KACZOR Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Mam problem z hamulcami,Wymienilem przewody za gumowych na stalowe w mojej Divvy, wlalem nowy plyn hamulcowy,zaczbralem sie za odpowietrzenie ukladu, a tu klamka caly cza miekka:( Wylecialo kilka pecherzykow, wydawaloby sie, ze uklad jest odpowietrzony, ale klamka bez zmian, tak miekka jak byla tak jest nadal.Jak naciskam klamke podczas odpoiwetrzania,plyn pompowany jest tylko do pewnego poziomu, dalej nie chce pompowac. Odkrecilem wiec przewody, sprawdzilem czy pompka w grownym zbiorniczku w ogole pompuje plyn i okazalo sie, ze kiedy nacisne klamke hamulca, plyn nie wylatuje ze zbiorniczka:( Dziwne troche bo pompki wcale nie ruszalem, po prostu odkrecilem stary przewod, przykrecilen nowe(oryginalnie w divvy do zbiorniczka glownego w hamulcu recznym przykrecony jest jeden przewod,ktory rozdziela sie na dwa w dolnej czesci ukladu) i tyle. Czy w czym tkwi problem i jak go rozwiazac? Dzieki za wszelkie pomocne informacje:) Pzdr Kaczor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 miałem coś podobnego - po zmianie płynu nie pompowało. Ostukałem lekko pompę - uszło trochę bąbelków powietrza a po nocy zeszła reszta i wszystko grło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 ARCHIWUM było 200 razy!!! Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Napełnij układ od dołu. Strzykawą. Pomaga. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Spróbuj pozostawić otwarty zbiorniczek z płynem na noc ( oczywiście zalanym na max), pomógł taki patent w intruderze 1400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Kolego KACZOR nie jesteś nowy na tym 4um i wypada skorzystać z wyszukiwarki przed założeniem nowego tematu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACZOR Opublikowano 5 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Kolego KACZOR nie jesteś nowy na tym 4um i wypada skorzystać z wyszukiwarki przed założeniem nowego tematu. Racja, nie wpadlem na to. Dzieki za przypomienie.Poprawie sie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Napełnij układ od dołu. Strzykawą. Pomaga....przez odkręcony odpowietrznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Jeśli przy próbach odpowietrzenia kalmka jest cały czas miękka, to zrób co następuje:: Wlej płynu do zbiorniczka wyrównawczego prawie do pełna i go nie zakręcaj. Potem odkręć odpowietrznik o około pół obrotu i podpompuj klamką kilka razy cały czas na odkręconym odpowietrzniku do momentu aż zacznie lecieć przez niego sam płyn - bez bąbelków powietrza - po czym zakręć odpowietrznik , najlepiej w momencie kiedy klamka będzie wciśnięta. Jeśli masz dwie tarcze, z drugim zaciskiem zrób to samo.W ten sposob napełnisz płynem zaciski, klamka po tych czynnościach powinna juz być dość twarda a hamulec powinien zacząć działać. Teraz należy tylko odpowietrzyć układ przy użyciu standardowej procedury - pewnie wiesz jak skoro pisałeś iż próbowałeś to robić. To tyle, po tym powinno byc wszystko cacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACZOR Opublikowano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Hamulce dzialaja!:icon_mrgreen: Zalalem przewody od dolu i od gory. Troche musialem sie napompowac zanim przewody napelnily sie i odpowietrzyly.Zostawilem otwarty zbiorniczek na noc, popompowalem troche i wylecialo pelno malutkich babelkow, jakby piana.Teraz jest wszystko dobrze! Dziekuje wszystkim za pomoc!:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.