Skocz do zawartości

Pierwsze kroki na MOTOCYKLU


Gość KieRan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym motocyklistą!

 

Nie widziałem tutaj takiego tematu więc postanowiłem założyć.

Jak już wspomniałem zaczynam dopiero przygode z motocyklami i chciałbym sie dowiedziec(prosze o wypowiedz doświadczonych motocyklistów) jak wygląda(powinno wygladac) prawidłowe ruszanie motocyklem (zeby nie spalić sprzegła) itp. Prosze o wyczerpujące odpowiedzi :)

 

Ps. proszę aby wszyscy poczatkujący jesli maja jakies zapytania odnosnie pierwszych kroków na motocyklu pisali je w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej :bigrazz:

 

Tym pytaniem mnie rozłożyłeś :icon_biggrin: Żeby nauczyć się prawidłowego ruszania na motocyklu musisz się udać na kurs, który Cię tego nauczy... :rolleyes: Jak mamy Ci wyjaśnić na forum ruszanie motocyklem? :biggrin: Powoli puszczasz klamkę sprzęgła i dodajesz powoli gazu - proste prawda? :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem początkującym motocyklistą!

 

Nie widziałem tutaj takiego tematu więc postanowiłem założyć.

Jak już wspomniałem zaczynam dopiero przygode z motocyklami i chciałbym sie dowiedziec(prosze o wypowiedz doświadczonych motocyklistów) jak wygląda(powinno wygladac) prawidłowe ruszanie motocyklem (zeby nie spalić sprzegła) itp. Prosze o wyczerpujące odpowiedzi :)

 

Ps. proszę aby wszyscy poczatkujący jesli maja jakies zapytania odnosnie pierwszych kroków na motocyklu pisali je w tym temacie.

Na pierwsz raz proponuję, gaz na maksa, to taka ruchoma manetka z prawej strony, najczęsciej trzymamy ja prawa ręką. Lewą ręką, to ta z zegarkiem(najczęsciej), puszczasz klamkę(taka dziwna odstająca część przy lewej ręce. Na razie proponuję jazde bez kasku. ogranicza pole widzenia, duszno i szybka czasem paruje. :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

ps. posłuchaj kolegi który pisał wyżej

Odnośnik do komentarza