Skocz do zawartości

Ranking niezawodnosci Triumph Daytona 675


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka !

 

jak zwykle krotko i na temat

 

5823 km - tylna opona Pirelli Supercorsa Pro

9999 km - opony tyl i przod Supercorsa Pro

16 156 km - opony wymiana na Michelin Pilot Power

16 300 km - wymiana lozyska przedniego kola

17 710 km - uchwyt reglera napiecia ( pradnica ) zlamany, nowy naped

19 567 km - wymiana owiewek ze wzgledu na odpadajacy lakier

23 505 km - opony Michelin Pilot Power

26 797 km - zarowka H7

28 024 km - opony Michelin Pilot Power

28 406 km - kostka pompy paliwa

30 362 km - zsunal sie szlauch przy " rorze ssacej "

31 891 km - opony Michelin Pilot Power

31 970 km - sprezyna wlacznika swiatla stopu

35 998 km - opony Dunlop Qualifire

36 881 km - kanapa przepuszczala wode

39 337 km - naped

40 722 km - opony Pirelli Diablo Corsa III

44 470 km - sensor walu korbowego

46 718 km - akumulator i uchwyt do ktorego montuje sie tablice rej. ( ze wzgledu na wibracje )

47 362 km - opony Continental Race Attack

47 738 km - przednie klocki hamulcowe

 

troche duzo tych w sumie pierdolek

 

Daytona zajmuje obecnie 10 miejsce w rankingu

 

:flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Honda CBF 1000

2. Triumph Sprint ST ABS

3. BMW K 1200 S

3. Kawasaki ER 6 F

5. Honda VFR

6. Suzuki V-Storm 1000

7. Suzuki GSX-R 1000

8. BMW F 800 S

9. MZ 1000 S

10. Kawasaki ZX 10 R

10. Triumph Daytona 675

10. Yamaha XT 660 X

13. BMW R 1200 GS

13. Kawasaki ZZR 1400

15. HD V-Rod

15. kawasaki Z 1000

17. Buell XB 12 S

18 KTM 950 Adventure

19. Ducati 999 :flesje:

 

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie XX, Hayabusa ZX-12 :rolleyes:

 

Moja Haya ma 38kkm na budziku gdzie sam już zrobiłem ponad 10kkm i opórcz zwykłych czynności serwisowych takich jak synchro, regulacja zaworow czy wymiany płynów, świec, czy filtrów, odpukać ale zero problemów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiscie troche duzo tych pierdolek. Masz jakies foto tych owiewek? Rzeczywiscie trzeba bylo je wymieniac?

 

nie mam, fot, ale wiesz jak jesty gdy masz nowe czy na gwarancji. Nie podali rowniez jakie owiewki i ile wymienili.

 

 

 

 

A gdzie XX, Hayabusa ZX-12 :)

 

Starych nie testuja, tylko nowki :notworthy: Moze w tym roku zaczna test nowej Hayki, na razie Duc jest troche po polmetku.

 

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vektor - sa. Rzecz tylko w tym na jakie kompromisy pojdziesz :) . W kazdym razie co do Triumpha to mimo lekkich zarysowan na panewkach, walku rozrzedu to silnik cod, miod i malina, po tescie na wykresie wszystkie czesci na poziomie tolerancji nowych czesci czyli tak jakby byl dopiero po 1000 km dotarty. Na vibracje sa jedynie narzekania. Wszyscy tzn. redaktorzy testujacy ten sprzet podczas 2 letniego testu troche narzekali n aza nisko umieszczone manetki kierownicy. ( mi tez ta lezaca pozycja nie lezala, za bardzo idzie na nadgarstki ).

 

:icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vektor - sa. Rzecz tylko w tym na jakie kompromisy pojdziesz :bigrazz: . W kazdym razie co do Triumpha to mimo lekkich zarysowan na panewkach, walku rozrzedu to silnik cod, miod i malina, po tescie na wykresie wszystkie czesci na poziomie tolerancji nowych czesci czyli tak jakby byl dopiero po 1000 km dotarty. Na vibracje sa jedynie narzekania. Wszyscy tzn. redaktorzy testujacy ten sprzet podczas 2 letniego testu troche narzekali n aza nisko umieszczone manetki kierownicy. ( mi tez ta lezaca pozycja nie lezala, za bardzo idzie na nadgarstki ).

 

:crossy:

 

hmm...jak dla mnie ta lista, wcale nie odstrasza , wrecz przeciwnie zacheca :-) dla mnie to zadne awarie, prawie wszystko sa to zwykle elementy podlegajace zwyklemu zuzyciu sie...ja swoja WR'ke do tego przebiegu bede musial robic z 3-4 razy (zawory,tlok,korba etc.).

Dla tego wiem ze moj pierwszy zakup moto na szose na pewno padnie na Triumpha Street Tripla 675cc moze to nie do konca Daytona ale serce bije to samo :-) ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewno padnie na Triumpha Street Tripla 675cc moze to nie do konca Daytona ale serce bije to samo :-) ...

 

Pozycja za sterami bedzie bardziej wygodniejsza

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz ks-rider, znowu wzbudziłeś emocje tym postem. Zaraz taki Zbyhu co ma zdrowo nasrane w bani nt. Hondy będzie się podniecał jak mały chłopiec,że jego motor jest najlepszy. Drugi forumowicz, MłodyWilk też okazał nie lepsze podejście do sprawy. Widać na forum wiele nie zmieniło się :D

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz ks-rider, znowu wzbudziłeś emocje tym postem. Zaraz taki Zbyhu co ma zdrowo nasrane w bani nt. Hondy będzie się podniecał jak mały chłopiec,że jego motor jest najlepszy. Drugi forumowicz, MłodyWilk też okazał nie lepsze podejście do sprawy. Widać na forum wiele nie zmieniło się :bigrazz:

pozdrawiam

 

Bardzo "dojrzała" intelektualnie wypowiedź dorosłego i jakże doskonale wychowanego forumowego... Nie dokończę. Mama Cię nie nauczyła, że nie należy (bez powodu) obrażać innych? :lapad: :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...