Skocz do zawartości

Wyciek oleju na podczas połączenia chłodnicy oleju z przewodami w Yamaha XJ 900 Diversion


DejnaKrz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z połączeniem chłodnicy oleju z przewodami w moim motocyklu tj. Yamaha XJ 900 Diversion.

po dokręceniu śrób mocyjących przewody olejowe do chłodnicy w miejscu styku końcówek przewodów z chłodnicą pojawia się wyciek oleju silnikowego. Zastosowałem oczywiście nowe podkładki miedziane, nawet rozgrzałem je do czerwwoności w celu zwiększenia plastyczności, co by się lepiej ułozyły i nic - dalej leci :banghead: Może ktoś z Was ma jakiś ciekawy patent który stosuje aby w doskonały sposób połączyć te elementy. Dodam, że nie używałem w tym celu sylikonu. Jakim momentem dokręcić te śruby?

Bardzo proszę o pomoc.

Z góry dziękuję za każdą wskazówkę.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też z tym walczyłem w kolegi XJ600. Okazało się że jest małe pękniecie gdzieś w okolicy i stamtąd ciekło.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem z połączeniem chłodnicy oleju z przewodami w moim motocyklu tj. Yamaha XJ 900 Diversion.

po dokręceniu śrób mocyjących przewody olejowe do chłodnicy w miejscu styku końcówek przewodów z chłodnicą pojawia się wyciek oleju silnikowego. Zastosowałem oczywiście nowe podkładki miedziane, nawet rozgrzałem je do czerwwoności w celu zwiększenia plastyczności, co by się lepiej ułozyły i nic - dalej leci :banghead: Może ktoś z Was ma jakiś ciekawy patent który stosuje aby w doskonały sposób połączyć te elementy. Dodam, że nie używałem w tym celu sylikonu. Jakim momentem dokręcić te śruby?

Bardzo proszę o pomoc.

Z góry dziękuję za każdą wskazówkę.

Pozdrawiam!

 

Miedziane uszczelki nie wystarczy tylko podgrzać, ale trzeba je jeszcze wsadzić natychmiast do zimnej wody (jest to tzw. glejowanie miedzi). Dopiero wówczas staną się miękkie i plastyczne. Poza tym, tak jak koledzy napisali, Loctite ma specjalny preparat do złącz hydrauliki siłowej (prasy hydrauliczne, przewody ciśnieniowe itp.). Stosuję go od dawna i jest bardzo dobry. Z późniejszym rozłączeniem też nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podkładki powninny wystarczyć, jesteś pewnien że nie ma pęknięcia na gwincie?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...