Kubiszon Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Witam, swoją GTR kupiłem u polskiego autoryzowanego dealera pod koniec września 2008 i nakręciłem 4tkm. Niby mało ale zdążyłem ją przez ten czas pochwalić oraz się na nią obrazić ;) Nie jeżdżę na co dzień po mieście, do pracy itd. Interesuje mnie szybka turystyka i sprawny BEZAWARYJNY powrót do domu. Młody malkontent ;) Od nowości nie działał wskaźnik czujnika ciśnienia w tylnym kole (dla mnie bzdura - potrafię podczas jazdy wyczuć nawet minimalną odchyłkę) daliby w to miejsce temperaturę silnika w stopniach, a nie słupkach i otoczenia, prąc w gniazdku zapalniczki, przy minimalnych opadach deszczu przełącznik świateł odpalał długie bez względu na położenie no i na koniec pogięte jak naleśniki tarcze hamulcowe. Pewnie patrzę przez pryzmat mojego poprzedniego motocykla Honda VFR VTEC 800 na której zrobiłem przez 5 lat 80tkm i kompletnie nic się nie działo. Kilka dni temu odebrałem moje moto z serwisu z usuniętymi usterkami. Zobaczymy, jestem dobrej myśli Pochwały: Cenię sobie wał kardana, wysoki moment obrotowy, po wymianie szyby na wyższą komfort za kierownicą (mam na dzisiaj 3 szyby, oryginalną, jakąś francuską +10cm która okazała się dziwnie wyprofilowana i wiało jak cholera - mogę za friko odstąpić oraz docelową oryginalną +7cm). Możecie się śmiać ale wskaźnik zapiętego biegu. To gadanie o sterczeniu w korasach to jest mit. Faktycznie jak go kupiłem to czułem się jakbym zasiadł za fortepianem ale w praktyce na gazetę bo na gazetę ale da się. Moja Pani stara motonitka jest zakochana w pozycji "jako plecaczek". Boczne kufry (gabaryty i sposób montażu/demontażu) to poezja - bardzo polecam wewnętrzne wkłady. Kto dogina zrąbany trasą po hotelowych korytarzach z całym plastikowym majdanem wie o czym mówię. Tjuning ;) Na seryjny wydech nie mogłem patrzeć, zmieniłem na REMUS ZGT 40A slip on EG/BE Titan - polecam, fajnie wygląda i basowo ale spokojnie brzmi. Znalazłem koreańskiego producenta www.projektd.com gdzie kupiłem tani wypasiony dedykowany do GTR uchwyt z nierdzewki na GPS - bardzo polecam. Dorobiłem z nierdzewki profil na bagażnik (zamiast tego plastikowego szajsu - cholerne oszczędności producenta). Teraz wiem po zapięciu centrala GIVI Maxia, że go nie pierdyknę pod koła jadącego za mną kolegi. O zmianie szyby pisałem już wyżej. Acha mam 180 cm wzrostu i przyznam, że z tymi nóżkami to tak sobie. Robiłem przymiarki do żelowej kanapy Bagster niższej o jakieś 2cm ale rosnący kurs euro na chwilę wystudził mój zapał. Reasumując, dzisiaj wychodząc z założenia, że wyczyściłem drobne wady motocykla zdecydowanie powtórzyłbym jego zakup Czekam na opiernicz za zbyt długi tekst ;) Pozdrawiam Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MODS Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 (edytowane) Sorry, za niepotrzebny cytat. Kubiszon nie mogę znaleźć żadnej fotki wydechu REMUS ZGT 40A, poseslij prosze adres do jakiejś fotki. Pozdrawiam MODS Edytowane 14 Marca 2009 przez MODS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubiszon Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Witaj MODS, z tym wydechem byłem trochę mało precyzyjny. Linia tego wydechu nazywa się HEXACONE - jest bardzo ciekawa w przekroju poprzecznym, ani koło ani owal (nazwa katalogowa do naszej sztuki to REMUS ZGT 40A slip on EG/BE Titan 054882 369007) Link na film Link na zdjęcie Link na Cennik Pozdrawiam Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Dlaczego ktos by cie mial opieprzac za za dlugi post - wyczerpujaca odpowiedz i bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MODS Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Kubiszon, dziekuje za informacje - wydech zaaawodowy - zasiales ziarno, ktore moze wykielkuje :) Pozdrawiam MODS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greko Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 To prawda tarcze hamulcowe to jest problem chyba wszystkich GTRow, ja mam swoje tez wymienione {na gwarancji} i polke pod top box rowniez docialem z nierdzewki,bo wymienili mi na takie samo dziadstwo jak to pierwsze,a top box odpadl mi przy 120 km/h a za mna bylo z 20 tu bikerow...nic sie na szczescie nie stalo ,ale mowie Wam co za hanba....wstyd jakich malo ,ale teraz jest ok. Mam przejechane ponad 20 tys , i jest to naprawde spoko motocykl,zobaczymy jak bedzie sie sprawowal dalej ....musze tez pomyslec nad nowym wydechem ,ten wyglada jak komin ,pozdrawiam Gtr owcow ...a jeszcze jedno ,czy ktos uzywal w tym motku opon Michelin Pilot Road 2 ? wlasnie konczy mi sie drugi zestaw BT021 i zastanawiam sie na zmiana na cos innego...mysle rowniez o Diabllo Rosso ...ciekaw jestem Waszych opini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubiszon Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Słuchajcie GTR'owcy. Czy po gwarancyjnej zmianie przednich tarcz problem został rozwiązany? Ja po wymianie na nowe jakieś 2tkm mam spokój ale nie opuszcza mnie obawa czy przypadkiem Kawa nie wciska dalej