Skocz do zawartości

Harley - Porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz...ja żadnego HD bym nie wyrzucił z garażu. :cool: Ja lubię EVO. Fakt że mułowate i proste ale o takie coś mi chodziło. Dużych prędkości już się najadłem na plastikach. Zresztą w PL nie da się jechać więcej niż 80km/h. :)

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdziłem nowym RK TC 96 z ABSem,i szczerze to 6biegowa skrzynia wg mnie to zbędny bajer.Biegi strasznie krótkie,wielki plus to hamulce,działają świetnie.Ogólnie to pozytywny motorek choć trochę mały.A 6bieg można wrzucić wcześniej i mu to nie przeszkadza,rozpędza się dobrze.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jakbym miał TC to pewnie bym wyp***lił wszystkie te czujniki, wtryski i inne śmiecie i bym zamontował klasyczne części. No i wtedy można pobawić się samemu w podkręcanie moto a nie biegać z bylesz czym do komputera i kombinować. Co za dużo to niezdrowo a tyle elektroniki to stanowczo za dużo. :buttrock:

Mam Harego na TC 88B , tez zastanawiałem sie nad zmiana na gaznik ale jak powertowałem ceny częsci to doszedłem do wniosku ze lepiej go sprzedac i kupic cos na Evo jesli chce sie słuchac tego klangu.Taniej i oryginalnie.

 

Nom. Bardzo nie podoba mi się dzwięk TC na wtrysku. Chodzi jak japonia. Kiedyś dzwięk HD mozna było poznać z daleka, jak jeszcze nie było widać moto to już było słychać że HD jedzie. A teraz? O! Moto jedzie! Jakaś japonia, pewnie Virago! Wyjzeżdża zza rogu i się okazuje że to Fat Boy. Masakra. Wolę już śmigać mułowatym EVO niż zdyszanym TC. :)

, :Wsłuchujesz sie w odgłosy a nie w cykl ,pewno dlatego nie odrózniasz..45 stopni robi swoje mimo wszystko. W Uk jezdzi sporo "świerzaków", takie HD wcale lub prawie wcale nie sa przerabiane to i odgłosy mają nijakie. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Harego na TC 88B , tez zastanawiałem sie nad zmiana na gaznik ale jak powertowałem ceny częsci to doszedłem do wniosku ze lepiej go sprzedac i kupic cos na Evo jesli chce sie słuchac tego klangu.Taniej i oryginalnie.

, :Wsłuchujesz sie w odgłosy a nie w cykl ,pewno dlatego nie odrózniasz..45 stopni robi swoje mimo wszystko. W Uk jezdzi sporo "świerzaków", takie HD wcale lub prawie wcale nie sa przerabiane to i odgłosy mają nijakie. :flesje:

 

E.... to ja chyba mam "pełnię szczęścia" bo mogę w garażu posłuchać TC na gaźniku z prawie pustą tubą i EVO z supertrappem 2-1 też nie za cichym -jednak klang całkiem inny od wtrysku , no ale to jest to co każdy chyba w harrym kocha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno od 2010 nie będą rejestrować nowych moto na gaźniku (słyszałem, że w niemcowni) - czy coś wam wiadomo w tym temacie??? gaźnikowce zyskają na wartości :flesje:

PS ja mam TC na gaźniku i obroty na poziomie 700-750 (porównywałem z obrotomierzem w harrym u kolegi), na wolnych przy tych obrotach i silniku bez wałków ładnie tarabani - nic w lustrach nie widać (mam ciut wyższą kiere)... ja przyzwyczaiłem się do TC+gaźnik i chyba (nie bijcie :icon_mrgreen: ) nie zamieniłbym na EVO - lubię tą moc... jedyne co mi przeszkadza to rama FXD - za wysoko się siedzi, nawet na niskim siedzniu nie ma tego efektu co FXST... - tylko tam znowu silniki nie trzepią :icon_mrgreen: - i znajdź tu kompromis.... :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem okazję popracować młotem pneumatycznym, i ubijarką do żwiru,na wieść o mniejszych wibracjach w nowych Harleyach wzniosłem toast.

