Skocz do zawartości

noggero

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O noggero

  • Urodziny 11/12/1986

Osobiste

  • Motocykl
    tt 250, fzs 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    wrocław

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia noggero

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dobrze mówisz, tylko problem polega na tym że fajki podłączone mam 1-3 i 2-4 i działa. Po podłączeniu według schematu, wiadomo, wybuch i gaśnięcie.
  2. Witam, Mam problem. Kto wytłumaczy mi jak są podłączone świece zapłonowe według załączonego schematu? Czy świece nie powinny być sparowane 15-17, 16-18 ?
  3. Jest śruba, ale kręcenie nią, nie przynosi żadnych rezultatów. W serwisówce piszą żeby nie odkręcać jej na maxa, obawiam się jednak że podczas rozgrzebywania popełniłem ten haniebny czyn przez pomyłkę. Napisane jest też że powinny być kliknięcia podczas kręcenia. U mnie ich nie ma i na dodatek śruba (jeśli można to tak nazwać) kręci się dosyć opornie.
  4. Witam, jestem posiadaczem Yamahy tt 250. Kupiłem ją nie dawno i pierwsze co zabrałem się za mały remont. Po złożeniu okazało się że tylny amortyzator dziwnie się zachowuje. Wciska się go dosyć normalnie (nie jest za twardy ani za miękki) natomiast powraca strasznie wolno, ok 30s. Amortyzator jest gazowo olejowy, czy powodem takiego zachowania może być brak gazu? Olej raczej się nie wylał bo było by to widoczne. Natomiast nie wiem czy jakby uciekł gaz to czy amortyzator nie byłby strasznie miękki (szybkie dobijanie i odbijanie). Proszę o pomoc.
  5. Po złożeniu mojego tt z powrotem okazało się że mam jakiś defekt tylnego zawieszenia. Amortyzator odbija strasznie wolno, co to może oznaczać, że uciekł gaz? Jest jakaś opcja regeneracji czy trzeba kupić nowy amortyzator? Czy w xt i tt są te same amory?
  6. Problem polega na tym że mam rzadko spotykany silnik 250. Podczas remontu okazało się że niemożna dobrać do niego tłoka, o uszczelkach nie wspominając. Musze kupić zatem silnik do xt 350 którego jednak niema aktualnie na allegro lub właśnie 600. Może ma ktoś silniczek do pogonienia?
  7. Pytanie za 100 punktów. Czy istnieje możliwość wrzucenia silnika xt 600 do ramy 350? Jaka jest różnica masy między silnikami 600 a 350? Czy trzeba by było coś przerabiać dodatkowo (zawieszenie)? Może ma ktoś "pod ręką" dwa te modele i może mniej więcej zmierzyć czy taka przekładka jest możliwa?
  8. To nie to moto ;) Moje wygląda identycznie jak tt350 z tym że w papierach ma wbite 250. Pokazałbym foty ale aktualnie maszyna jest w częściach.
  9. Nie dawno stałem się posiadaczem takiego cuda jak tt250 89r. Podobno jest to wersja na Australię i od 350 różni się jedynie silnikiem. Posiadam podnóżki dla pasażera, zawieszenie tylne gazowo olejowe takie jak piszesz, plastikowy bak, wahacz chyba aluminiowy. Jak mogę sprawdzić skok zawieszenia? Ma ktoś jakiekolwiek informacje na temat tego motocykla (google milczy)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...