Skocz do zawartości

paul

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O paul

  • Urodziny 10/16/1968

Osobiste

  • Motocykl
    VN 1500
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia paul

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Ponieważ jestem zmuszony do wymiany opon w Nomadzie, moje pytanie brzmi, jakie polecacie? Słyszałem, że oryginalne (Bridgstony) mają opinię kartoflaków. Nie jeździłem na innych, więc nie mam porównania. Z góry dziękuję za porady.
  2. Wymiana całego wydechu jest dla mnie trochę za kosztowna. A po co modyfikowaliście puszkę, ja mam zamiar wywalić ją całą w cholerę, a spaliny skierować bezpośrednio w tłumiki końcowe. Napisz proszę jaki był efekt.
  3. Witam. Ponieważ szkoda mi trochę tak dużych pieniędzy na puste wydechy Cobry czy też Vanca & Hinnesa, wygenerowałem następujący pomysł zwiększenia hałasu w Vulcanie 1500 z 1996 roku. Otóż myślę, aby pozbyć się tłumika wstępnego, tego, który jest "podwieszony" pod ramą motoru, a spaliny z cylindrów skierować bezpośrednio do tłumików końcowych. Co wy na to? Wolałbym takie rozwiązanie, które można praktycznie bezproblemowo przywrócić do stanu pierwotnego, niż rozbebeszanie tłumików końcowych. Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami i radami. pozdrawiam
  4. paul

    VROC

    Naszywki dotarły do mnie już jakiś czas temu. Nie mogłem podziękować wczesniej z wiadomych przyczyn (coś się działo z forum). Dlatego teraz WIELKIE DZIĘKI. :notworthy:
  5. paul

    VROC

    A ja się piszę na dwie sztuki. Czekam na szczegóły. pozdrawiam
  6. Witam. Jako nowy (ale nieprzeciętnie zapalony :P ), również bardzo bardzo bym prosił o uwzględnienie mojej skromnej postaci przy zamawianiu - rozsyłaniu (?) gadżetów VROC. Szczególnie zależy mi na naszywce VROC oraz tym pięknym znaczku 2008. Moja kurtka jakoś tak nijako wygląda :wink: z góry dzięki :( pozdrawiam i do zobaczenia ;)
  7. Bardzo wielkie dzięki :smile: Na moim etapie "rozwoju", potrzebne są każde - nawet błahe - informacje. Gdyby jeszcze ktoś, coś, przy okazji, mógł - to będę dźwięczny. pozdrawiam
  8. Witam. Moje wielogodzinne poszukiwania spełzły na niczym ;) . Albo faktycznie tego nie ma w necie albo jestem cienki bolek :) . Dlatego gorąca prośba do Was, będę bardzo wdzięczny :icon_biggrin: za serwisówkę, ewentualnie zwykłą instrukcję (manuala) do Vulcana 1500 Classica (1996). pozdrawiam
  9. Witam Was wszystkich bardzo serdecznie. Miesiąc temu kupiłem wreszcie swoje marzenie życia i żałuję, że zrobiłem to dopiero teraz. Wcześniej zawsze były tzw. "ważniejsze wydatki". Ale warto było czekać. Tak więc teraz, bardzo się cieszę, że mogę Was poznać. W tym roku przypominam sobie, jak to się jeździ na motorze, tak więc myślę, że dopiero w przyszłym sezonie zbiorę w sobie na tyle odwagi, aby udać się w dalszą trasę - na jakiś zlot. pozdrawiam Paweł
  10. Witam. Mam następujący dylemat: Motor został kupiony przez Polaka w niemczech od Niemca. Niemiec motor wyrejestrował a Polak przywiózł sprzęt do Polski. Chcę ten motor kupić jednak obawiam się problemów w urzędzie, gdyż na briefie widnieją tylko dane niemca. Umowę miałbym z Polakiem. Czy urzędnik nie będzie chciał dokumentu stwierdzającego, że Polak kupił ten motor od Niemca? Podobno, niemcy traktują posiadanie dokumentów motocykla (brief, ksiązka serwisowa itd) jako dowód na posiadania prawnego motoru. Jak to jest? Czy powinienem zawrzeć umowę między mną a Niemcem? A może potrzebna jest umowa zawarta między Niemcem, a tym Polakiem, który od niego motor kupił? Oczywiście w tym przypadku jeszcze umowa k-s między Polakiem a mną? ???? HELP sam się już w tym wszystkim gubię.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...