Skocz do zawartości

rodzaj Ringow w lancuchu


Kacer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

O , X, Z jakie to znacznie dla Ciebie ma?

Na zimę smar Ci się raczej nie przyda.

Umyj naftą, posmaruj szmatkę olejem i wetrzyj w łańcuch.

Na sezon kup sobie szprej ( on road) i nie zawracaj sobie głowy jaki typ uszczelnienia ma twój łańcuch.

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzw. Oring ma jeden punkt styku z powierzchnią uszczelnienia z każdej strony, Xring ma tych punktów dwa a XWring dwa z jednej a trzy z drugiej. Uszczelki tego typu zabezpieczają przed dostawaniem się kurzu i wody do wnętrza poszczególnych ogniw i jednocześnie zabezpiecza przed utratą smaru z wnętrza ogniw.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Z góry przepraszam za tak banalne pytanie, ale założyłem wczoraj nowy łańcuch x-ringowy, tylko nie mogłem rozkminić dlaczego w zestawie, razem z zakuwką było osiem uszczelek. Założyłem cztery a resztę zostawiłem. Czy to miały być jakieś zapasowe czy jak. A może źle zakułem łańcuch? Jak to jest? Pozdrawiam.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...