Skocz do zawartości

Anglik do grupy rekonstrukcyjnej


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Eeetam. W Anglii tyle tego badziewia jeździ że nikt się nie przejmuje. Gorzej jakby to był jakiś Vincent czy inny rodzynek, ale Sunbeam? Jak ktoś miał wizję...czemu nie. Moto wygląda na klasyka a do tego ostro zasuwa i nie sypie się. Złoty środek. :) Jakbym miał Junaka to bym wrzucił silnik od jakiegoś ruska co by się tak nie psuł co chwila. :buttrock:

 

A od Hot Rod`ów to się odczep. Marzy mi się budowa własnego HR`a. :wink:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooooo boszzze! wez fiata 501:P

Eetam. Myślę że git będzie Warszawa lub jakieś DKW. :icon_mrgreen:

 

A tak na serio to coś na Garbusie, tego badziewia pełno jest, w dodatku niemieckie więc z przyjemnością pochlastam kątówką. Tylko nie mam pomysłu jak wrzucić tam silnik V8.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pomyslał z kaszlakiem, w normalnych krajach ludzie szczaja na jego widok w gacie:-) naprawde nie wiem czemu, i ma bardzo ładne przebicie cenowe:-)

 

 

Heh. Widuję czasem Malana z kierą po prawej stronie. :lapad: Angole znają ten wynalazek ale mało tego już jeździ. Bardzo mało. Zaledwie kilka sztuk widziałem w Londynie. Z tego jeden na polskich blachach...ciekawe komu się chciało jechać Maluchem 1500km....po autostradach.... :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jeździ się na M2X nie wiem, na B31 bez przedniego zawieszenia (zero tłumienia), z cieknącym silnikiem (nie zdecydowałem sie na więcej niz KM bałem się, olej cały wycieknie), bez kompresji (nafta potrzebowała 15s, żeby spłynąć z komory spalania przy próbie szczelności zaworów po rozebraniu), z zapieczonymi suwakami tylnego zawieszenia, z uszkodzonym zmorem skrętu - jechało sie fantastycznie. M2X ma większy garnek więc i ciag powinien mieć dużo większy, reszta praktycznie jak w B31 poza tylnym zawieszeniem, jak chcesz cos z okresu wojennego to tylko sztywniak - malutkie to strasznie, nawet niewgodne, wibracje koszmarne (nie wiem czy przy 500/600 nie będą jeszcze większe, ale to tez kwestia wyważenia zesp. korbowo-tłokowego), skrzynia biegów działa opornie - ale to był pierwszy weteran na którym jechałem w dodatku przed remonetem, którego sie bardzo domagał więc mógł być nieidealny.

Granat - przecież i tak nie będziesz jeździł nim na codzień, nie będziesz robił przebiegów kilkaset km dziennie. Jak zanabędziesz jakąś bese i zrobisza na "stan fabryczny" jestem pewien, że będzie się jeździło fantastycznie.

BTW mam dużo gwintowników i narzynek w róznych standardach w rozmiarach calowych - jak sie zdecydujesz na bese (albo innego brita) to z chęcią wypozycze do odswierzenia gwintów. Właściwie mam wszystkie rozmiary wystepujące w B31, jestem pewien, że ten sam zestaw wystarczy do M2X.

Kończę już remont - szczerze przyznam, że nie za bardzo wiem dlaczego te konstrukcjie uchodza za skomplikowane. Magdyno jest wymagające, ale bez problemu do ogarnięcia, reszta nie odbiega od tego co robili inni producenci w tym okresie (poźniej już BSA raczej była technologicznie w tyle, ale do pierwszych OHV konstrukcja była nowoczesna). Czekam na resztę śróbek do skrzyni biegów i pomalowanie na ciemny bordo ramy i składam gadzinę. W UK (i nie tylko) kupisz do BSA wszystko, dosłownie każdą najdrobniejszą rzecz (ja porwałem się na wymienę wszystkich śróbek, nakrętek na nierdzewne więc jeszcze mi się zchodzi z dobraniem wszystkiego tym bardziej, że miałem problem z rozpracowaniem gwintów, ale nie taki diabeł straszny) - przerobiłem chyba 8 różnych dostawców cześci, jak coś to służę pomocą - niektórzy sprzedają różnie hunduskie podróbki, które po prostu nie pasują. Mam też 2 CD z serwisówkami, part listami do różnych modeli BSA m.in. M20/21. Nie zastanawiaj się tylko szukaj besy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to juz mam pomocna dłon:-)i oto chodzi, za besa sie rozejze dopiero latem na zlocie w Beltring, tam na pewno cos znajde odpowiedniego w niegłupich pieniądzach, i za rok licze na dołączenie do szwadronu:-)ale to w zyciu róznie bywa, i moze juz cos wczesniej sie trafi:-)dzieki za rady, praktycznie wiem co chciałem:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba od zawsze były angielskie motocykle na allegro - raczej zacząłeś przeglądać ogłoszenia w poszukiwaniu angola i stwierdzasz, że jest więcej niż się spodziewałeś. To tak jak z zakupen nowego auta/motocykla - nagle okazuje się, że tak duzo ich jeździ na drogach :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...