Pablo2x Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Przed wyjazdem do bługari chciałem wymienic oponki w R6 zastanawiam sie czy kupic zupełnie nowe czy nowe tzw lezakowane np z 2003 r. Czy przez niespałna 2 lat alezakowani aopona straciła swoje włąsciwiści ?? A tak przy okazji - wie ktos gdzie mozan kupic opony - nowe leżakowane ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 2003 to chyba jeszcze nie są leżkowane :roll: to nie bułki leżkaki są chyba od 5 + lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 mam teraz w moto gumy z 2001 roku (podobno tak przynajmniej interpretuje zapis na polu daty) i nie mam do nich żadnych zastrzeżeń... nigdy jak do tej pory nie maiłem najmniejszych kłopotów z przyczepnością... może na torze ma to znaczenia dla mnie w codziennej jeżdzie nie widzę usprawiedliwienia dla wydania 1500zł na komplet opon nowych gdy za 160zl mam komplet z 2001roku.PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 za 160zl mam komplet z 2001roku. Nowe takie sprzedają ?? A gdzie i co to za gumy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 za 160zl mam komplet z 2001roku. Nowe takie sprzedają ?? A gdzie i co to za gumy ??ja mam akurat z Niemiec dojście... Oponki są używki ale np z 90% bierznika mam obecnie komplet BT57.Cena która podałem jest czasami wyższa np rzędu 100 czy 120 PLN (dużo zależy od EUR :) )Kontakt mam jednak z nimi sporadyczny :)PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buddha Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Witam.Nie wiem z jakich powodów (może poprostu zasobność portfela) ale w niemczech pod dwoch latach użytkowania wymianiaja opony w motorach. Nawet gdy bierznik jest calkiem zdrowy to i tak zakładają nowe. Według nich opony motocyklowe po dwóch latach tracą swoje właściwości. Pewnie trzeba by zapytać jakiegoś producenta opon ile w tym prawdy.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 2 lata, to może nadgorliwość - jeśli bieżnik nadal istnieje.ale do sprzęta za tyle kasy nie założyłbym 4 czy 5 letnich gum.to co przyoszczędzisz na gumach stracisz ileśtam razy na plastikach, czy zdrowiu - będąc w podbramkowej sytuacji, jak ci guma nie wyda...moto pędzi z prędkościami pow. 200-250km/h - styka się z asfaltem 20-30cm2 powierzchni. ja tam wole zadbać, aby ten styk był pewny :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buddha Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 No dobre gumy nie tylko przy motorach wazne :-D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziggy Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Niemniej jednak jest roznica cenowa :P Nowe BT57R kosztuje powyzej 800, ja za 170/60 dalem 150 zeta.Oponka 4 letnia,bez dziurki,minimalnie przytarta jedynie przy pełnym zamknięciu, na srodeczko nowka. Jezdzi sie dobrze :P Pozdro ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Oponka 4 letnia' date='bez dziurki,minimalnie przytarta jedynie przy pełnym zamknięciu, na srodeczko nowka. Jezdzi sie dobrze[/quote']nie wątpię, że się dobrze jeździ...jak ktoś wykupuje AC, to też potem jak nic się nie dzieje, to ma w plecy składkę. gdy się jednak stanie, to jest zadowolony.z oponami jest podobnie - jak się lajtowo lata, to spoko - można i na łysych jeździć.ale czasem zdarzają się rozmaite sytuacje - włącznie z tymi wymagającymi większej przyczepności, niż "jeździ się dobrze"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Ja kupuje do przodu nówki jakieś dobre - do tyłu jako że lubie sobie czasem laczka spalić kupuję używki które mają max 4 lata po założeniu jadę na pobliską szybką patelnie i testuje przyczepność do uślizgu jak jest git to latam bez stresu jak coś mi nie pasi to palę gume i zakładam nastepną za 50 pln i tyle :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Każdy powinien wiedzieć jak zadbać o swój tyłek i sprzęt. Moja VFR stoi bezczynnie, bo skończyła mi się tylna oponka. I będzie tak stała dopóki nie kupię nowej. Pablo, zadzwoń do Pawla - jeżeli interesują cię gumki Conti. Jak narazie ta opcja u mnie wygrywa. Latam po sieci i nerwowo szukam dobrych ofert. Używki odpadają. Jeżeli ktoś zdjął oponę to nie była to błacha przyczyna - wymiana nie jest tania. Kolejny minus to nieznana przeszłość opony - może jest dobra, a może nie............ :roll: . To jeszcze wyniki testów opon z Belgii (niestety nie znam Flamandzkiego więc podam tylko zajęte miejsca bez opisu): Do lekkich motocykli (w teście GS500F)110/70-17 130/70-17:1. Michelin Pilot Activ2. Bridgestone BT453. Dunlop GT501 Arrowmax4. Pirelli Sport Demon5. Metzeler Lasertech6. Continental Avenue Sprtowo - Turystyczne (Ducati ST3):120/70-17 180/55-17:1. Metzeler Roadtec Z62. Pirelli Diablo Strada3. Dunlop D220ST Sportmax4. Bridgestone BT020NT5. Michelin Pilot Road6. Continental Conti Road Attack7. Avon Azzaro Sportowe (Yamaha R1) 120/70-17 190/50-17:1. Bridgestone BT142. Michelin Pilot Power3. Dunlop D208 Sportmax4. Meltzeler Sportec M1 / Pirelli Diablo5. Continental Conti Forcemax Torowe (Yamaha R1) 120/70-17 190/50-17:1. Dunlop D208RR / Pirelli Diablo Corsa2. Metzeler Rennsport3. Bridgestone BT012SS Może pomoże w wyborach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2x Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Właśnie wczoraj zakupiłem komplet nowych oponek Michelin Pilot - po okazyjnej cenie 950 zł za 2szt 120/70 przód i 180/55 tył .Ale załoze je dopiero na tydzien przed wyjazdem do bługarii bo znajac moje zamiłowanie do palenia laczka po pijaku na zlotach do do wyjazdu musiał bym kupować nowy komplet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 komplet nowych oponek Michelin Pilot ale jakie: Road, Sport, Power czy jeszcze insze? no i gdzie je łyknąłeś za taką cenę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2x Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Akurat byłem u kumpla w komisie i przyszła do niego oferta na wyprzedaż stanów magazynowych wiec szybka decyzja i kupiłem - nawet nie wiem jakie to za taka cene to sie nie zastanawialem długo :P Włąsnie sie dowiedzialem ze to oponki Michelin pilot sport rok produkcji 2004/2005 - wiec jak za taka kase to warto :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.