Skocz do zawartości

GSX 1300R na drugie moto


Rekomendowane odpowiedzi

Kupuj Hayabuse ale z Turbo. Normalna jest zamulona.

 

 

o nitro zapomniales. samo turbo to lipton jest. brak mocy

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do momentu i mocy, to regulator masz pod kaskiem

 

 

dokładnie - osobiście jestem właścicielem od połowy roku zx12 i uważam że powinno się mierzyć siły na zamiary - zaznaczam że jest to moje pierwsze moto o "znacznej mocy" w przeszłości był simak i etz 150 - pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle, nieźle...

Ja rozumiem, że mocy brakuje na torze, przy wyprzedzaniu na trasie ale w pierwszy dzień jazdy ogarniałeś na 100% moto i Ci brakowało? Czyżby talent na wagę moto gp się zmarnował w Breslau? :D

nie na 100%, ale poczułem niedosyt, moto GSX600f kupilem 100km od miejsca zamieszkania, w drodze powrotnej był czas na test prędkości i przyspieszenia, vmax220km/h zeby osiagnąc to trzeba było długo czekać, za to w hajce na drugim biegu juz jest 190po paru sek., co do jazdy po torze to nie czuje sie na siłach, do pokonywania zakrętów na kolanie duzo brakuje(uszkodzony amor skrętu, dopiero teraz wymienilem), za to na prostych lubie odkręcić manete

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do jazdy po torze to nie czuje sie na siłach, do pokonywania zakrętów na kolanie duzo brakuje(uszkodzony amor skrętu, dopiero teraz wymienilem), za to na prostych lubie odkręcić manete

Mogę Ci mówić MISZCZU :icon_question: :notworthy:

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiek: 37: Reasumując do takiego sprzętu moim zdaniem trzeba dorosnąć bo gdybym nim jeżdził w latach 90-tych już bym nie żył.Pozdrawiam

 

Wiek: 35: co do jazdy po torze to nie czuje sie na siłach, do pokonywania zakrętów na kolanie duzo brakuje(uszkodzony amor skrętu, dopiero teraz wymienilem), za to na prostych lubie odkręcić manete

 

Wiek: 17: Na przykładzie powyższego cytatu pozwole sie nie zgodzić, że do Busy trzeba dorosnąć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przykladzie wieku chłopca o ksywce Shezzy pozwole sobie powiedziec ze skuter to nie to samo co motoxkl i sie nie wypowiadaj bo sie osmieszasz. Lekcje prosze najpierw odrobic.

 

to motocykl dlaq logicznych ludzi a nie narwanych szczeniaków bo to nie skuter i bledów nie wybacza.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do jazdy po torze to nie czuje sie na siłach, do pokonywania zakrętów na kolanie duzo brakuje(uszkodzony amor skrętu, dopiero teraz wymienilem), za to na prostych lubie odkręcić manete

 

Przynajmniej jesteś szczery, plus :D

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od niedawna , bardzo niedawna jestem posiadaczem Hayki , jechałem nią dopiero 2 razy , co mogę powiedzieć po przesiadce z VFR (na vfr 2 lata i ok 20 000km) to przedewszystkim moc , duuużo wiecej jej , moto trudniejsze do manewrowania (parking etc.) o prowadzeniu się sprzęta wiem niewiele, hamulce nie powalają na kolana (na początku sezonu najprawdopodobniej będzie stalowy oplot bo sprzęt aż sie o niego prosi) , było mokro i te 3 ciepłe dni i może łącznie z 70km to za mało by sprzęta wystarczająco ocenić (okazji będzie niemało jeszcze :) ), jezdziłem b. ostrożnie więc sprzet nie zaskoczył mnie uślizgami itp. Co do samej mocy to moim zdaniem oddaje ją dość przewidywalnie (liniowo? dobre określenie?)co jest na + szczególnie w turystyce, miałem okazje przejechać sie gixem 1000 k5 i własnie w nim pomimo podobnej mocy samo jej oddawanie wydawało się jakieś ostrzejsze , mniej płynne, ale nie twierdze, że nieprzyjemne... Ale nie ma sie co dziwić , z założenia te 2 moto miały różne zastosowania , haya mocny sport-tur. a gix 1000 typowy sport... Pzdr

Edytowane przez RudyXJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, za to w hajce na drugim biegu juz jest 190po paru sek., co do jazdy po torze to nie czuje sie na siłach, do pokonywania zakrętów na kolanie duzo brakuje(uszkodzony amor skrętu, dopiero teraz wymienilem), za to na prostych lubie odkręcić manete

 

 

to zupełnie jak ja, za szczerość szacun :notworthy: :clap: hehe obalmy rottweiler wszystkie mity ..... odnośnie super jeźdźców i że to tylko dla nich sa mocne sprzęty :buttrock: jak tak czytam te wszystkie przestrogi i w ogóle nie kupuj mocnego sprzęta , zrób najpierw 200tys km na czymś słabszym to normalnie rzygać mi się chcę, chyba każdy ma swój rozum i nie rozumiem czemu wszyscy chca być matka Teresa z Kalkuty {nie obrażajac oczywiście tej wybitnej postaci}. A przypomnę szanownym super wyszkolonym dwudziestoparoletnim motocyklista którzy tak hucznie racza nas pouczać swoimi tekstami że najwięcej wypadków śmiertelnych jest właśnie pośród takich ludzi jak wy, którzy niestety za pewnie się poczuli w siodle i niestety przecenili swoje umiejętności, na pewno w większości nie sa to motocykliści co kupili niedawno powiedzmy mocne moto i od razu się zabili bo motor okazał się za szybki. Nikt przecież nie jeździ po drogach na 100% a jeśli to robi to ma rozum czym to grozi sprawa się zamyka.Więc panowie kupujcie to na co macie ochotę kierujcie się zdrowym rozsadkiem i już , na Hayce też można jeździć bezpiecznie , powoli , ostrożnie i z głowa na karku i proszę nie róbcie z dosyć szybkiego turystyka jakim jest Hayka jakiegoś monstrum nie do opanowania rodem z MotoGp

