REMAR Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Witam wszystkich .Mam pytanie i prośbę o poradę ,zakupiłem jakiś czas temu Magnę vf 500 na początku było wszystko ok. teraz po kilku dniach przestoju po odpaleniu strasznie dymi i nawet po rozgrzaniu silnika wprawdzie trochę mniej ale też wydobywa się z tłumików dym (niebieski , przynajmniej tak mi się wydaje),ma też problem z wejściem na wyższe obroty przy szybszym dodaniu gazu .Jaka morze być tego przyczyna ,bo odstawiłem motor bez tych problemów i przez te kilka dni nie był nawet odpalany. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Witaj moze sie myle jesli tak to odrazu mnie poprawcie. zobacz sobie czy ssanie zamyka Ci sie do konca pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 A może wypada sprawdzić czy pali na wszystkie cylindry. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REMAR Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 A może wypada sprawdzić czy pali na wszystkie cylindry. Pozdrawiam wszystkich .Właśnie byłem sprawdzić w garażu czy coś się zmieniło ,fakt zmieniło ale na gorsze ,odpala ale chodzi bardzo nierówno (faktycznie nie na wszystkie cylindry )i nie chce wejść na obroty.Co może być tego przyczyną ? I dzięki za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 pewnie nic groznego. wykrec swiece i zobacz czy maja iskre. pewnie beda zalane. moze klania sie wymiana na nowe :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Zarzucila ci swiece. Przyczyn moze byc wiele, poczawszy od zapchanego filtra powietrza, poprzez normalnie zuzyte swiece, rozregulowane gazniki, zuzyte pierscienie/uszczelniacze zaworowe, dmuchnieta uszczelka pod ktoras glowica, niewlasciwe luzy zaworowe (a raczej ich brak), a nawet taki banal jak niewlasciwa eksploatacja moto (np czeste odpalanie stojacego w garazu motocykla, nie rozgrzanie go do temp. pracy i gaszenie powoduje zakopcenie swiec i przebicie na nich). Zrob to co powinno sie zrobic po kupnie uzywanego moto, pojezdzij troche i wtedy bedziesz wiedzial czy wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 yo! kupiles, nie ukrywam, sprzet dosc leciwy i dosc skomplikowany. czy po kupnie: - zmieniles olej i filtry- wyczysciles i zsynchronizowales gazniki- zmieniles swiece- skontrolowales poziom plynu chlodzacego- skontrolowales luzy zaworowe- skontrolowales cisnienie w cylindrach jezeli nie - zrob to - jesli niepokojace objawy nie znikna odezwij sie. bo tak to jest szukanie w ciemno zupelnie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 taka mała podpowiedź, może zaworki iglicowe przepuszczają i po postoju paliwo zalewa świecę, zbadaj poziom oleju, czy nie wzrasta przypadkiem, to że nie wkręca sie ładnie to wynik chodzenia na 3 gary. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.