Kacer Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 witam nie za bardzo sie znam jak rozroznic lancuchy 0-ringowe od tych X-ringowych, a chcialbym kupic dobry smar na zime, czy te oznaczenie na lancuchu ktore mam cos oznacza? 525 R0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 525 to "rozmiar" łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 525 to "rozmiar" łańcucha. ok dzieki, dobre i to. ale podejrzewam ze w SRADzie sa 0-Ringi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 (edytowane) O , X, Z jakie to znacznie dla Ciebie ma? Na zimę smar Ci się raczej nie przyda. Umyj naftą, posmaruj szmatkę olejem i wetrzyj w łańcuch. Na sezon kup sobie szprej ( on road) i nie zawracaj sobie głowy jaki typ uszczelnienia ma twój łańcuch. Edytowane 21 Listopada 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 (edytowane) Oczywiście, dobry smar i w jakim celu Ci informacja jaki masz łańcuch? Jak będziesz kupował nowy zestaw to sobie już wybierzesz jaki Ci się podoba :biggrin: Edytowane 21 Listopada 2008 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 od siebie moge jeszcze dodać ze podejżewam ze oznaczenie R0 - odpowiada uszczelnieniu o-ringowemu;) Czym sie rózni X od Y od O ? X ma wieksza linie styku przezco lepiej uszczelnia;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Tzw. Oring ma jeden punkt styku z powierzchnią uszczelnienia z każdej strony, Xring ma tych punktów dwa a XWring dwa z jednej a trzy z drugiej. Uszczelki tego typu zabezpieczają przed dostawaniem się kurzu i wody do wnętrza poszczególnych ogniw i jednocześnie zabezpiecza przed utratą smaru z wnętrza ogniw. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Z góry przepraszam za tak banalne pytanie, ale założyłem wczoraj nowy łańcuch x-ringowy, tylko nie mogłem rozkminić dlaczego w zestawie, razem z zakuwką było osiem uszczelek. Założyłem cztery a resztę zostawiłem. Czy to miały być jakieś zapasowe czy jak. A może źle zakułem łańcuch? Jak to jest? Pozdrawiam. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 zapas żeby przy rozpinaniu i spinaniu później złożyć go na nowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Dziękuję za odpowiedź Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 zapas żeby przy rozpinaniu i spinaniu później złożyć go na nowych zakuwki sie nie "rozpina" ponownie by ja zakuc raz jeszcze chyba, ze mowimy o zapince... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.