rafał 84 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 F3 podczas powstawania jeszcze na etapie projektowania miała być motocyklem turystyczno-sportowym, wyszło to co wyszło :biggrin: faktycznie pozycja nie jest za wygodna na trasę, ale sam motocykl ma wiele innych plusów, które ekompensuja niewygodną pozycję. Jak wypada na tle Twojej drudiej opcji nie jestem powiedziec gdyż nie miałem okazii testowania fazera. Teraz przesiadan sie na vtr 1000f, niezły przeskok ale mam nadzieje, ze dam radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Też uważam, że ten rocznik jest najładniejszy, zwłaszcza z pługiem. No i jak sniegi spadna to zawsze mozna naszych drogowcow wspomoc :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 faktycznie pozycja nie jest za wygodna na trasę, ale sam motocykl ma wiele innych plusów, które ekompensuja niewygodną pozycję YYy jeździłeś czymś innym? Pozycja w CBR f3 jest baaardzo wygodna. Spokojnie dało się spędzać cały dzień w siodle bez żadnych nieprzyjemnych uczuć. A na Fazerze to już w ogóle musi być jeszcze wygodniej bo kierownica jest znacznie wyżej. Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał 84 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 YYy jeździłeś czymś innym? Pozycja w CBR f3 jest baaardzo wygodna. Spokojnie dało się spędzać cały dzień w siodle bez żadnych nieprzyjemnych uczuć. A na Fazerze to już w ogóle musi być jeszcze wygodniej bo kierownica jest znacznie wyżej. Tak miałem okazję :biggrin: sport to nie jest ale do turystycznej jady nie polecam (owszem, mój kolega twierdzi że jego R1 jest wygodne Więc przyjmijmy, że to raczej kwestia upodobań), zwłaszcza że plecaczek nie wytrzyma zbyt długiej trasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hajo Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Tak miałem okazję :biggrin: sport to nie jest ale do turystycznej jady nie polecam (owszem, mój kolega twierdzi że jego R1 jest wygodne Więc przyjmijmy, że to raczej kwestia upodobań), zwłaszcza że plecaczek nie wytrzyma zbyt długiej trasy. Widzę, że jesteś Lublina, jak czytasz lubelskie subforum, to zobacz temat "Mikołaje do Roboty". Prawdopodobnie pojawie się tam, bo już nie wytrzymam, może zamienimy się na chwilę motórami i opiszemy wrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał 84 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 (edytowane) Widzę, że jesteś Lublina, jak czytasz lubelskie subforum, to zobacz temat "Mikołaje do Roboty". Prawdopodobnie pojawie się tam, bo już nie wytrzymam, może zamienimy się na chwilę motórami i opiszemy wrażenia. Niestety w tym sezonie moja f3 nie nada się do jazdy i chyba juz raczej nigdy :banghead: Rozwalona w drobny mak :icon_evil: Posta czytałem i tylko finansowo mogę wesprzeć akcję. Pozdro i do zobaczenia na trasie Lublin-Lubartów :buttrock: Ps życze przyczepności w mikołajki. Edytowane 5 Grudnia 2008 przez rafał 84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Tak miałem okazję biggrin.gif sport to nie jest ale do turystycznej jady nie polecam Czyli najwyraźniej jesteś z tych którzy do turystyki kupują Goldwingi :D Ja dalej będę się upierał, że f3 do sportowej turystyki jest świetna :) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał 84 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 (edytowane) Co by nie mówić f3 sama zjada winkle :icon_twisted: to mi sprawiało radość:) miło wspominam to moto. Edytowane 5 Grudnia 2008 przez rafał 84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 co do pytania = f3 :D , sam nie wiem czy nie bede szukał na nastepny sezon. Wachlarz mam duzy, zobaczymy co konkretnego sie trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IT_ Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 (edytowane) Elo :) Jak wszyscy dobrze wiemy f3 i fazer maja wiele cech wspolnych, ale tez pod wieloma wzgledami sie roznia. Jesli chodzi o moc, na pewno oba motocykle spelnia twoje wymagania w porownaniu do xj. Oba dysponuja podobnym potencjalem. Piszesz, ze chcesz jezdzic daleko. Tu bym stawial na fazera - pozycja bardziej klasyczna, wygodniejsza na dluzsze trasy. Po winklach spokojnie nim posmigasz (np. kolega koniaczek po alpach pieknie smigal), wyprzedzac tez fajnie sie da (ale przy wiekszych predkosciach kazdej 600 do litra brakuje przy wyprzedzaniu). Jesli naprawde wolisz turystyke, to gdybys kupil f3, uwazam ze wrocisz i tak do bardziej klasycznego motocykla. Z drugiej strony, majac f3 moglbys powiedziec, ze miales cos 'scigowego'. Kupujaz fazera moze bedziesz ciagle chcial sprobowac 'sciga'. Jesli jednak sklaniasz sie w strone f3, to moze rozwaz yzf 600 - cos pomiedzy fazerem a f3. Pozycja troche wygodniejsza niz w f3, bardziej turystyczny (spokojnie zrobilem 600km jednego dnia i nic mnie nie bolalo). Lepiej sie tez prowadzi po naszych polskich drogach, dobrze wybiera dziury i koleiny (subiektywnie). Hamulce ma z r1 i bardzo dobrze sie sprawuja. Szczerze moge polecic. Edytowane 6 Grudnia 2008 przez IT_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 IT dobrze gada :) Tcat ładnie sie wpasuje pomiedzy fazera a F3-super maszyna-wygodny, mało pali, duzy zasięg, ma ostrego kopa(niczym nie ustępuje CBR)-dobra ochrona przed wiatrem, deszczem-chciałem kupic Tcata ale wczesniej trafił mi sie w dobrym stanie Fazer-jakby nie fazer śmigałbym kotem. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Tutaj bym polemizował z tym, że niczym nie ustępuję CBR. Po pierwsze to nie ma tak niezawodnej opinii jak CBR'ki (przykładowo wielu użytkowników skarży się na skrzynie biegów) oraz jest cięższy od CBR i to zauważalnie. Choć sam kotek w sobie też zawsze robił na mnie pozytywne wrażenie i sam rozważałem jego zakup. Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 napisałem że nie ustępuje w kwesti odejścia! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 A to sorry :) Choć w tej klasie to czy moto ustępuję w kwestii odejścia bardziej zależy od kierowcy niż modelu :P Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Niestety w tym sezonie moja f3 nie nada się do jazdy i chyba juz raczej nigdy :banghead: Rozwalona w drobny mak :icon_evil: Posta czytałem i tylko finansowo mogę wesprzeć akcję. Pozdro i do zobaczenia na trasie Lublin-Lubartów :buttrock: Ps życze przyczepności w mikołajki. A co zrobiłeś? Po sezonie potrzaskałeś motór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.