Skocz do zawartości

CBR 600 F2 Dusi się na pełnym gazie


wamnok
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno napiszę, ale stawiam też na wydech, bo to jedyna rzecz nie oryginalna w tym sprzęcie, koleś zmienił na sportowy, sprzedał oryginalny i dupa blada, jeszcze mi mowił że jemu tak się nie działo (ciekawe jaki sprzedający by się przyznał). Powiedzcie mi jeśli jesteście zorientowani czy wydech (mówię o fabrycznym) w CBR F2 i F3 jest taki sam? Dzisiaj mam plana przełożyć od kumpla z F3 fabryczny i zobaczę czy coś się zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jemu sie tak nie działo bo pewnie jeszcze zawór wydechowy był zdrowy;] A z takich mniej czarnych scenariuszy spierdoliłeś krzywa moc/moment-obroty, pewnie ten tłumik zubozył mieszanke i zrobiła sie dziura w obrotach, taki tłumik przenosi max moment wysoko w góre z ładnego uporzadkowanego wykresu robi straszna sieczke, przewaznie załamuje i robi górke tak wysoko ze maszyna jest jak martwa. Na nizszych biegach nie bedzie to tak odczuwalne jak na 6;] Tak wiec lepiej sie nie baw zjawiskami falowymi bo dostaniesz po łapach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założylem tłumik oryginalny od F3 i jest to samo, więc wina wydechu raczej odpada. Już nie wiem co jej może być. Kiedyś w MZ tak miałem kiedy był za mały poziom paliwa na pływaku ustawiony. Tutaj wolę nie zaglądać dalej bo mogę coś spierdzielić, zostaje chyba tylko serwis i pewnie tak zrobie. Może to kwestia regulacji, może coś z gaźnikami, sam już nie wiem, ale objaw taki jak wtedy gdy paliwa braknie i trzeba przełączyć kranik w pozycję RES.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty masz w ogóle jakiś motocykl czy tylko tak sobie myślisz na klawiaturze?

 

 

Tak się składa że mam. Wygląda na to że miałem rację że to nie tłumnik. Sprężanie zmierz tak na wszelki wypadek.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa,ze Przemek Baba-Zanetti siedzi bardzo ostro w temacie mechaniki, i raczej bym przyjął jego wersję, niż ten badziew z podciśnieniem w tłumikach. Gdyby to był dwusuw, w pełni bym się zgodził, ale czterosuwy są dużo mniej czułe na przepływy spalin i tzw. zjawiska falowe.....Ave Bracia Motocykiści,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasuneło mi się na myśl aby też spróbować przejechać się z otwartym wlewem paliwa, być może zbiornik nie ma dostatecznego odpowietrzenia i paliwo mizernie leci. Jest na dole zbiornika niby rurka prowadząca do nikąd więc chyba odpowietrzająca, dmuchalem w nią i jest przelot ale z oporem a potem wdmuchane tam powietrze wraca nią z powrotem, ciekawe czy tak ma być, może przy otwartym wlewie będzie inaczej. Jak nie to dam sprzęta do serwisu i niech tam sprawdzają i szukają przyczyny, tylko pewnie walnie mi to troche po portfelu niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to była wina odpowietrzenia to motocykl by nie przerywał tylko normalnie przestał działać na chwilę (czytałem o takich cbr) druga sprawa eliminująca odpowietrzenie to z tego co piszesz na wszystkich biegach się wkręca do oporu oprócz 6-tki, więc coś mi tu nie gra.

No ale spróbuj przejechać się z otwartym zbiornikiem, tylko nie wiem jak Ci to wyjdzie przy prędkości 190km/h oby do tragedii nie doszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sobie myślę :icon_rolleyes: że to coś z zasilaniem, najpewniej z powietrzem. Sprawdź czy aby na pewno masz wszystkie przewody podłączone prawidłowo do puszki filtra powietrza. Np. w F4 odpięcie odmy powoduję brak chęci do jazdy powyżej pewnych prędkości obrotowych.

Możesz też sprawdzić kondycję regulatora napięcia. Kolegi F3 przy walnietym regulatorze nie chciało się kręcić powyżej 6 tys obr. Tyle co wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myślę,że może jedną z przyczyn jest skrzynia biegów...kolega miał podobny problem w Katanie600, na drugim biegu sprzet mu przerywał, na pozostałych działał ok. Później okazało się,że to wina skrzyni biegów.....tyle,że przed samą naprawą przy dodaniu gazu 2gi bieg samoczynnie wyskakiwał...

Nie wiem, co dokładnie szlag mu trafił, moge spytać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W serwisie zlokalizowali mi usterkę, winna jest mambrana w kraniku, jest ona troszke dziurawa i kiedy podciśnienie chce ją zassać to zasysa powietrze (ja jakoś nie zwróciłem na to uwagi kiedy rozebralem kranik). Teraz muszę kupić komplet naprawczy kranika i wymienić tą membranę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...