chyba mnie trochi poniosło :banghead: nadmienię że jestem niedoświadczonym motocyklista zrobiłem kilka tys na swoim olejaczku 1100 ,żeby nie było ze Hayka to moje pierwsze moto serdecznie wszystkich pozdrawiam i apeluje o bezpieczna i rozsadna jazdę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na przykladzie wieku chłopca o ksywce Shezzy pozwole sobie powiedziec ze skuter to nie to samo co motoxkl i sie nie wypowiadaj bo sie osmieszasz. Lekcje prosze najpierw odrobic.

 

to motocykl dlaq logicznych ludzi a nie narwanych szczeniaków bo to nie skuter i bledów nie wybacza.

 

Po pierwsze zaczynaj zdanie z dużej litery, używaj polskich znaków. Oswój się z interpunkcją i przeczytaj ponownie tekst, ze względu na ogrom literówek następnie używając funkcji Edytuj skrzętnie poprawk tekst.

Lekcje proponuje samemu odrobić, te z języka polskiego także.

 

Mój poprzedni post to była irona względem kolegi rottweiler, a że nie poszło Ci w pracy, albo w domu wieczorem to nie musisz sie tutaj żalić nikomu.

Nie wiem skąd wysuwasz wnioski nt. skuterów. Nie mam takiego, może zmień dostawce...

Przedewszystkim czytaj posty ze zrozumieniem i nie doszukuj się złego.

Edytowane przez TDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam wypowiedzi panów z k7 i k8(którzy twierdza że haya to dobry motocykl dla początkującego motocykilsty) między nogami i zastanawia mnie tylko jedno ....na ile jesteście w stanie wykorzystać ten motocykl ?Nie chodzi mi tu o 'pałowanie" od światel do świateł tylko sprawne przemieszczanie sie po mieście między puszkami i pokonywanie zakrętów.

Kupujecie takie sprzęty wasza sprawa ale przesiadanie sie na Haye z jawy 350 lub mz,tudzież gs 500 lub xj600 to już DLA MNIE osobiście czyste lanserstwo.

Przejeżdziłem " z nogami do przodu" kilka sezonów "(virago 535 jeden sezon i Vn1500 cztery sezony ) i na początku poprzedniego sezonu zapadla decyzja kupna właśnie szybkiego turystyka ,litra lub powyżej .

Bralem pod uwage kilka motocykli (FJR ,XX ,Haya,Cbr 1000,ZZr,Vtr),nie śmigalem (testowo) tylko na FJR a mialem okazje sie przejechać wszystkimi w/w w tym również Hayą i doszededlem do wniosku że tylko do niej moje umiejętności są po prostu niewystarczające i po co mi motocykl na ktorym będe wykorzystywal 40% jego potencjału.Kupiłem więć CBR1000F ,nakulalem nią w poprzednim sezonie 25kk ucząć się jazdy na tego typu sprzęcie .Poznawałem możliwości tego motocykla (przyspieszenie ,zwrotność ,mozliwości trakcyjne w zakrętach ,mobilność itp).Uczyłem się od ludzi którzy jeżdzili na CBR600 ,B12,XX ( :notworthy: ) ;) ale moje umiejętności (mimo litra między nogami :wink: ) były baaaaaaaardzo nikłe w porównaniu do nich .Sporo nerwów,strachu i potu kosztowala mnie ta nauka ale nadal twierdze że do K8 ( moje marzenie :bigrazz: ) nie doroslem w sensie swoich umiejętności.

Na prostej każdy może "odkręcić ,schody zaczynają się w zatłoczonym mieście i na winklach gdy wychodząc na "3' za bardzo odkręcisz i .........gleba bo przeceniłeś możlwiości SWOJE nie motocykla ;) a wyjebal Cie "kolo" na cbr600 i "ego' ucierpiało ;)

Reasumując temat, zakup Hayabusy po dwoch sezonach jazdy na motocyklach typy gs lub xj i innych podobnych może byc dość kosztowne ;) natomiast gdy ktoś śmigał na F3 ,F4 Vfr 800 ,XX dwa ,trzy sezony to będzie raczej dobry wybór dający bardzo dużo radości i adrenaliny z jazdy .

Może sie tez okazać że ja po prostu nie mam predyspozycji do jazdy na tak mocnym sprzęcie (haya) a ktoś po prostu szybciej ją "ogarnie" ale wole się wstydzić że ktos mnie wyjebał ma winklu f4 gdy ja jadę dualem niz hayabusą ;) .Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do pokonywania zakrętów na kolanie duzo brakuje(uszkodzony amor skrętu, dopiero teraz wymienilem)

Ale co ma piernik da wiatraka? Kolego, amor skrętu to Ci się może przydać jak będziesz schodził z gumy przy 200 km/h ale nie przy składaniu się w zakręty. Jeśli jesteś w stanie przyjąć radę od dwudziestoparolatka to nie szukaj wymówek tylko znajdź sobie jakiś plac albo duże puste rondo i ćwicz te zakręty.

 

Albo zapisz się na jazdy doszkalające. Myśle że pieniądze nie będą tu problemem. Hayką można jeździć wolno, oczywiście że tak, ale nieznajomość podstawowych rzeczy może być zgubna, zwłaszcza na takiej lokomotywie. Pozdrawiam

Edytowane przez Lime82

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...