sq9jkt Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Nie "mi" tylko "mnie".Jeżeli nie ogarniasz różnicy pomiędzy wjazdem w kałużę z obracającym się kołem a polaniem strumieniem wody przegrzanej tarczy hamulcowej w stojącym motocyklu to co mam Ci napisać?Witam Piortrze napisze za Ciebie BUK twardy i ciężki do obróbki normalnie brak słów i strata czasu mam nadzieje że tylko zainteresowana osoba wyciągnie właściwe wnioski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Niby nie powinno się tak robić, ale ile razy motocykle enduro lecą wykręcone lasami rozgrzeją się odpowiednio mocno i wpadasz nagle w jakąś rzeczkę czy coś. Przejeżdżasz i tyle, jak pęknie to się mówi trudno :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Odpowiadajac na pytanie autora watku - musisz sprawdzic droznosc otworu wyrownujacego cisnienie w pompie hamulcowej, ktory umieszczony jest obok duzego otworu laczacego cylinder pompy ze zbiornikiem plynu hamulcowego.Oprocz tego tloczkow hamulcowych nie czysci sie papierem sciernym tylko plynem hamulcowym, to samo ze wszystkimi elementami wewnetrznymi zacisku jak uszczelki i samo wnetrze z podtoczeniami na uszczelki.Polanie rozgrzanej tarczy woda bylo zlym pomyslem, lepiej w takiej sytuacji odkrecic odpowietrznik hamulca i upuscic troche plynu hamulcowego. Adam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 tylko znowu nie zaduzo odkrecic odpowietrznik bo poparzysz sobie łapy płynem hamulcowym. Piotrze, mnie w szkole uczono ze zeliwne silniki owszem i pekały zmieniały strukture itp;] Aluminiowe można sobie chłodzić nawet ciekłym azotem i gówno im sie stanie. Tyle ze tarcza hamulcowa nie jest aluminiowa, wiec wystapi tzw. szok termiczny, przekształcenie struktury i kształtu i tak powstaja krzywe tarcze:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 działa wyczysciłem pompke itd.ale wydaje mi się ze miałem za duzo płynu i z tad te problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 i nie staty nadal się blokuje.wyczyściłem wszsytko i przedmuchałem a jak naleje płynu i odpowietrze i tłoczek docisku troche wyjdzie to nie moge go wcisnąć spowrotem.dlaczego? yz450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Witam Już wcześniej ci napisałem dlaczego blokuje się tłoczek w cylinderku! Dlaczego jesteś uparty i nie sprawdzisz luzu tłoka w cylinderku bez uszczelnienia ? a co najważniejsze i w pierwszej kolejności powinneś sprawdzić to klocki , zmierz sówmiarką czy nie są krzywo starte! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 klocki sa nowe!a pozatym tłoczek powinno sie wcisnąć palacami-płyn powinien się cofnąć do pompki a nie da się go cofnąć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 A czy znalazles i sprawdziles otworek w w pompie o ktorym ci pisalem ? Adam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 klocki sa nowe!a pozatym tłoczek powinno sie wcisnąć palacami-płyn powinien się cofnąć do pompki a nie da się go cofnąć! Więc odkręć przewód hamulcowy przy pompie i cobacz czy się da wcisnąć tłoczek wtedy będziesz wiedział czy to zaciśk czy pompa zmarnujesz tylko troszke płynu i nic pozatym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 nie moge znalesc tego zaworku.nic tam niema.nie widac go.a gdy odkrece przewod przy pompie to tłoczek sie cofa.czyli to pompka.ale nie moge zlokalizowac zaworka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 To poszukaj w manualu i nie zaśmiecaj 4um bo nie po to jest aby naprawić ale po to aby pomóc w problemach. Nie potrafisz zrobić prostej naprawy to oddaj do warsztatu. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi