zielorz Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Siema Problem jest taki, że na środkowej pozycji i ostatniej nie ma iskry. Iskra pojawia się tylko wtedy kiedy kopiesz i przełączasz szybko stacyjkę. Ma ktoś jakiś pomysł ? Bo nie mam konkretnego schematu do tego modelu, a nie chce rozwalać wszystkiego. Może to po prostu kondensator albo coś innego ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 on ma zapłon akumulatorowy na przerywaczu czy elektronik ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endzi25 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Kumpel w swoim simku s53 ma przerywacz ale nie wiem jak u Ciebie .. ale raczej to samo chyba ze ktoś wymienił na elektronika xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Wygląda na elektroniczny z akumulatora, rok 1997. 3 cewki są bodajże, kondensator i jakieś inne archaiczne urządzenia elektroniczne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy Lbn Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Moze stcyjka padła ? Kiedys w moim simsonie dzialo sie to samo i po wymianie stacyjki bylo ok .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Zaplon ma elektroni albo przerywacz. Wydaje mi sie ze stacyjka ma juz dosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy Lbn Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Albo masz zle podłączoną stacyjkę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Tam jest zapłon elektroniczny zasilany prądnicą. Sprawdź masę przy module zapłonowym.Generalnie musisz sprawdzać gdzie nie ma napięcia po kolei lecąc od prądnicy przez stacyjkę do modułu i cewki WN. Schemacik znajdziesz w linku poniżej: http://www.akf-shop.de/moser/s53be.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 No nareszcie jakiś konkretny schemacik ;D Dzięki wielkie chłopaki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 No nareszcie jakiś konkretny schemacik ;D Dzięki wielkie chłopaki!!! wystraczy pogrzebac pomagajac sobie schematem i wszystko sie zrobi, ja kiedys sie musialem bawic tak kiedys w moim simku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 zielorz kiedyś robiłem takiego sima i z tego co pamiętam to wystarczy odłączyć przewód od gaszenia prowadzący z modułu do stacyjki. z iskrownika powinny wychodzić dwie wiązki - jedna od zapłonu - zasilanie modułu, sygnał z iskrownika i druga do zasilania innych odbiorników. Gaszenie silnika polegało na zwarciu zasilania modułu z masą, czyli tak jak we wszystkich małych pojazdach. Odłącz przewody wszystkie przewody z modułu oprócz tych prowadzących do cewki WN i oczywiście tych z iskrownika. Na schemacie podanym przez Wojtka jest ELBA - elektroniczny przerywacz kierunkowskazów i regulator napięcia. Sprawdź, czy masz go w swojej instalacji, gdyż w simkach montowano niezliczoną ilość różnych instalacji elektrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 ELBA nas chyba nie interesuje. Ważna jest instalacja zapłonowa póki co. A może kolega ma zapłon VAPE ?:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Dobra znowu przyszedł czas pogrzebania przy tym wynalazku ;D Stacyjkę wypiąłem, zmostkowałem według schematu kabel czerwono-zielony z czarnym i jak kopie to do czegoś zwanego steuerteil (a na allegro moduł zapłonowy) prąd dochodzi kablem czerwonym, pojawia się również na tym (schemat numer 2) idącym do stacyjki. Prąd z tej czarnej kostki nie wychodzi na cewkę. Co proponujecie ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondziak Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Hmmm...Zobacz czy nie masz jakis przecietych kabli albo stacyjka padla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.