Skocz do zawartości

YAMAHA XT 350 - opinie, wady i zalety


Rekomendowane odpowiedzi

No więc dałem za nią 3 tys. Są nowe opony kostki, i dętki, nowy napęd, jest troche zniszczona wizualnie, ale to sobie pomaluje.

Jest pobazgrana jakims spreyem, ale jutro to doczyszcze.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/726d4f0689da04ed.html

Chmmm.. troszkę "poczochrana" wizualnie :biggrin: , ale to pikuś byłe w piecu i w zawieszeniu było git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czegoś chciec za 3 tys zł?? A tym bardziej ze pali jeździ itd. A to ze wizualnie jest taka skatowana to wina braku osłony i tego pobazgrania spreyem, ale doczyściłem to, jeszcze przetrze pastą polerską i bedzie git, całkiem inaczej wygląda po wytrzyszczeniu, wrzuce fotki.

ps. To całkiem inna jazda niż na 125tce :biggrin: ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czegoś chciec za 3 tys zł?? A tym bardziej ze pali jeździ itd. A to ze wizualnie jest taka skatowana to wina braku osłony i tego pobazgrania spreyem, ale doczyściłem to, jeszcze przetrze pastą polerską i bedzie git, całkiem inaczej wygląda po wytrzyszczeniu, wrzuce fotki.

ps. To całkiem inna jazda niż na 125tce :biggrin: ...

jestem bratem włochatego powidzcie ile pali xt 350 bo włachatemu dr 350 pali mu 7 litrów jeżdzi tylko po terenie po ubitej szlace

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem bratem włochatego powidzcie ile pali xt 350 bo włachatemu dr 350 pali mu 7 litrów jeżdzi tylko po terenie po ubitej szlace

Włochatemu to i DR125 paliła 6L :icon_mrgreen: , ale tak poważnie to XT350 w normalnych warunkach (lekki teren, polne drogi, trochę lasu) nie powinien wypić powyżej 5L.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem bratem włochatego powidzcie ile pali xt 350 bo włachatemu dr 350 pali mu 7 litrów jeżdzi tylko po terenie po ubitej szlace

 

 

Chłopaki.... wy tak wszystko we dwóch na jednym? Profilu, motorze...dziewczynie :clap: ? Załóż sobie profil chłopie . To jest za free i naprawdę dużo czasu nie zajmie.

A... i jak qhollum pisze - max 5 literków w XT

Pzdr :biggrin:

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czym dokładnie różni się xt od tt?

Po pierwsze inne zawieszenie o większym skoku (280mm przód, 295mm tył) i o większej grubości rury nośnej 41mm, tył gazowo olejowy z zewnętrznym zbiornikiem, po drugie brak dodatkowych dupereli tylko szybkościomierz plastikowy zbiornik paliwa, nieco inna rama zamknięta w dolnej części nieco odchudzona i pozbawiona podnóżków dla pasażera (tt350 jest jedno miejscowa), aluminiowe obręcze i wahacz, silnik to ta sama jednostka co w xt350 ma jednak wzmacnianą skrzynię biegów, inne przeniesienie napędu na łańcuchu 520.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dawno stałem się posiadaczem takiego cuda jak tt250 89r. Podobno jest to wersja na Australię i od 350 różni się jedynie silnikiem. Posiadam podnóżki dla pasażera, zawieszenie tylne gazowo olejowe takie jak piszesz, plastikowy bak, wahacz chyba aluminiowy. Jak mogę sprawdzić skok zawieszenia? Ma ktoś jakiekolwiek informacje na temat tego motocykla (google milczy)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dawno stałem się posiadaczem takiego cuda jak tt250 89r. Podobno jest to wersja na Australię i od 350 różni się jedynie silnikiem. Posiadam podnóżki dla pasażera, zawieszenie tylne gazowo olejowe takie jak piszesz, plastikowy bak, wahacz chyba aluminiowy. Jak mogę sprawdzić skok zawieszenia? Ma ktoś jakiekolwiek informacje na temat tego motocykla (google milczy)?

Trochę info. : http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...tt250r%2093.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie to moto ;) Moje wygląda identycznie jak tt350 z tym że w papierach ma wbite 250. Pokazałbym foty ale aktualnie maszyna jest w częściach.

Weź suwmiarkę i sprawdź średnicę rury nośnej jeśli ma 41mm to jest to takie samo jak w TT350.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś patrzałem po 350, ale uzywam moto tez dosc duzo na asfaltach, z tąd wybór padł na 600. ale brakuje tej zwinnosci i lekkosci. Szczegolnie kiedy chodzi o podrywanie na 1 koło, co w enduro powinno byc proste....własnie, powinno.A 160 Kg ponad, robi swoje, i ciagnie do ziemi :/. Korci mnie takie lekkie enduro. Pozdr. !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś patrzałem po 350, ale uzywam moto tez dosc duzo na asfaltach, z tąd wybór padł na 600. ale brakuje tej zwinnosci i lekkosci. Szczegolnie kiedy chodzi o podrywanie na 1 koło, co w enduro powinno byc proste....własnie, powinno.A 160 Kg ponad, robi swoje, i ciagnie do ziemi :/. Korci mnie takie lekkie enduro. Pozdr. !

 

 

To może TTR 600 :crossy: ? Wiadamo ze to nie to co lekkie hardkory ale do amatorskiego endurzenia i latania na gumie wystarczy. Niekłopotliwy, dający sporo radoch sprzęt za mała kasę. Ja polecam :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...