 

Ostatno zabrałem się za zakładanie oparcia pasażera.Okazało się że śruby są zakręcona na Loctite 3/4 długości śruby .O odkręceniu tego kluczem na zimno mogłem tylko pomarzyć. Oczywićcie rozprułem wszystkie gniazda. Przespałem się z problemem i wymyśliłem,upewniłem u fachmanów że ,,ameryki'' nie odkryłem ale dumny i blady podgrzałem śruby i wyszły ,,żabką'' jak z masła. Najlepiej jest grzać dużą lutownicą (dekarska) Potem kupiłem normalne 10 na imbus ,przegwintowałem gniazda i po 6 godzinach walki mogłem się oprzeć :)

Edytowane przez oldman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przyzwyczaiłem się do TC+gaźnik i chyba (nie bijcie :) ) nie zamieniłbym na EVO - lubię tą moc...

Nie jest aż tak źle u mnie EVO lata na tym zestawie- Rozrząd-Andrews,Jims-Zapłon-Dyna Dual Fire- Gaźnik-Zestaw Dynojet -Filtr pow-KN Forcewinder -Wydech-Supertrapp 2-1 i TC zostaje w lusterkach. No ale jazda na HD to przyjemność nie tylko "kop" od tego są inne rodzaje moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, nawet seryjne Evo nie jest takie słabe. Mój motocykl rozpędza się prawie do 120 mph (w końcu mam działający licznik :) )- troszkę więcej niż Super Glide na TC 88 którą miałem wcześniej. Tylko Evo wolniej się wkręca, przez co przyśpieszenia nie są chyba tak dobre. A może tylko mi się wydaje, bo jak wsiądę na Tc 96 to jakiejś dużej różnicy nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz coś na odmianę z cyklu--- zrób to sam ---. zamieściłem to tu bo robiłem pod HD co nie znaczy, że do innych nie pasuje. Trochę czasu, materiału ok100pln a wszystko dla tego, że te podnosniki które sprzedają są wg. mnie za niskie, po co się czołgać koło moto jak można sobie usprawnić pracę, mój ma wysokość podnoszenia >70cm, dostep dookoła i wszystko w powietrzu, a do ramp tez trzeba kombinować czasami z różnymi przystawkami--- tak mi sie jakos wymyśliło, jeszcze tylko wspornik zabezpieczajacy na wypadek W i koniec.

 

http://www.priw3r.yoyo.pl/details.php?image_id=172

http://www.priw3r.yoyo.pl/details.php?image_id=175

http://www.priw3r.yoyo.pl/details.php?image_id=174

http://www.priw3r.yoyo.pl/details.php?image_id=173

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viki - niezły patent. Przyznaj się czemu masz koła od japonii w tym HD. :icon_mrgreen:

 

A co do osiagów - jakbym chciał zapie**alać to bym kupił japnie w układzie V2 (zresztą taki mam plan, Suzuki TL1000R). Mnie styka Elka na Evo. Fakt że mułowata itp. Ale swoje już wyjeździłem z dużymi prędkościami.

Wolę zapiąc 5 bieg na 3k RPM i odpoczywać podczas jazdy. :icon_mrgreen:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Viki - niezły patent. Przyznaj się czemu masz koła od japonii w tym HD. :biggrin:

 

A co do osiagów - jakbym chciał zapie**alać to bym kupił japnie w układzie V2 (zresztą taki mam plan, Suzuki TL1000R). Mnie styka Elka na Evo. Fakt że mułowata itp. Ale swoje już wyjeździłem z dużymi prędkościami.

Wolę zapiąc 5 bieg na 3k RPM i odpoczywać podczas jazdy. :buttrock:

 

Taki juz znabyłem, ortodoksyjny nie jestem- całe moto było robione, koła są wpasowane w ogólny design, trakcję ma ok. co więcej dodać, moto ma jezdzić reszta kwestia gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcę zap***lać (a lubię czasem) to motocykl nie robi żadnych fochów i to mi się podoba.

Czasem spod świateł pociągnę zdrowo ... a czasem leniwie z rozkoszą ...

I właśnie za te możliwości, bardzo go lubię.

 

Pomysłowy ten podnośnik,szkoda że mam dwie lewe do mechaniki, ale TC podobno się nie psują :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...