jimi11 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Może pobaw się metodą prób i błędów. Założyć mniejsze dysze a kręcić śrubkami od składu mieszanki Do ustawiania skladu mieszanki podstawowej mam colotune. Wiem, ze metoda prob i bledow, tylko od jakiej zaczac? Podkladki pod iglice juz dalem. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 (edytowane) Dzięki za słowo. Moje tłumiki mają końcówki "kolankowe" ale właśnie one są wkręcane do rur na drobnozwojowych gwintach. Najchętniej przesłał bym Ci zdjęcie i miał byś obraz całości i powiedział byś czy podejmiesz się tej roboty. Może zadzwoń do mnie uzgodnimy szczeguły tel.dałem ci na meila. Do ustawiania skladu mieszanki podstawowej mam colotune. Wiem, ze metoda prob i bledow, tylko od jakiej zaczac? Podkladki pod iglice juz dalem. Pzdr Odpowiedziałem na priwa. Edytowane 14 Lutego 2010 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 A to też moja robota z jesieni Szedoła 1100 88r: Troche mało basu ale z racji małej kubatury kominów nie udało się więcej wydobyć . :evil: Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ta honda strzela w tłumik, to raczej nie jest dobry objaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Wszystkie Szedoły z racji budowy gaźników bardziej walą po zamknięciu przepustnic w nie oryginalne tłumiki. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 We czwartek miałem okazję przerabiać na przelotowy tłumik do FZ1 2007r .Ciekawa sprawa bo Yamaha wsadziła w niego 2 katalizatory jeden w kolektorze o długości 5cm a drugi w tłumiku tóż za exapem ale ten to już około 12-15cm długości.Wywaliłem z tłumika seryjną zawartość .Zwinąłem i założyłem przelot z blachy perforowanej nierdzewnej o średnicy 52mm.Owinięty został wełną stalową nierdzewną i tkaniną szklaną rowingową.Pozostała pusta przestrzeń tłumika została wypełnione czymś podobnym do wełny mineralnej.Mam porobione zdjęcia z etapów przeróbki jakby ktoś był zaintresowany. Ponoć po samym wywaleniu katalizatorów Fazerek jeszcze na trójce idzie na koło ciekaw jestem jak będzie chodził po założeniu przelotu. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 (edytowane) To opis człowieka z forum Hondy Varadero 1000 po przeglądzie gwarancyjnym po 12tysiach km w autoryzowanym serwisie na moich kominach: http://www.hondavaradero.pl/phpBB2/viewtop...r=asc&start=150 "A tak apropo przerabiania kominów Question Byłem na przeglądzie po 12 000 tys. koleś z serwisu dziwił się że tak inaczej grają i co zrobiłem z kominami bo są orginały i nie dowierzał że są przerobione sprawdzał w innych moto spawy na kominach i zdziwiony Shocked tak się nie da Idea . Szef serwisu usłyszał basy i czym prędzej pobiegł po komputer do testów bo moto na gwarancji . Moto podpięte do kompa temp silnika wzrosła do 80 stopni i test ruszył trochę spękałem bo gwarancja ale wyszło lux test zakończony ok i dane poszły do bazy danych . I szifo zdziwko Shocked Ale podobnie jest w przypadku kominów akcesoryjnych tylko cena inna Crying or Very sad Wink" I kilka słów z forum DL po przeróbce komina w V-Stromie 650: http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-us...chu,397-25.html "Wydech dzisiaj założony, moto odpalone i powiem krótko...dźwięk jest kozak zajebiaszczy Smile Na niskich obrotach basowo ale niezbyt głośno, na średnich dosyć głośno ale jest wypas basik a na wysokich no to wiadomo co się dzieje Smile Wydech ogólnie nie jest mega głośny, jak dla mnie jest w sam raz i co ważne żadnego pierdzenia nie zarejestrowałem Smile Zasadniczo to jeszcze mogę tylko dodać, że Ja jestem zajebiście zadowolony, zapłaciłem 220zl za przelot + 50zł za wycięcia kata ( tu się zastanawiałem ale jak popatrzyłem na te konkretniejsze wydechy typu np. sebring twister to one też są bez kata więc miałem ułatwioną decyzję ). Jak ktoś się waha to ja śmiało polecam. Pozdrawiam" A posłuchajcie jak to wyszło: http://edzio35.wrzuta.pl/film/8zXhTgWf0vJ/...lumikow_edhaust A tak chodzi V-Strom 650 w Motoakcesoriach w Markach po mojej przeróbce: Dziś robiłem kominy od Suzuki Intruder 1400 a to fotostory z etapów: http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/wszystkie...er_1400_edhaust Edytowane 23 Lutego 2010 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K-3 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Cześć Edzio. Mam taki kominek w gsr-ce http://w121.wrzuta.pl/obraz/0anHDZ19zNR/komin_gsr_600 http://w121.wrzuta.pl/obraz/5vaZp3oFw3R/komin_gsr_600 http://w121.wrzuta.pl/obraz/21Folp2qZnh/komin_gsr_600 i chce go przerobić na przelot aby był głośniejszy i bardziej basowy. Zastanawiałem się nad kupnem jakiegoś tuningowego wydechu ale powiem szczerze ,że nie bardzo mi się to widzi bo robi się strasznie szeroka dupa. Kupiłem wiec drugi orginał i oddał bym go w fachowe ręce bo sam nie bardzo mam możliwość by go przerobić. Myślałem aby wypruć dziada do zera i samą puche wygłuszyc. Wyloty