baba_zanetti Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 I z tymi panewkami sie tak nie spiesz...ze Ci tlucze...bedzie tlukło ale dopoki przy normalnej jezdzie na 2 kolach nie zaswieci sie kontrolka cisnienia oleju to mozesz nim jezdzic a jak sie zaswieci...to lepiej go zgasic i wtedy wymienic panewki...bo juz by dlugo nie pochodzily moze z 10 km.. Jest to bzdura, jak się zaświeci kontrolka to silnik jest już na złom- przynajmniej naprawa jest nieopłacalna. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 baba masz rację a ja już czasami nie mam siły aby odpowiadać na takie bzdurne posty tym bardziej że założyciel tematu oczekuje z niecierpliwością właśnie tych tekstów i nie przyjmuje do wiadomości, że ten model motocykla totalnie nie nadaje się do stuntu. Yuby napisał o tym dosadnie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafaL251 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Niech sie totalnie nie nadaje. Zobacze ile wytrzyma po przerobieniu smarowania i i zrobieniu calej goru bo mnie na inny model nie stac. Pozdro......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Jak włożysz w niego odpowiednio dużo kasy to okaże się że jednak BYŁO cię stać :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafaL251 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Jak włożysz w niego odpowiednio dużo kasy to okaże się że jednak BYŁO cię stać :D Glowica, sprzeglowy i rozrzadu nie wyniesie mnie wiecej jak tysiac a reszta bebechow wyglada dobrze co dziwne :biggrin: . No wiesz, jak mi znajdziesz jakas CBR do 1000zl to niebede sie bawil w poprawianie tego silnika :wink: .......... Pozdro........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Super a pomysałeś o tym ze takie przeróbki to nic nie pomogą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Po co myśleć, jest motur, jest STANT :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Glowica, sprzeglowy i rozrzadu nie wyniesie mnie wiecej jak tysiac a reszta bebechow wyglada dobrze co dziwne :biggrin: . No wiesz, jak mi znajdziesz jakas CBR do 1000zl to niebede sie bawil w poprawianie tego silnika :wink: .......... Pozdro........ Sprawdzałeś gdzieś ceny wymienionych części czy tak sobie piardnąłeś? Silnik będziesz składał na używanych uszczelkach czy sam będziesz dorabiał bo nie wymieniłeś ich w spisie? Zapłaty dla mechanika też nie wymieniasz czyli będziesz sam składał ten silnik? Zejdź może na ziemię i ochłoń bo nie da się czytać tych wypocin a za kilka dni inni będą opowiadać takie bzdury o których piszesz twierdząc, że na forum czytali a pan mechanik chce ich okraść żądając za robociznę przy takim silniku 1000 złotych. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafaL251 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Sprawdzałeś gdzieś ceny wymienionych części czy tak sobie piardnąłeś? Silnik będziesz składał na używanych uszczelkach czy sam będziesz dorabiał bo nie wymieniłeś ich w spisie? Zapłaty dla mechanika też nie wymieniasz czyli będziesz sam składał ten silnik? Zejdź może na ziemię i ochłoń bo nie da się czytać tych wypocin a za kilka dni inni będą opowiadać takie bzdury o których piszesz twierdząc, że na forum czytali a pan mechanik chce ich okraść żądając za robociznę przy takim silniku 1000 złotych. Tak sobie nie pierdnelem :icon_razz: fakt faktem ze uszczelek niewliczylem. Mechanika mam super, niespecjalizuje sie w motocyklach ale super zna sie na silnikach samochodowych,ma wlasny zaklad i jest moim bratem rodzonym ale jak wy wiecie lepiej no to niebede sie sprzeczal. Pozdro............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 sprzedaj gpzta, dołóż tego tysiaka i szukaj jakiegoś obitego psa w stylu f1 lub f2- bo takowe juz za okolo 3 tyski mozesz kupic :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 To teraz poczytaj uważnie: same części do tego silnika będą kosztowały ponad 2300 zeta a jeżeli Twój brat jest mechanikiem samochodowym to nie powinien dotykać silnika motocyklowego o ile jest dobry w silnikach samochodowych w co nie mam podstaw wątpić. Już nie jeden mechanik silników samochodowych usiłując naprawić silnik motocyklowy totalnie go zniszczył ale jak to mówią starzy Indianie : nie mój cyrk, nie moje małpy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz1 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Jest to bzdura, jak się zaświeci kontrolka to silnik jest już na złom- przynajmniej naprawa jest nieopłacalna. -Może się zepsuć czujnik ciśnienia. -Moze się panewka obrócić, ale tylko lekko i wtedy tez się zaświeci.W takim starym moto wydaje mi się,ze można wymienić panewke,zregenerować wał jak nie pałowałeś tylko odrazu zgasiłes moto i dalej smigać..tylko to już nie będzie to samo.Takze wszystko zależy..a nie, ze odrazu na złom...:D Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 -Może się zepsuć czujnik ciśnienia. -Moze się panewka obrócić, ale tylko lekko i wtedy tez się zaświeci.W takim starym moto wydaje mi się,ze można wymienić panewke,zregenerować wał jak nie pałowałeś tylko odrazu zgasiłes moto i dalej smigać..tylko to już nie będzie to samo.Takze wszystko zależy..a nie, ze odrazu na złom...:D Pozdro Witam Filozofujesz! czujnik się sprawdza! A co do lekkiego obrucenia panewki to powiem że rozbawiłeś mnie do łez :) Prosze cię nie pisz takich głupot i nie ośmieszaj się Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 -Może się zepsuć czujnik ciśnienia. -Moze się panewka obrócić, ale tylko lekko i wtedy tez się zaświeci.W takim starym moto wydaje mi się,ze można wymienić panewke,zregenerować wał jak nie pałowałeś tylko odrazu zgasiłes moto i dalej smigać..tylko to już nie będzie to samo.Takze wszystko zależy..a nie, ze odrazu na złom...:D Pozdro Chyba wiadomo że nie chodzi i pierwszy przypadek. Reszta wypowiedzi to lekko mówiąc farmazony:) Pompa motocyklowa jest tak wydajna ze nawet z uderzającym tłokiem o głowicę, kontrolka nie ma prawa sie zapalić, a co dopiero przy "lekko" obróconej panewce. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthezzz1 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 (edytowane) Chyba wiadomo że nie chodzi i pierwszy przypadek. Reszta wypowiedzi to lekko mówiąc farmazony:) Pompa motocyklowa jest tak wydajna ze nawet z uderzającym tłokiem o głowicę, kontrolka nie ma prawa sie zapalić, a co dopiero przy "lekko" obróconej panewce. Chodziło mi o to,ze jak się obróci na tyle ze zakryje ten kanalik przez, który przepływa olej...zresztą byłem świadkiem takiego przypadku więc nie powiesz mi,ze to farmazony... :D Pozdro Edytowane 5 Grudnia 2008 przez barthezzz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.