Skocz do zawartości

Byla sobie Cebra


Dexio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Karol1001wiesz jaka jest róznica pomiedzy F4 a RR?-taka ze RR nie jedzie:)

w ogóle to widac ze masz duzą wiedze-ale ksiązkową:icon_twisted:

Edytowane przez ernestZL

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stwierdzilem, ze litr do miasta, zwlaszcza jak chcesz nim jezdzic tak jak on lubi a nie toczyc sie, to bardzo niebezpieczna gra w ktorej gowno od ciebie zalezy i "game over" moze ci sie przytrafic w mgnieniu oka.

 

A ja uważam odwrotnie. Litr nadaje się bardziej na miasto niż wściekła sportowa 600. Nawet różnice w manewrowaniu między furami przy małej prędkości są na korzyść litra. Motocykl który jest bardziej elastyczny i reaguje z dołu w mieście radzi sobie lepiej niż sześćseta dławiąca się na niskich obrotach...

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe bo to pewnie tak jest, że jak po dobrym torowym treningu zap***dalasz pod 2zł po mieście to wydaje to się lajtowym spacerkiem i nie ma się poczucia zapie**alania :biggrin:

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol1001wiesz jaka jest róznica pomiedzy F4 a RR?-taka ze RR nie jedzie:)

w ogóle to widac ze masz duzą wiedze-ale ksiązkową:icon_eek:

Hehe, no pewnie ;) W końcu Honda wypuściła RRke dla tych, którzy uważali, że F4 jest dla nich za szybka :biggrin:

 

Może ci się wydawać, że RRka nie jedzie, bo nie ma mały moment obrotowy i trzeba ją cisnąć na wysokich obrotach. Jeżeli nie jesteś wjeżdżony w taki sprzęt to rzeczywiście możesz odnieść wrażenie, że jest on słaby. Dlatego właśnie pisałem już, że sportowe 600 nie jedzie poniżej 10 tys obrotów. Jeżeli na co dzień latasz Fazerem to nie dziwie się, że uznałeś RRke za cienizne.

 

I dziękuję za komplement - czytanie gazetek motocyklowych na porannym kibelku procentuje :flesje:

 

Dexio, źle zrozumiałem twoje słowa. Uznałem, że masz na myśli coś w stylu "kupię 600 - będę wolniej jeździł i będzie łatwiej", ale widzę, że jesteś gościem, który ogarnia temat, więc no offence za poprzednie posty.

 

PeKaWu, znowu trafiłeś w sedno - mam długą siwą brodę i wielki piwny brzuch :wink: Póki co parę osób zgodziło się z moimi argumentami lub przynajmniej zrozumiało mój punkt widzenia, więc doceń chociaż, że wkładam tyle wysiłku w udawanie, że umiem jeździć :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Dexio,

 

szczęście w nieszczęściu że wszystko ok zdrowotnie. Ubezpieczenie w końcu wszystko odda, jeszcze bedziesz na plus no i jest koniec sezonu.. Odbudujesz moto i na nowy sezon kupisz jakąś 600, 675 lub 750 może..?

 

Ostatnio tez miałem niezłą sytuację, gdy koleś jechał z naprzeciwka, zatrzymał się i wrzucił kierunek w lewo że bedzie zawracał. Jade czerwonym moto, czerwone kombi, dlugie światła mam. A koleś 15m przedemną się łamie na moim pasie. Do dzisiaj nie wiem jak go ominałem nie wywalajac w krawężnik. Stanąłem, idę do gnoja a odpowiedź ta sama co zawsze : soory nie widziałem... Ten twój też nie widział ..

 

pozdro.

Power

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

foks - no to moze Hayke na miasto ? smile.gif Jeszcze lepiej ciagnie z dolu smile.gif

 

Idąc tym tokiem rozumowania pewnie zaraz zaproponujesz Triumpha Rocket :)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczęście w nieszczęściu że wszystko ok zdrowotnie. Ubezpieczenie w końcu wszystko odda, jeszcze bedziesz na plus no i jest koniec sezonu.. Odbudujesz moto i na nowy sezon kupisz jakąś 600, 675 lub 750 może..?

 

Ostatnio tez miałem niezłą sytuację, gdy koleś jechał z naprzeciwka, zatrzymał się i wrzucił kierunek w lewo że bedzie zawracał. Jade czerwonym moto, czerwone kombi, dlugie światła mam. A koleś 15m przedemną się łamie na moim pasie. Do dzisiaj nie wiem jak go ominałem nie wywalajac w krawężnik. Stanąłem, idę do gnoja a odpowiedź ta sama co zawsze : soory nie widziałem... Ten twój też nie widział ..

 

Oni zawsze nie widza :crossy: Ale niestety to my sie muismy o to martwic :(

 

A co do sprzeta na nowy sezon, to odbieram CBR600RR we wtorek, mam nadzieje ze zdaze ja jeszcze dotrzec przed zalamaniem pogody, a potem do garazu i czekanie na lepsze czasy. Chociaz jak pamietam poprzednia "zime" to w sumie nie wiem czy mialem dluzsza przerwe niz 2 tyg bez jezdzenia :icon_razz: Oby w tym roku tez pogoda byla przyjazna motocyklistom :cool:

 

Pozdrawiam

Dex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję przejechać się 600 i 3/4. Litrem jeszcze nie jeździłem, ale zrobiłem pareset kilometrów w towarzystwie tysiąców i

 

A ja kiedyś widziałem Pudziana. Ale nie opowiadam w związku z tym o zawodach siłaczy :icon_mrgreen:. Echh te teoretyczne dywagacje ...

 

Pozdrawiam :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...