Szafir Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 temat Opon: miałem kupić Metz'a ME880 Marathon (na przód-21'') ale okazyjnie wyrwałem nowego Dunlopa D401. Mam takiego (chyba oryginalnie przez H-D zakładany) tylko dojechanego. Ale czytając opinie nt D401 Touring Elite widzę że oceny kiepsko wyglądają w porównaniu do ME880. Czy ktoś ma doświadczenia z Dunlopami? Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 temat Opon: miałem kupić Metz'a ME880 Marathon (na przód-21'') ale okazyjnie wyrwałem nowego Dunlopa D401. Mam takiego (chyba oryginalnie przez H-D zakładany) tylko dojechanego. Ale czytając opinie nt D401 Touring Elite widzę że oceny kiepsko wyglądają w porównaniu do ME880. Czy ktoś ma doświadczenia z Dunlopami? Aktualnie mam założone Dunlopy D 402(z napisem HD).Zrobiłem na nich ok 2 tys i zmieniam na inną marke, bo jak dla mnie te Dunlopy na mokrym maja słaba przyczepność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 (edytowane) Nooo....Dunlopy to czerstwa sprawa. Mam w Electrze Dunlopy typowo Harleyowe, MH16-coś-tam-milion-pińcet, z białymi pasami. Na mokrym jest masakra, na suchym też niewesoło, nie nagrzewają się zbytnio, twarda mieszanka, kiepska przyczepność. W ten weekend zrobiłem 200 mil z tego jakieś 50 po zmroku w sobotę, w makabrycznej mgle i na mokro-śliskiej drodze przez wioski i lasy. Niesamowite przeżycie, Deathraw wie bo też był. :buttrock: Ciągle miałem wrażenie że każdy najmniejszy zakręt zaskoczy mnie ślizgiem w las. Zresztą w japońcach też miewałem Dunlopy rożne i też kiepsko wypadały. Edytowane 9 Lutego 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Gurim zobacz jak stare masz te opony.Bo to może być główna przyczyna że się nie trzymają. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Moim zdaniem Metzeler jest sporo lepszy od Dunlopa. Miałem obie opony w jednym ze swoich motocykli i na Metzelerze jeździło się sporo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Gurim zobacz jak stare masz te opony.Bo to może być główna przyczyna że się nie trzymają. Spoko. Mieszczą się w tolerancji wieku. One z natury są h*jowe. :biggrin: Dojadę je jeszcze trochę i wrzucam Metzy. Na razie trzeba ostrożnie latać bo nawet zawracanie na raz w wąskiej ulicy daje spory stres. A powiedzcie mi czy macie problemy z podstawką boczną? Bo moja się często otwiera sama i buja się na sprężynie czasem hacząc o glebę. Siedzi mocno jedynie gdy ją kopnę mocniej i sie zblokuje o pokrywę sprzęgła. Badałem sprężynę i wygląda ok, może jest tylko rozciągnięta. Czy tam powinien być jakiś bajer który ja trzyma zamkniętą? Kiedyś moto zawiesiło sie na progu w garażu i odpadł chyba jakiś gumowy detal spod silnika, może to od podstawki było? :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Gumowy element jest na stopce ( aby nie dzwoniła :biggrin: ). Masz słabą sprężyne. Łatwo ją uszkodzić w Elce. Nowa kosztuje 20 zł u dealera :biggrin: Nie wszystko jest drogie!! ( na szczęście :buttrock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) No to będę musiał odstawić moto do serwisu, niech to zrobią. :biggrin: Wiem że nie wszystko jest drogie, a nawet że wszystko jest względnie tanie do HD. Edytowane 11 Lutego 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Gurim,nie przesadzaj na wymianę sprężyny od kosy moto do serwisu?To zrobisz sam we dwie minuty. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 One z natury są h*jowe. Dojadę je jeszcze trochę i wrzucam Metzy taaa - tylko D402 z 2007, nieużywaną kupiłem za 120zł... a ME880 kosztuje 400zł :icon_rolleyes: wydatek nie jest duży - zawsze po sezonie można zmienić a tą jeszcze na Alle wystawić. Zobaczymy - zakładam ją. Gurim,nie przesadzaj na wymianę sprężyny od kosy moto do serwisu?To zrobisz sam we dwie minuty. no wiesz, to trzeba mieć pojęcie o mechanice... sprężyna, świece, czy manetki nie łatwo zmienić... lepiej skorzystać z fachowej obsługi u dilera (za te parę groszy) Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Gurim,nie przesadzaj na wymianę sprężyny od kosy moto do serwisu?To zrobisz sam we dwie minuty. Eeee. No to żarcik taki był z tym serwisem. :biggrin: Sam zawsze grzebię w sprzętach, tylko raz korzystałem z serwisu jak w japońcu padła mi elektryka to się poddałem. :biggrin: :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathraw Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 qurim trza przyznać że jak jechaliśmy to było ostro.2m w przód widoczności, nawet lightbary nie pomogły.Ale żyjemy i to jest najważniejsze :D elka się spisała nie ma co no i ten motyw jak jechaliśmy przez jakieś zadupie w totalnej mgle a z głośników "Życie Kurewskie" poleciało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 (edytowane) koledzy , zapytam jeszcze raz o kontrolkę pomarańczową "sprawdź silnik", jest tak: przy odpalaniu motocykla zapala się na chwilę i gaśnie (wcześniej tak nie było), po czym jest ok., do czasu przekroczenia pewnej prędkości/obrotów (ciężko mi to jeszcze stwierdzić, w cyklu miejskim mi się jeszcze nie zapaliła), zapala się i do zgaszenia silnika się świeci. gaszę sprzęt, zapalam i jest od nowa. jak już wcześniej mi podpowiedzieliście - może to być któryś czujnik , ale który? dodam, że (po zjebce od Pompki :icon_mrgreen: ) wymieniłem oleje, filtry itd. o co cho? Edytowane 13 Lutego 2009 przez hary kapuchan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 koledzy , zapytam jeszcze raz o kontrolkę pomarańczową "sprawdź silnik", jest tak: przy odpalaniu motocykla zapala się na chwilę i gaśnie (wcześniej tak nie było), po czym jest ok., do czasu przekroczenia pewnej prędkości/obrotów (ciężko mi to jeszcze stwierdzić, w cyklu miejskim mi się jeszcze nie zapaliła), zapala się i do zgaszenia silnika się świeci. gaszę sprzęt, zapalam i jest od nowa. jak już wcześniej mi podpowiedzieliście - może to być któryś czujnik , ale który? dodam, że (po zjebce od Pompki :icon_mrgreen: ) wymieniłem oleje, filtry itd. o co cho? To zbyt trudna sprawa do zdiagnozowania na podst. tego opisu. Jedź do kogoś kto się trochę ogarnia w temacie i niech Ci sprawdzi jakie błędy się wyświetlają i je wykasuje. Może w pamięci komputera są zapisane jakieś błędy i mimo, że motocykl jest 100% sprawny wywala kontrolkę od diagnostyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Poszperaj w instalacji elektrycznej miałem podobny problem ( u mnie dotyczył kierunków, jeden kabalek w belce górnej ramy nie stykał w samej wtyczce, jeden pin był cofnięty). A Ty Pompka nie mądruj sie na forum tylko sie szykuj sam wiesz do czego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.