RaY Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 serwisant stwierdzil ze wsadzil 2 nowe zawory i przeprowadzil regulacje . Z reszta nie wnikalem . Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Konrad jakie czasy Africą?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 serwisant stwierdzil ze wsadzil 2 nowe zawory i przeprowadzil regulacje . Z reszta nie wnikalem . Mówiłeś, że opiszesz. Chcociaż jaki był powód tej awarii? Przy jakim przebiegu? Tylko nie mów, że nic nie wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Mówiłeś, że opiszesz. Chcociaż jaki był powód tej awarii? Przy jakim przebiegu? Tylko nie mów, że nic nie wiesz. Nie znam sie na mechanice. Tylko tyle mi mechanik powiedzial. Przypiekly sie 2 zawory i wymienil je. Nic tu wiecej nie ma do opisywania. przebieg 17 tys km. Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Nie znam sie na mechanice. Tylko tyle mi mechanik powiedzial. Przypiekly sie 2 zawory i wymienil je. Nic tu wiecej nie ma do opisywania. przebieg 17 tys km. równie dobrze mógł ci powiedzieć że wymienił dwa tłoki bo sie przytarły, albo jeszcze lepiej- że tuleje w cylindrze zmieniał :biggrin: i tutaj fakturka do zapłaty... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 To chyba pechowy egzemplarz jakiś miałeś bo z tego co przeorałem to żadnych wad odnośnie zaworów w Kawach nie było. Więc musiałeś mieć jakiś trefny egzemplarz :bigrazz: Albo sam go zarżnąłeś :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Ray Christian Andersen po prostu dalej buduje swoją legendę :P Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 nie - poprzedni wlasciciel nie robil regulacji zaworow.... Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 (edytowane) nie - poprzedni wlasciciel nie robil regulacji zaworow.... 17000km i zawor sie wypalil?? pewny jestes tego przebiegu??? bo nawet od niechcenia otwieram serwisowke i co widze?? zaworki co 24 000km<usa,kanada> <edit> wersje "nie amerykanskie" co 42000 km :D :icon_razz: :icon_razz: oj ladna basn na dobranoc mi zafundowales :banghead: Edytowane 13 Stycznia 2009 przez szramer Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 nie - poprzedni wlasciciel nie robil regulacji zaworow.... :icon_eek: Ray, proszę Cię - nie pogrążaj się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 (edytowane) <edit> wersje "nie amerykanskie" co 42000 km :D :icon_razz: masz chyba ruską serwisówke... bo to jest nie mozliwe. Bynajmniej nie w sportowym motocyklu. Edytowane 13 Stycznia 2009 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 znajomy ma ten sam model co ty miałeś i sprawdzał zawory przy przebiegu 35 tyś km i wszystko w jak najlepszym porządku! w R6 masz pierwszą kontrole luzu przy 42 tys.km lub po 36miesiącach w zależności co nastąpi pierwsze-w Thundercat podobnie-a przecież to czopry nie są! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 (edytowane) masz chyba ruską serwisówke... bo to jest nie mozliwe. Bynajmniej nie w sportowym motocyklu. no dobra ale skąd akurat ty to wiesz? przecież nie znasz sie na mechanice... W mojej serwisówce do 636(model 2005-2006) jest napisane jak byk że kontrola po 24 000km a o wymianie ani słowa(co jest oczywiste- kontrola luzów i stanu zaworów a wymiana może w odległej przyszłości w razie potrzeby...) taka życzliwa rada- jak masz zamiar robić cos w moto w jakimś serwisie bierz kumatego kumpla bo jak dasz sie tak robić w wała to chwila moment i zaczną ci na fakturze wbijać płyn do spryskiwacza i świece żarowe.;) Edytowane 13 Stycznia 2009 przez Spidi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 I choinkę zapachową :D Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 masz chyba ruską serwisówke... bo to jest nie mozliwe. Bynajmniej nie w sportowym motocyklu. a jadnak :icon_razz: teraz nierobia takiego syfu jak zzr1100 ze zaworki co 6000km do regulacji a ruska to ona nie jest bo w jezyku angielskim , zaskoczony :eek: ciekawe co jeszcze nam opowiesz o 636?? bo jedyna awarje jaka mialem to napinacz rozrzadu po 15000km :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.