Skocz do zawartości

Kawasaki GTR 1400


Rekomendowane odpowiedzi

http://chudzikj.republika.pl/GTR1000.htm

 

tu jest trochę fajnych informacji

Dzięki to chyba najlepszy opis jaki udało mi sie zdobyc. mam też wszystkie dane servisowe :biggrin:

 

jakby ktoś potrzebował porady mechanicznej to jak w dym (jestem mechanikiem w autoryzowanej stacjii servisowej ale aut) :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jak w temacie, czy ktoś z Was forumowicze lata czymś takim?

W następnym sezonie mam zamiar kupić ową Kawę.

Jest to dobry kompromis cenowy do FJRy i BMW 1200GT.

w ogóle nie jeżdżę po mieście wręcz wkr... mnie taka jazda.

Jak wbiję się w ciuchy to muszę pyknąć parę setek kaemów

więc liczę że ten "bajk" się sprawdzi.

Będę wdzięczny za wszelkie opinie. :lalag:

 

PS. Możliwe że będzie na sprzedaż moja Suzi limitowana... ;)

Edytowane przez Maciek PO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e, nie tylko; wpisz gtr w szukanie to znajdziesz kilka drobiazgów z rankingu motrrada, "via ks" :icon_mrgreen:

motovoyagera po zapoznaniu się z jednym numerem zalecam omijać z daleka: jeden "opis" motocykla oparty na katalogu producenta, drugi na półsłówkach samotnego klienta. bieda z nędzą ścigają się o miejsce na ostatniej stronie :crossy:

kilka słów znalazło się w nr 9/08 motocykla, w teście alpen masters. jakby coś: nie przeszedł ;> w polskich gazetach więcej sobie nie przypominam, ale głowy nie dam

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem zapytać Ciebie Jeszua, dlaczego czytasz Motovoyagera? Przecież go nienawidzisz! Jeśli byś nie czytał to byś nie wiedział co jest w środku, prawda? Z tego co wiem to do MV można coś samemu napisać, artykuł, relację... może w końcu coś konkretnego, z sensem i wartosciowego napiszesz? Ja napisałem i jest ok, mam satysfakcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

grenko napisz cos o tym bajku na forum, bo mi po glowie terz chodzi turystyk

myslalem o FJR ale 5 biegow i malo konikow, a za to R1200GT drogawa.

Najgardziej chcialbym wiedziec jak spisuje sie w trasie: wygoda jazdy, dystans na baku, jak zachowuje sie przy duzych predkosciach z bagazem itp.

Ogladalem go wiele razy na wystawach i w salonie ,i irytowaly mnie plastyki zwlaszcza ten na baku jak i siedzenie ktore nie wygladalo za wygodnie.

www.sokolriders.com

--- jezdze bo lubie ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,tez bralem pod uwage inne moto a zwlaszcza FJR I GT ,ale BMW nie specjalnie mi sie podobalo a fajera napewno ok ale jakos jej sporo na ulicach :icon_biggrin: ,GTR najbardziej mi odpowiadal.

Kupilem go w styczniu ,mam zrobione 18000km . Jedyna wada jaka jest niewatpliwie w tym motku to za niska oryginalna szyba. Mimo mozliwosci ustawiania {przyciskiem} nawet w najwyzszej pozycji nie daje dobrej ochrony przed wiatrem,ja kupilem zaraz akcesoryjna wyzsza i szersza i jest ok,nawet przy 140 km moge jechac z podniesiona szyba w kasku. A reszta jak dla mnie jest super, przyspieszenie, wygoda .Siedzenie jest naprawde spoko ,[jezdzilem kilkoma motocyklami} moze jedynie pasazer moze narzekac bo "zjezdza" na kierowce . Kufry sa pojemne i zdejmowane bardzo latwo w kilka sekund. Czujniki cisnienia powietrza juz raz uratowaly mnie pokazujac podczas jazdy ze spada cisnienie w kole ,wiec mialem czas na spokojne zakolkowanie opony i dalsza jazde . No i wal -dobra rzecz w podrozach . Pasazer plus pelne kufry nie robia wrazenia na moto ,po ich zdjeciu mozna zaskoczyc nie jednego superbika . Co do plastiku na zbiorniku to taka ciekawa kieszen na jakies duperele czy drobne na bramki , wodoszczelna ale troche zle rozwiazana bo wewnatrz jest szersza niz klapka wiec ciezko cos czasami z niej wygrzebac.

Predkosc max z jaka jechalem to 260km/h .To takie cechy mniej wiecej,jak cos chcesz wiedziec konkretnie to pytaj ,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

przy tej pojemnosci spalanie jest niezle, w trasie przy 140km/h spali ok 6-6,5l ...mam na mysli moto objuczone i zaladowane,jesli by sie jechalo do 100km/h bedzie to 5l , natomiast jadac 160-180 bedzie to ok8l, generalnie jezdzac w cyklu mieszanym srednie spalanie wynosi ok 6do 6,5l,...komp pokazuje bardzo dokladnie zuzycie i pokrywa sie ono z "recznym" przeliczaniem,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam GTR 1400, po wymianie kanapy na niższą żelową http://www.k4u.co.uk/item580.htm (jest niższa, pokryta lekko chropowata gumą, eliminuje to ryzyko zsuwania się pasażera) i szyby na większą akcesoryjną jest to maszyna w swojej klasie prawie doskonała. Jeździłem wcześniej Hondą 1300 Pan European i BMW R1200 RT - GTR jest lepszy w prowadzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...