wadliwej partii. Czy komuś z Was "nowe" tarcze znowu się pogięły? Pozdrawiam Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greko Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Ja nie mam problemow jak narazie ,wszystko ok. Jednak jak by sie cos dzialo to chyba kupie tarcze akcesoryjne i problem bedzie rozwiazany ,ale moze nie bedzie trzeba :rolleyes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubiszon Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 I co greko, zmieniłeś gumy z BT021 na Pilot Road 2? Jestem ciekaw jakie wrażenia. Mam co prawda dopiero 8tkm ale ze zdumieniem patrzę jak ten but (BT021) powolutku schodzi. Ostatnie 3tkm zrobiłem z trzema kuframi i moją drugą połową praktycznie na wprost i nie mogę się dopatrzeć kwadratu. Z czego jest zrobiony ten środek??? Fakt jest faktem, że podczas średnio ostrego hamowania czuć, że tył natychmiast korzysta z ABS'u. Zmieniając producenta kierujesz się ceną czy bezpieczeństwem? Pozdrawiam Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greko Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 (edytowane) Hej , jeszcze mam BT021 ,ale mam juz zrobione na nich 14tkm i nie bawem musze zmienic. Pirelli wypuscilo nowe opony do ciezkich jak nasze motocykle sa to Pirelli Angel ST i ostro mysle nad nimi ,pojawily sie juz tez Dunlop chyba Smart Road,dedykowane tez do naszych bikow ,wiec zaczyna byc w czym wybierac. Znajomy ma MPR2 i narzeka ze przy 160km/h zaczyna mu motek wezykowac,ale ja mysle ,ze to wina kufrow ...nie wiem ,on mowi ze na Bt 021 nie mial takich problemow i jak tylko te mu sie skoncza to wraca do 021 znowu.... Moja opinia o Bt 021 jest taka ,ze w cieplych klimatach opona nagrzewa sie wystarczajaco do uzyskania super przyczepnosci i nie mozna jej nic zarzucic,bo opone zamyka sie w zakretach bez problemow,natomiast jesli jest chlodno i deszczowo uwazam ,ze nie jest dobra i trzeba jezdzic mniej entuzjastycznie. W lipcu bede chyba w Gdansku ,wiec mozemy sie spotkac gdzies w Oliwie :buttrock: Szukam innej gumy dlatego ,ze mieszkam w Irlandi i tutaj pogoda jest tragiczna,natomiast w polsce chyba bym zostal przy Bt 021 ,bo w cieple sa naprawde super a i zywotnosc maja dluga wystarczajaco, ja szukam czegos co bedzie sie szybko nagrzewalo i bedzie lepsze na deszczowa pogode ,cena tez jest wazna ,ale akurat z wyzej wymienionych Bridgestony sa najtansze . Pozdrawiam Grzesiek. Edytowane 17 Maja 2009 przez greko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Witam, przymierzam sie do kupna w/w moto. Czy ktoś na forum jeździ takim motocyklem? Czy posiada on jakieś typowe dla tego modelu wady na które trzeba szczególnie uważać? Jeśli posiadacie jakiekolwiek info na jego temat to bardzo prosze bo na necie cięzko znależc coś konkretnego. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubiszon Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Koledzy, pełna załamka. Jak już pisałem wcześniej po pierwszych 2tkm wymieniłem przednie tarcze na nowe (zresztą jak większość z Was). Potem w którymś z postów zapytałem Was czy nowe tarcze nie przejawiają takich samych tendencji. Otóż będąc w ostatni weekend w górach, podczas opadu deszczu udało mi się pogiąć drugi komplet przy 10tkm. Za 4 dni miałem startować na Chorwację. Teoretycznie powinienem skorzystać z gwarancji ale chyba się poddam i kupię coś innego. Czy ktoś z Was orientuje się może jakie i gdzie szybko mogę kupić (wersja z ABS). Jestem realistą i o cenę nie pytam bo po co psuć sobie poniedziałek ;) Pozdro dla wszystkich Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greko Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 To juz pewnie i tak za pozno tu jest link odnosnie tarcz http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Galfer-Brak...tsQ5fAccessorie Ciekawe jak dotarles na Chorwacje , ja mam 25 tkm i te drugie tarcze narazie sa ok ,ale jak tylko szlag je trafi to zaraz kupie te akcesoryjne,swoja droga nie moge zrozumiec polityki Kawasaki i podejscie do tematu....wymiana na takie same nic nie daje , no ale trudno Powodzenia hej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubiszon Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 No więc dojechałem i wróciłem. Liznąłem nawet Wenecję, fajnie bo jeszcze mało turystów. Polecam kolesiom z AA - 200ml piwka za jedyne 8,50 euro Droga powrotna prowadziła autostradami przez Austrię i Niemcy do samego Kołbaskowa aby w miarę możliwości unikać hamowania. Po raz ostatni reklamuje tarcze tym razem u innego dealera łudząc się, że otrzyma je z innego źródła. Greko rodzisz moje nadzieje z tymi 25tkm :buttrock: Pozdrowienia dla wszystkich Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopi800 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Chciałbym wymienić swoją CBR 1100XX na używaną Kawę GTR 1400. Jeżdżę rzadziej w mieście, częściej w trasie. Proszę o opinie Użytkowników, może ktoś pokusi się o porównanie CBR 1100XX i Kawasaki GTR 1400? Kopi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.