ghollum Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 No więc dałem za nią 3 tys. Są nowe opony kostki, i dętki, nowy napęd, jest troche zniszczona wizualnie, ale to sobie pomaluje. Jest pobazgrana jakims spreyem, ale jutro to doczyszcze. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/726d4f0689da04ed.html Chmmm.. troszkę "poczochrana" wizualnie :biggrin: , ale to pikuś byłe w piecu i w zawieszeniu było git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Czegoś chciec za 3 tys zł?? A tym bardziej ze pali jeździ itd. A to ze wizualnie jest taka skatowana to wina braku osłony i tego pobazgrania spreyem, ale doczyściłem to, jeszcze przetrze pastą polerską i bedzie git, całkiem inaczej wygląda po wytrzyszczeniu, wrzuce fotki. ps. To całkiem inna jazda niż na 125tce :biggrin: ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Czegoś chciec za 3 tys zł?? A tym bardziej ze pali jeździ itd. A to ze wizualnie jest taka skatowana to wina braku osłony i tego pobazgrania spreyem, ale doczyściłem to, jeszcze przetrze pastą polerską i bedzie git, całkiem inaczej wygląda po wytrzyszczeniu, wrzuce fotki. ps. To całkiem inna jazda niż na 125tce :biggrin: ... jestem bratem włochatego powidzcie ile pali xt 350 bo włachatemu dr 350 pali mu 7 litrów jeżdzi tylko po terenie po ubitej szlace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 jestem bratem włochatego powidzcie ile pali xt 350 bo włachatemu dr 350 pali mu 7 litrów jeżdzi tylko po terenie po ubitej szlace Włochatemu to i DR125 paliła 6L :icon_mrgreen: , ale tak poważnie to XT350 w normalnych warunkach (lekki teren, polne drogi, trochę lasu) nie powinien wypić powyżej 5L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 (edytowane) jestem bratem włochatego powidzcie ile pali xt 350 bo włachatemu dr 350 pali mu 7 litrów jeżdzi tylko po terenie po ubitej szlace Chłopaki.... wy tak wszystko we dwóch na jednym? Profilu, motorze...dziewczynie :clap: ? Załóż sobie profil chłopie . To jest za free i naprawdę dużo czasu nie zajmie. A... i jak qhollum pisze - max 5 literków w XT Pzdr :biggrin: Edytowane 17 Maja 2009 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekgordon Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 XTek spali spala okołó 4-6 litrów, jak jeździsz z szaleńcem na TTR 600(murdoch2) czy WR 400 i starasz się nie zostać z tyłu to już około 5-6 litrów ale to i tak ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noggero Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Czym dokładnie różni się xt od tt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Czym dokładnie różni się xt od tt? Po pierwsze inne zawieszenie o większym skoku (280mm przód, 295mm tył) i o większej grubości rury nośnej 41mm, tył gazowo olejowy z zewnętrznym zbiornikiem, po drugie brak dodatkowych dupereli tylko szybkościomierz plastikowy zbiornik paliwa, nieco inna rama zamknięta w dolnej części nieco odchudzona i pozbawiona podnóżków dla pasażera (tt350 jest jedno miejscowa), aluminiowe obręcze i wahacz, silnik to ta sama jednostka co w xt350 ma jednak wzmacnianą skrzynię biegów, inne przeniesienie napędu na łańcuchu 520. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noggero Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Nie dawno stałem się posiadaczem takiego cuda jak tt250 89r. Podobno jest to wersja na Australię i od 350 różni się jedynie silnikiem. Posiadam podnóżki dla pasażera, zawieszenie tylne gazowo olejowe takie jak piszesz, plastikowy bak, wahacz chyba aluminiowy. Jak mogę sprawdzić skok zawieszenia? Ma ktoś jakiekolwiek informacje na temat tego motocykla (google milczy)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Nie dawno stałem się posiadaczem takiego cuda jak tt250 89r. Podobno jest to wersja na Australię i od 350 różni się jedynie silnikiem. Posiadam podnóżki dla pasażera, zawieszenie tylne gazowo olejowe takie jak piszesz, plastikowy bak, wahacz chyba aluminiowy. Jak mogę sprawdzić skok zawieszenia? Ma ktoś jakiekolwiek informacje na temat tego motocykla (google milczy)? Trochę info. : http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...tt250r%2093.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noggero Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 To nie to moto ;) Moje wygląda identycznie jak tt350 z tym że w papierach ma wbite 250. Pokazałbym foty ale aktualnie maszyna jest w częściach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 To nie to moto ;) Moje wygląda identycznie jak tt350 z tym że w papierach ma wbite 250. Pokazałbym foty ale aktualnie maszyna jest w częściach. Weź suwmiarkę i sprawdź średnicę rury nośnej jeśli ma 41mm to jest to takie samo jak w TT350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Kiedyś patrzałem po 350, ale uzywam moto tez dosc duzo na asfaltach, z tąd wybór padł na 600. ale brakuje tej zwinnosci i lekkosci. Szczegolnie kiedy chodzi o podrywanie na 1 koło, co w enduro powinno byc proste....własnie, powinno.A 160 Kg ponad, robi swoje, i ciagnie do ziemi :/. Korci mnie takie lekkie enduro. Pozdr. ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Kiedyś patrzałem po 350, ale uzywam moto tez dosc duzo na asfaltach, z tąd wybór padł na 600. ale brakuje tej zwinnosci i lekkosci. Szczegolnie kiedy chodzi o podrywanie na 1 koło, co w enduro powinno byc proste....własnie, powinno.A 160 Kg ponad, robi swoje, i ciagnie do ziemi :/. Korci mnie takie lekkie enduro. Pozdr. ! To może TTR 600 :crossy: ? Wiadamo ze to nie to co lekkie hardkory ale do amatorskiego endurzenia i latania na gumie wystarczy. Niekłopotliwy, dający sporo radoch sprzęt za mała kasę. Ja polecam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Wiem wiem, tylko ze TTR cenowo była wtedy poza zasiegiem gdy kupowałem XT. Teraz z xt na ttr sie przesiąsc to dla mnie troche niebardzo. to tak jakby z seicenta 900 na 1100 wsiąść :P Kreci mnie ktm lc4 640 sm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.