edart Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 (edytowane) a tu kilka linków do wybranych modeli - moze ktoś podpowie: http://www.allegro.pl/item949532985_kenda_...a_motoport.html http://www.allegro.pl/item956230618_opona_...urystyczna.html - ta chyba najbardziej mi sie podoba http://www.allegro.pl/item931434945_opona_...9_vn_vl_vt.html sorry - nie zauwazylem jeszua twojej odp Edytowane 16 Marca 2010 przez edart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liartez Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 edart, Tak jak napisał Jeszua - w dziale co, gdzie, jak masz mnóstwo tematów o oponach. Jak chociażby TEN (warto się z nim zapoznać). Po prostu skorzystaj z opcji SZUKAJ. A co do tych które znalazłeś na Allegro - "To nie są droidy, których szukacie". Zapomnij o nich. Nadają się co najwyżej do palenia na demonstracji pod sejmem ;) Wg serwisówki do naszego moto zalecane są Dunlopy albo Metzelery (dobre opinie zgarniają ME 880). Sporo osób chwaliło tez Avony, ale obecnie coś ich nie widać w sklepach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Starszy Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 ...na oponach i kasku nie radzę oszczędzać - na swoim mam założone Metzeler 880 Marathon i czuję się pewnie, następne też będą w tym przedziale jakościowym - natomiast jakieś pewnie jednorazówki i w dodatku dętkowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogg_v2 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 To ja może dorzucę moje trzy grosze co do opon. Ja mam z przodu Shinko a z tyłu Bridgestone. Tył - jak jest sucho jest bardzo dobry. Na mokrym trzeba uważać, bo przy hamowaniu jest dość śliska. Przód - tu jest już trochę gorzej, ale bez żadnej tragedii. Czasem przy ostrym hamowaniu lekko się przyblokuje. Jedynie jak jest zimno (poniżej 5 stopni) to zauważalnie spada przyczepność, ale to chyba nic dziwnego. Ale tak jak przeglądałem czasem opinie, to gdybym musiał kupować, wziąłbym Metzelery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbylex Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam wszystkich użytkowników VTX! Jestem właścicielem tej wspaniałej maszyny od jesieni ub. roku. Skoro przyszedł czas na otwarcie sezonu, postanowiłem zmienić opony, bo też już swoje przejechały. Znalazłem gumę w podanym rozmiarze, ale sprzedawca mi powiedział, że ta opona jest do tyłu, i że z takim rozmiarem (140/80/17) są problemy... Sugerował montaż tylnej do przodu ale ponoć trzeba odwracać jej kierunek. Czy ktoś z Szanownych użytkowników VTX może mi coś doradzić? Wydawało mi się, że ważny jest rozmiar opony, a tu ćwiek w postaci różnicy przód-tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam wszystkich użytkowników VTX! Jestem właścicielem tej wspaniałej maszyny od jesieni ub. roku. Skoro przyszedł czas na otwarcie sezonu, postanowiłem zmienić opony, bo też już swoje przejechały. Znalazłem gumę w podanym rozmiarze, ale sprzedawca mi powiedział, że ta opona jest do tyłu, i że z takim rozmiarem (140/80/17) są problemy... Sugerował montaż tylnej do przodu ale ponoć trzeba odwracać jej kierunek. Czy ktoś z Szanownych użytkowników VTX może mi coś doradzić? Wydawało mi się, że ważny jest rozmiar opony, a tu ćwiek w postaci różnicy przód-tył. Jeżeli opona jest przeznaczona na tył to nie należy jej zakładać na przednie koło. W czym jest problem? nie ma opon? Jeżeli masz kartę kredytową i/lub konto PayPal to tutaj masz do wyboru, do koloru opon. W PL też znajdziesz, może troszkę drożej, ale nie powinno być problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbylex Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Jeżeli opona jest przeznaczona na tył to nie należy jej zakładać na przednie koło. W czym jest problem? nie ma opon? Jeżeli masz kartę kredytową i/lub konto PayPal to tutaj masz do wyboru, do koloru opon. W PL też znajdziesz, może troszkę drożej, ale nie powinno być problemu. A dzięki za podpowiedź. Powiedzieli mi, że z tymi rozmiarami jest "mały" problem. Uczę się tego mmotocykla, wszystko jest takie wielkie, ale cóż, podstawy są takie same jak w innych. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virek Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 (edytowane) A dzięki za podpowiedź. Powiedzieli mi, że z tymi rozmiarami jest "mały" problem. Uczę się tego mmotocykla, wszystko jest takie wielkie, ale cóż, podstawy są takie same jak w innych. Dzięki! Faktycznie w tym rozmiarze to trochę pustki. Jest Dunlop D404F za 380 pln + przesyłka. W jednej przesyłce mieszczą się ok. 3 opony, więc najlepiej kupować przynajmniej komplet lub się z kimś dogadać. Pozdrawiam Edytowane 29 Marca 2010 przez Virek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Zaciekawiło mnie, czym się różnią opony na tył i na przód, nawet jeśli są w takim samym rozmiarze..? Budowa rdzenia, skład mieszanki?? Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogg_v2 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Zaciekawiło mnie, czym się różnią opony na tył i na przód, nawet jeśli są w takim samym rozmiarze..? Budowa rdzenia, skład mieszanki?? Opony przednie mają inny bieżnik, bo ich zadaniem jest tylko skręcanie i hamowanie, a tylne muszą jeszcze przenosić napęd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Dzięki za odpowiedź, już zrozumiałem :) Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Jesli ktoś szuka dobrych opon do armatury to polecam Avona Venom. Super przyczepność,bardzo miękka mieszanka. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Pierwszy sezon (jakieś 8 tys km) przekulałem na oryginalnych oponach z pierwszego montażu(Uwaga miały 10 lat!!!!) DUNLOP-przód D404 140/80 R 17, tył K555 170/80 r 15. Drugi sezon kupiłem nowe (niestety ze stanów i dotarły dopiero 6 czerwca) takie same i przekulałem ponad 6 tys.km. Maszyna waży ponad 300kg + ja ze 100 kg i Zonka (tu akurat 46 kg :bigrazz: ), a opony wyglądają jak w dniu montażu. W tym sezonie mam już ze 300 mil kulnięte, ale to dopiero początek. Dunlopy gdy się nagrzeją, trzymają drogi jak wściekłe nawet na mokrym, ale przy ostrej jeździe i ostrym hamowaniu np w VTX1800 potrafią szybko zniknąć! Przy mojej relaksacyjnej jeździe przez 6 tys. nadal wyglądają jak nowe-szczególnie tył. Wszystko zależy od stylu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 "kooooolorowych jarmarków..." :D :D :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Witam. Ponieważ jestem zmuszony do wymiany opon w Nomadzie, moje pytanie brzmi, jakie polecacie? Słyszałem, że oryginalne (Bridgstony) mają opinię kartoflaków. Nie jeździłem na innych, więc nie mam porównania. Z góry dziękuję za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.