Skocz do zawartości

blokujcy się docisk hamulca


grucha87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie "mi" tylko "mnie".

Jeżeli nie ogarniasz różnicy pomiędzy wjazdem w kałużę z obracającym się kołem a polaniem strumieniem wody przegrzanej tarczy hamulcowej w stojącym motocyklu to co mam Ci napisać?

Witam Piortrze napisze za Ciebie BUK twardy i ciężki do obróbki

normalnie brak słów i strata czasu mam nadzieje że tylko zainteresowana osoba wyciągnie właściwe wnioski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadajac na pytanie autora watku - musisz sprawdzic droznosc otworu wyrownujacego cisnienie w pompie hamulcowej, ktory umieszczony jest obok duzego otworu laczacego cylinder pompy ze zbiornikiem plynu hamulcowego.

Oprocz tego tloczkow hamulcowych nie czysci sie papierem sciernym tylko plynem hamulcowym, to samo ze wszystkimi elementami wewnetrznymi zacisku jak uszczelki i samo wnetrze z podtoczeniami na uszczelki.

Polanie rozgrzanej tarczy woda bylo zlym pomyslem, lepiej w takiej sytuacji odkrecic odpowietrznik hamulca i upuscic troche plynu hamulcowego.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko znowu nie zaduzo odkrecic odpowietrznik bo poparzysz sobie łapy płynem hamulcowym.

 

Piotrze, mnie w szkole uczono ze zeliwne silniki owszem i pekały zmieniały strukture itp;] Aluminiowe można sobie chłodzić nawet ciekłym azotem i gówno im sie stanie.

 

Tyle ze tarcza hamulcowa nie jest aluminiowa, wiec wystapi tzw. szok termiczny, przekształcenie struktury i kształtu i tak powstaja krzywe tarcze:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Już wcześniej ci napisałem dlaczego blokuje się tłoczek w cylinderku!

Dlaczego jesteś uparty i nie sprawdzisz luzu tłoka w cylinderku bez uszczelnienia ?

a co najważniejsze i w pierwszej kolejności powinneś sprawdzić to klocki , zmierz sówmiarką czy nie są krzywo starte!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klocki sa nowe!a pozatym tłoczek powinno sie wcisnąć palacami-płyn powinien się cofnąć do pompki a nie da się go cofnąć!

Więc odkręć przewód hamulcowy przy pompie i cobacz czy się da wcisnąć tłoczek wtedy będziesz wiedział czy to zaciśk czy pompa

zmarnujesz tylko troszke płynu i nic pozatym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To poszukaj w manualu i nie zaśmiecaj 4um bo nie po to jest aby naprawić ale po to aby pomóc w problemach.

Nie potrafisz zrobić prostej naprawy to oddaj do warsztatu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...