Skocz do zawartości

Kawasaki 636 05r vs gsxr 750 k4??


Gość teczixx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mówiłeś, że opiszesz. Chcociaż jaki był powód tej awarii? Przy jakim przebiegu? Tylko nie mów, że nic nie wiesz.

 

Nie znam sie na mechanice. Tylko tyle mi mechanik powiedzial. Przypiekly sie 2 zawory i wymienil je. Nic tu wiecej nie ma do opisywania. przebieg 17 tys km.

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam sie na mechanice. Tylko tyle mi mechanik powiedzial. Przypiekly sie 2 zawory i wymienil je. Nic tu wiecej nie ma do opisywania. przebieg 17 tys km.

 

równie dobrze mógł ci powiedzieć że wymienił dwa tłoki bo sie przytarły, albo jeszcze lepiej- że tuleje w cylindrze zmieniał :biggrin: i tutaj fakturka do zapłaty... :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ray Christian Andersen po prostu dalej buduje swoją legendę :P

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie - poprzedni wlasciciel nie robil regulacji zaworow....

17000km i zawor sie wypalil?? pewny jestes tego przebiegu??? bo nawet od niechcenia otwieram serwisowke i co widze?? zaworki co 24 000km<usa,kanada>

 

<edit> wersje "nie amerykanskie" co 42000 km :D :icon_razz:

:icon_razz: oj ladna basn na dobranoc mi zafundowales :banghead:

Edytowane przez szramer

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

<edit> wersje "nie amerykanskie" co 42000 km :D :icon_razz:

 

 

masz chyba ruską serwisówke... bo to jest nie mozliwe. Bynajmniej nie w sportowym motocyklu.

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy ma ten sam model co ty miałeś i sprawdzał zawory przy przebiegu 35 tyś km i wszystko w jak najlepszym porządku! w R6 masz pierwszą kontrole luzu przy 42 tys.km lub po 36miesiącach w zależności co nastąpi pierwsze-w Thundercat podobnie-a przecież to czopry nie są!

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz chyba ruską serwisówke... bo to jest nie mozliwe. Bynajmniej nie w sportowym motocyklu.

 

no dobra ale skąd akurat ty to wiesz? przecież nie znasz sie na mechanice...

W mojej serwisówce do 636(model 2005-2006) jest napisane jak byk że kontrola po 24 000km a o wymianie ani słowa(co jest oczywiste- kontrola luzów i stanu zaworów a wymiana może w odległej przyszłości w razie potrzeby...)

 

taka życzliwa rada- jak masz zamiar robić cos w moto w jakimś serwisie bierz kumatego kumpla bo jak dasz sie tak robić w wała to chwila moment i zaczną ci na fakturze wbijać płyn do spryskiwacza i świece żarowe.;)

Edytowane przez Spidi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz chyba ruską serwisówke... bo to jest nie mozliwe. Bynajmniej nie w sportowym motocyklu.

a jadnak :icon_razz: teraz nierobia takiego syfu jak zzr1100 ze zaworki co 6000km do regulacji

a ruska to ona nie jest bo w jezyku angielskim , zaskoczony :eek: ciekawe co jeszcze nam opowiesz o 636?? bo jedyna awarje jaka mialem to napinacz rozrzadu po 15000km :icon_razz:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...