zostawić te same bo są zrobione na 30 mm. Ewentualnie gdyby był za głośny można ''przedłużyć'' wyloty w komorze o te kilka cm. Wyglądem zewnętrznym nie trzeba sie martwic bo jest cały praktycznie nie widoczny. Co myślisz o tym i czy podjął byś się tej roboty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 (edytowane) Niema sprawy i problemu podejmę się bez przeszkód.Ostatnio robiłem taki komin do FZ6 czyli do Fazera 600 gdzie jest podobny układ,wiele razy też robiłem w Ducati 749,999.Troche upierdliwa była ta przeróbka bo sam proces sprytnego jest dość długi i kłopotliwy.Przez to też ta przeróbka jest troche droższa niż bocznego tłumika standardowego.Polukaj tego Fazera ale trzeba oglądać od ostatniego: http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/wszystkie...aust_-fotostory Edytowane 27 Lutego 2010 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K-3 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Siemka Edzio. O coś takiego mi właśnie chodzi. :biggrin: Sądząc po spawach zewnetrznych budowa tłumika w gsr-ce jest bardzo podobna jak w fazerze wiec temat masz połapany. Tylko katalizatora nie chce ruszać. Daj swoje namiary na PW to dogadamy temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Cześć Edzio, w moim NXe są dwa kanały wylotowe z każdego wychodzi jedna rura wydechowa i do każdej jeden wydech. Razem z kupnem motocykla dostałem dodatkowy komplet wydechów i chciałbym z jednego z nich(prawego) zrobić jeden wydech który będzie się łączyć z dwoma rurami wydechowymi, a w miejscu drugiego zrobiłbym bym sobie skrzynie na najpotrzebniejsze rzeczy które chciałbym wozić zawsze ze sobą. Chciałbym by nowy wydech miał jak najbardziej basowy dźwięk lecz nie za głośny. Jeśli możesz napisz mi na priva jakim kosztem przerobiłbyś tak dla mnie jeden wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Cześć Edzio, w moim NXe są dwa kanały wylotowe z każdego wychodzi jedna rura wydechowa i do każdej jeden wydech. Razem z kupnem motocykla dostałem dodatkowy komplet wydechów i chciałbym z jednego z nich(prawego) zrobić jeden wydech który będzie się łączyć z dwoma rurami wydechowymi, a w miejscu drugiego zrobiłbym bym sobie skrzynie na najpotrzebniejsze rzeczy które chciałbym wozić zawsze ze sobą. Chciałbym by nowy wydech miał jak najbardziej basowy dźwięk lecz nie za głośny. Jeśli możesz napisz mi na priva jakim kosztem przerobiłbyś tak dla mnie jeden wydech. Kurcze ja jak narazie wyspecjalizowałem się tylko w przeróbkach samych tłumików .Takich większych modyfikacji nie robię.Może Moto Wydech z Konstancina Ci pomoże albo Hartman z Łomianek.Może i bym się z tym pobawił ale bez moto nie ma szans ,ponad to jesteś z Lublina 220km ode mnie co też jest utrudnieniem.Mam sporo roboty i nie wiem czy uda mi się znaleźć czas na taką jak dla mnie modyfikację. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 (edytowane) Dobrze więc sam zrobię sobie taki wydech, może uda mi się zastosować kolektor wydechowy od XR 600. Prosiłbym cie tylko o kilka rad co do wypełnienia wydechu by dźwięk był basowy jak to przystało na singla i czy rura przelotowa z blachy perforowanej którą miałbym wstawić w wydech może być o średnicy 48mm jeśli każde 'kolanko' ma średnice wewnętrzną 24mm? Zależy mi na jakości dźwięku, nie może być go 'za dużo'. Z góry dzięki za pomoc. Edytowane 1 Marca 2010 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 (edytowane) Będziesz miał pytania dzwoń-506436737 Kilka słów właściciela z forum SV po przerzeróbce tłumika w SV650: "Dzisiaj doszedł komin Edziu zapomniałeś dodać instrukcji obsługi z ostrzeżeniem żeby nie odpalać moto w pomieszczeniach tj. garaż, to i owo mi spadło z półek he he. Ogólnie szok naprawdę polecam, banan nie schodzi od kilku godzin. Ten kto jeszcze się waha czy słać do edzia czy nie to niech się nawet nie zastanawia. Ci którzy przepłacili za drogie firmówki niech żałują, bo maja czego. Na dniach postaram się wstawić filmik z przed i po operacji" Posłuchajcie jak chodzi ta SV-ka 650: Przed: Po: Edytowane 1 Marca 2010 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pe_wee Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Niema sprawy i problemu podejmę się bez przeszkód.Ostatnio robiłem taki komin do FZ6 czyli do Fazera 600 gdzie jest podobny układ,wiele razy też robiłem w Ducati 749,999.Troche upierdliwa była ta przeróbka bo sam proces sprytnego jest dość długi i kłopotliwy.Przez to też ta przeróbka jest troche droższa niż bocznego tłumika standardowego.Polukaj tego Fazera ale trzeba oglądać od ostatniego: http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/wszystkie...aust_-fotostory Edzio, jak tylko będziesz miał jakąś wiedzę (w sensie filmik) jak te wydechy się sprawują to jak najszybciej zarzuć filmik. Bo jeśli nie wychaczę nic w przystępnej cenie to pewnie będziesz miał kolejnego klienta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.