Skocz do zawartości

Byla sobie Cebra


Dexio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja kiedyś widziałem Pudziana. Ale nie opowiadam w związku z tym o zawodach siłaczy :bigrazz:. Echh te teoretyczne dywagacje ...

 

Pozdrawiam ;)

Nie bardzo rozumiem. Kiedy Foks kupował 3/4 sam polecałeś mu litra stosując te same argumenty, które ja w tej dyskusji - czy to znaczy, że wycofujesz się z tamtych słów?

Edytowane przez karol1001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

winny sie tłumaczy :bigrazz:

 

ps

Dex ty nam zdawaj realcje co i jak sie dzieje.

 

pzdr

 

Narazie to sie nic nie dzieje :) Bylem na komendzie jakies 2 tyg temu, zeznania zlozylem, reszte papierow zalatwilem i czekam na reszte, czyli rozprawe.

 

A tak pozatym, to jakos bez stresu podchodze, moze dlatego ze jeszcze mam czym jezdzic ;) Pojawil sie tez pomysl zeby Bladego na torowke przerobic, glownie dlatego, ze doprowadzenie go do stanu uzywalnosci lansiarsko-miejskiej tanie nie bedzie ( plastyki, lampy, porysowane dekle, lusterka, kierunki, i tak dalej ). Nie chcialbym tez sprzedawac wraka ani tymbardziej "nowki sztuki" na allegro na chinskich plastykach :) No i jak na moje potrzebny przygotowanie tego moto na tor pochlonie podobna ilosc kasy ( owiewki torowe, wydech, filtr powietrza, rear sety i jeszcze zostanie kasa na opony ) a mysle ze bedze mial z tego wiecej zabawy. Zreszta sie okaze, zalezy od tego ile z ubezpieczenia wyciagne i czy np mi sie jakas inny pomysl w glowie nie urodzi :)

 

Pozdrawiam

Dex

Edytowane przez Dexio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dex jak Dex ;) stary tu za chwile mozemy dostać odpowiedz na jedno z najbardziej nurtujących pytań-co bezpieczniejsze na początek 600/1000? :bigrazz:

 

No jak to co, litr jest spokojniejszy, rowno jezdzi, gdyby nie to ze ciezko przymocowac torbe to bylby to preferowany pojazd listonoszy :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEHEHE, spoko, moge się wytłumaczyć :icon_mrgreen:.

 

Powiem tak, mój poprzedni post bierzcie z przymróżeniem oka, rozwalają mnie takie dyskusje.

 

Ale jak chcecie, to (niechętnie) się wypowiem. Dla mnie dużo lepszy jest 1000 bo ma moc od samego dołu, nie trzeb atak kręcić, a przez to ... często jest bezpiecznej, kierowca nie jest prowokowany do pałowania. Sportowa 600 jest ostra i narowista, taka jest prawda.

 

Nie odpowiem na pytanie co lepsze - spotrowa 600 czy 1000. Moim zdaniem obojętne, ale z założeniem, że nie będzie to pierwszy motocykl. Ja sami miałem przejście z GS 500 na CB 650, a potem VFR i potem CBR 1100XX. Uważam, że VFR była najlepszym zakupem, który przygotował mnie na codzienną jazdę na XX i kilku innych sprzętach tej klasy (jak wiecie, trochę testuję, więc były i 1000 i Hayabusy obu generacji itp). Uważam osobiście, że maszyna o mocy około 100 km będzie bardzo dobra na pierwszy czy drugi motocykl. Co więcej - uważam że lepszy jest litrowy naked, niż sportowa 600.

 

Inna sprawa - co mówiłem Foxowi, żeby kupił 1000 a nie 750. To zupełnie inna sprawa, bo wiem co potrafi, że nie jeździ od kilku dni itp. odróżniajmy porady indywidualne, od "grupowych".

 

To tyle.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak chcecie, to (niechętnie) się wypowiem. Dla mnie dużo lepszy jest 1000 bo ma moc od samego dołu, nie trzeb atak kręcić, a przez to ... często jest bezpiecznej, kierowca nie jest prowokowany do pałowania. Sportowa 600 jest ostra i narowista, taka jest prawda.

W takim razie nie rozumiem dlaczego podważyłeś słuszność mojego posta. Napisałem dokładnie to samo co ty.

 

Nie odpowiem na pytanie co lepsze - spotrowa 600 czy 1000.

I nie taki był sens tej dyskusji i moich słów - odnosiłem się wyłącznie do przypadku autora tego tematu, również przyjmując założenie, że nie jest on nowicjuszem.

 

Peace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...