i różowe obręcze, jeżdżę bo lubię, mała (na razie) turystyka. Na razie mam jeta z szybą na twarz, jakaś chińszczyzna. Gdy ugruntuję swoje poglądy, kupię coś markowego. Jednak na MZtce koleś w integralu trąci trochę wiejskim szpanerstwem. jeszcze napis bella na szczęce i mamy kompletnego MZciarza, w rozumieniu większej części społeczeństwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 13 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2004 Co do jazdy na MZ, najlepiej kupić kask jak najlepszej jakości, a styl? Co kto lubi. Ja na TS150 ganiałem w integralnym garnku. Co do ograniczania widoczności przez integralne kaski, to ... spotkałem się z taką opinią, ale tylko raz. Wygłaszał ją koleś, który nigdy nie miał integrala i w ten sposób to argumentował (na prawdę chodziło o cenę). Jeździłem sporo w N40 i w N60 (integral) Nolana i jedyna różnica w polu widzenia, to obszar od oczu w dół. W integralu gorzej widać zbiornik :) ... chyba że ja jakiś nietypowy jestem :) PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 14 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 Jeździłem sporo w N40 i w N60 (integral) Nolana i jedyna różnica w polu widzenia, to obszar od oczu w dół. W integralu gorzej widać zbiornik :) ... chyba że ja jakiś nietypowy jestem :) PZDR Tez mam N40 i N60 - ja akurat odczuwam to ograniczenie jeszcze na boki, oczywiscie w szczegolnosci na boki w dol :) - ale moze to ja jestem nietypowy :) co do kasku na MZ Ja jakos nie mam takich uprzedzen ze np na chopera otwarty a na wyscigowy integral - jezdzi sie w tym co wygodniej. Tak samo jak i do stroju - choc osobiscie kolorowego kombinezonu na chopera bym nie zalozyl :DKiedys tylko w integralach sie jezdzilo na MZ-tkach i Jawach i nie bylo problemu. A co do kaskow Bella w owym czasie to byly jedne z lepszych i drozszych kaskow polskich. Ps. Mam nie N60 a N37 integrala jak sprawdzilem dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek218 Opublikowano 14 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 Najlepiej kupić taki jak Tobie pasuje. Ale wydaje mi sie że integral bedzie bardziej uniwersalny. Chroni przed piaskiem itd. Wiec ja zostaje przy integralu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 14 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 Najlepiej kupić taki jak Tobie pasuje. Ale wydaje mi sie że integral bedzie bardziej uniwersalny. Chroni przed piaskiem itd. Wiec ja zostaje przy integralu ... jakim piaskiem???? 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 14 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 Najlepiej kupić taki jak Tobie pasuje. Ale wydaje mi sie że integral bedzie bardziej uniwersalny. Chroni przed piaskiem itd. Wiec ja zostaje przy integralu ... jakim piaskiem???? 8OCzy nigdy nie wyprzedzałeś / mijałeś ciężarówki :?: 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek218 Opublikowano 15 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 Czy nigdy nie wyprzedzałeś / mijałeś ciężarówki Seba wyglada na to, że chyba nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 15 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 chwila chwila ale sa otwarte typu orzeszek :) nastepnie bez szczekowe bez szyby i z szybaszyba moze byc tylko na oczy albo na cala twarz np tak jak nolan jet N40To jest tez kask otwarty a szybe ma tak gleboka ze od piachu i kamykow niezle chroniNa twarz piach leci w otwartych bez szyby i w orzeszkach pomiedzy tymi integralnymi a z glebokimi szybami az takiej roznicy oslony od wiatru nie ma do predkosci powiedzmy 100 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek218 Opublikowano 15 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 Ale i tak najlepsze sa integrale :) :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 15 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 Czy nigdy nie wyprzedzałeś / mijałeś ciężarówki Seba wyglada na to, że chyba nie. Ciekawy jestem Piotrek, ile Ty ciężarówek wyprzedzałeś i na jakiej podstawie opierasz swoje stwierdzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.