konrad316 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (edytowane) witam jestem nowy na forum...mam gsx f 750 z 2000r i od jakiegos czasu dobiega dziwne stukanie ale tylko kiedy ruszam i hamuje takie ,,tyk tyk,, ;) jak by cos pukalo o rame albo silnik nawet jak jest wrzucony luz i sie tocze zahamuje tez jest ten objaw....przyjrzalem wszystko i to jest tylko przy wolniej jezdzie...moze jakas podpowiedz co to moze byc??? :flesje: Edytowane 1 Września 2008 przez konrad316 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 stuki dochodzą z przodu czy z tyłu motocykla?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad316 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (edytowane) wydaje sie z okolicy przedniej zebatki ale bardziej z przodu nie ma to w plywu na jazde....i wydaje sie mocniejsze jak motocykl normalnie jedzie jesli postawie go na nozki centralne wlacze bieg to stukanie jest ledwo slyszalne albo wogole Edytowane 1 Września 2008 przez konrad316 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 a jak na niego siadasz to słychać jakieś piszczenie albo coś?? Sprawdź może jest to łożysko wahacza jeśli jest nie znam tego motocykla:) Może łożysko główki ramy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (edytowane) Nierówno wyciągnięty łańcuch powoduje stukanie przy ruszaniu. Czasrm mniej lub więcej ale dzwięk narasta wraz ze zużyciem łańcucha.Postaw moto na centralnej i sprawdź naciąg łańcucha, jeśli na danym odcinku jest bardziej wyciągnięty niż na innym to szykuj się na wymianę napędu. PS. Tylko nie dotykaj łańcucha gdy silnik kręci na biegu....kilka dni temu właśnie tak mi wciągnęło 4 palce między łańcuch a zębatkę w GSX600F i za to go nienawidzę teraz. :biggrin: :buttrock: PS2. Jak łańcuch jest ok to może być wina dzwigni łączącej wahacz z amortyzatorem. Tam są łożyska igiełkowe i lubią "padać" od wody i brudu i wtedy dzwignia dostaje ostro. Częsta przypadłość w Suzuki, miałem to w RF600R i było już za późno jak tam zajrzałem. Teraz robiłem to w GSX600F i zdążyłem na czas bo łożysko było już lekko zatarte i zaklejone syfem i rdzą , zdążyłem je uratować. Edytowane 1 Września 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad316 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (edytowane) Łancuch swierzy kurde moto juz szapralem matrzylem wszystkei mozliwe luzy wszstko wyglada ok ale to tykanie jest po lepwej stronie i jak sie trzyma noge na podnozce to wibracje tykanie sie przenosi dzwiek jest podobny to tego jak wylancza sie moto czyli takie ,,tyk" pobajrze od rozrosznika powstaje to na pierwszyzch dwuch biegach a potem cisza dobiero jak sie zwolni tak 30km/h hamuje albo przyspiesza wystepuje wkurzajace tyk tyk Edytowane 1 Września 2008 przez konrad316 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 jeśli jest to rytmiczne stukanie i wzrasta częstotliwość wraz z prędkością, to raczej wskazuje na koła i napęd. jeśli nie, to zawieszenie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (edytowane) kasuję, nie doczytałem :/ pozdr Edytowane 1 Września 2008 przez jurjuszi Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad316 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 kurde wlasnie z wiekszneiem predkosci stukot znika jedynie z szybszym ruszeniem cos podstukuje mi tez sie wydaje sie ze z kolic zebatki chyba bez mechanika si enie obedzie ale nie daj emi spokoju co to moze byc :) nigdy takiego objawu nie mialem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Łańcuch jest dobrze naciągnięty i ma sprawne ślizgi?Zębatka jest dobrze przykręcona? ...jak dobrze pamiętam to w okolicy zębatki jest aparat i dźwignia wysprzęglająca... może to ona ociera o łańcuch, zębatkę zdawczą lub śrubę zabezpieczającą zębatkę i daje taki cykający dźwięk... Jeśli to nie to to sprawdź kolektory czy nie mają przedmuchów przy głowicy, one też czasami dają dźwięk przypominający stukanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Nierówno wyciągnięty .............. ......GSX600F i za to go nienawidzę teraz. :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:No tak , jak się nie przestrzega BHP , to potem jest na kogo zwalić winę :icon_twisted: Łancuch swierzy W jakim sensie świerzy ? Ile tys. km ? Jakiej firmy ? Są wszystkie oringi w łańcuchu ? Koła łańcuchowe są nowe ? To stukanie przy niskich prędkościach przerabiałem u siebie , mimo że łańcuch równomiernie wyciągnięty , długoś kontrolna 21 ogniw ok . Okazało się , że tylko kilka ogniw było bardzo mocno zużytych , łańcuch do wymiany .Wytrzymał 20kkm , zaczął stukać wcześniej ,ale nie mogłem dojść co , bo łańcuch teoretycznie powinien jeszcze ze 5-10 kkm pociągnąć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwolansk Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 No tak , jak się nie przestrzega BHP , to potem jest na kogo zwalić winę :bigrazz: W jakim sensie świerzy ? Ile tys. km ? Jakiej firmy ? Są wszystkie oringi w łańcuchu ? Koła łańcuchowe są nowe ? To stukanie przy niskich prędkościach przerabiałem u siebie , mimo że łańcuch równomiernie wyciągnięty , długoś kontrolna 21 ogniw ok . Okazało się , że tylko kilka ogniw było bardzo mocno zużytych , łańcuch do wymiany .Wytrzymał 20kkm , zaczął stukać wcześniej ,ale nie mogłem dojść co , bo łańcuch teoretycznie powinien jeszcze ze 5-10 kkm pociągnąć . wlasnie.. moze ktores ogniwa sa zapieczone- nie tylko wyciagniecie jest wazne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad316 Opublikowano 3 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 motor ma przejechane 16 tys km ma smarowanie lancucha w weekend dobrze sprawdze lancuch i zdemontuje pokrywe od malej zebatki moze w koncu to bedzie wiadomo o co chcodzi :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.