mariuszwla42 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Usunąłem z wydechów przegrodę, są "pięknie" przelotowe. Usunąłem również wewnętrzną część obudowy filtra powietrza, także filtr jest praktycznie odsłonięty – jest na nim jedynie blaszana pokrywka. Pozostaję więc tylko przeprogramowanie – kogo polecacie? Polecam Fuel Packa z Vance&Hines. Podpinasz pod ECM i wklepujesz odpowiedni kod. W zestawie jest 'book' z kodami w zależności od rodzaju wydechu i filtra powietrza. Sprawdzone-polecam :biggrin: Porting głowic i wałki też zrobiły by dobrą robotę :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljur Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam. kupilem ostatnio silnik od buella XB 12R i mam zamiar zrobic draga, ale to nie najważniejsze. silnik zasilany jest wtryskiem, ale jest tak zrobiony ze psuje mi to koncepcje wyglądu. to jest przykładowe zdjęcie silnika: http://www.geocities.com/MotorCity/Downs/1...Engine_300p.jpg myślę nad zamiana wtrysku na gaźnik. i tu moje pytanie do ludzi czających walutę, jak zmienia się parametry-osiągi (moc, spalania, itd).?? i co jest wg was lepsze?? czy lepiej poszukać innego wtrysku który wychodziłby poziomo?? (chyba w nowych spotrsterach 1200 są takie) proszę o rady jakiekolwiek. z góry dziękuje p.s. może zna ktoś jakiegoś porządnego speca od budowy ram ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Co do speca od ram to smialo moge polecic Tomka - ma warsztat kolo Torunia gdzie buduje Harleye 606-434-312, ewentualnie firma MotoBros z Inowroclawia jednak do nich nie mam nru, znajdziesz w necie. Pewnie na poludniu Polski jest wiecej specow bo tam jest wieksze zaglebie Harleyowe;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Co do ramy - polecam Pitera z Olsztyna ( JPCUSTOMBIKES ) Podczas składania mojego moto z ramą Pitera to była zabawa w klocki lego. Wszystko idealnie pasowało. Jak masz elektrykę do silnika to zostaw wtrysk. Bedzie chulał. Pionowy wwtrysk ( a właściwie jego wlot ) może wyglądać ciekawie jak ktoś wyrzeźbi fajną ramę! :buttrock: RIDE YOUR HARLEY LIKE YOU STOLE IT :buttrock: Co do ramy - polecam Pitera z Olsztyna ( JPCUSTOMBIKES ) Podczas składania mojego moto z ramą Pitera to była zabawa w klocki lego. Wszystko idealnie pasowało. Jak masz elektrykę do silnika to zostaw wtrysk. Bedzie chulał. Pionowy wwtrysk ( a właściwie jego wlot ) może wyglądać ciekawie jak ktoś wyrzeźbi fajną ramę! :buttrock: RIDE YOUR HARLEY LIKE YOU STOLE IT :buttrock: TO PRZYKŁADOWE JEGO ''DZIEŁA'' :eek: http://www.jpcustombikes.qzn4.com///portfo...os/s4032058.jpg http://www.jpcustombikes.qzn4.com///portfo...s/s4031440_.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Niezłe te ramki. Chociaż ta czerwona to chyba trochę niebezpieczna z tym grzebieniem nad zbiornikiem. W razie kiepy można się pozbyć narządu. :biggrin: Ile zabawy jest żeby wrzucić napęd touringa do Softaila? Wiem że pokrywa sprzęgła jest inna, długość łańcucha sprzęgłowego też...hmm....jakieś pomysły? Filtr oleju trzeba przenieść przed silnik.... Ktoś miał do czynienia z taką przekładką? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Ile zabawy jest żeby wrzucić napęd touringa do Softaila? Wiem że pokrywa sprzęgła jest inna, długość łańcucha sprzęgłowego też...hmm....jakieś pomysły? Filtr oleju trzeba przenieść przed silnik.... Ktoś miał do czynienia z taką przekładką? Dużo. Inne skrzynie biegów, inne obudowy napędu pierwotnego. Generalnie jedyna pasująca cześć to silnik (mówimy o Evo bo TC ma inne silniki). No chyba , że ktoś Ci zmota softailową ramę pod napęd touringa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Uuu. To niewesoło. Tak się obawiałem o skrzynię biegów. Rama mogłaby być robiona pod ten napęd, chętnie bym nabił jej VIN od Electry. :biggrin: Mam silną chęć przeróbki HD. :biggrin: Najlepszy byłby FatBoy lub coś podbnego, ale opcja Road King z Electry jest najłatwiejsza.No i RK jest nawet ładny, z podstawowych elementów musiałbym zdobyć obudowę lampy przedniej, zbiornik z konsolą, siedzenie i kilka drobniejszych gadżetów. Do tego wymarzyłem sobie błotniki od Fat Boy`a. :biggrin: Szczerze powiem że grzeje mnie RK. :biggrin: Szczególnie ten klip, moto ma brzydki kolor ale zajefajnie pasuje do R`Kinga. http://www.youtube.com/watch?v=KKNc4pG1-dk Tylko że kierownicę bym wolał niższą i szerszą, coś jak ma kolega Dersu w Sofciaku. Opcja sprzedaży Electry i kupna RK nie wchodzi w grę bo za wartość swojej Elki mógłbym dostać najwyżej rozbitego RK a historyjkę z rozbitkami już przechodziłem. :banghead: Reanimacja ofiary to nie to samo co własna przeróbka wg. gustu. Czyż nie? :biggrin: Kiedyś była na Alle Electra Evo robiona na RK, czarno-pomarańczowa, chyba oferta z Liberatora czy jakiegoś warsztatu HD. Fajna była, tylko kolory oczojebne trochę. Do następnej zimy coś wymyślę, narazie Elka przelata sezon tak jak jest, w przyszłości muszę zrobić coś z wyglądem silnika bo oryg. lakier zniknął i mam łaciaty napęd teraz. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Chyba na Alle.. buja się King do sprzedania na części. Jak szybko zadziałasz to przed sezonem zdążysz. Ahhh... jakie to proste.... :biggrin: :buttrock: RIDE YOUR HARLEY LIKE YOU STOLE IT :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Nacelka przedniej lampy jest na A. ale tylko lewa połówka. :banghead: I tak nie zdążyłbym przed sezonem bo zaczynam go za 2 tygodnie jak tylko lód zejdzie z drogi. 300 mil już nasypałem w tym roku nieoficjalnie. :buttrock: Jak będę przerabiał to moto rozłożę na atomy bo napęd trza wyjąć i zrobić coś z jego wyglądem. Lakierować nadwozie, chromiki może jakieś itp. Kopa roboty. Do tego zorganizować części, obmyśleć projekt, kolory itp. A narazie walczę ze starą Suzuki GS450 co by mieć pierdzipęda na miasto i do petowania. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Uuu. To niewesoło. Tak się obawiałem o skrzynię biegów. Rama mogłaby być robiona pod ten napęd, chętnie bym nabił jej VIN od Electry. :biggrin: Mam silną chęć przeróbki HD. :biggrin: Najlepszy byłby FatBoy lub coś podbnego, ale opcja Road King z Electry jest najłatwiejsza.No i RK jest nawet ładny, z podstawowych elementów musiałbym zdobyć obudowę lampy przedniej, zbiornik z konsolą, siedzenie i kilka drobniejszych gadżetów. Do tego wymarzyłem sobie błotniki od Fat Boy`a. :biggrin: Szczerze powiem że grzeje mnie RK. :biggrin: Szczególnie ten klip, moto ma brzydki kolor ale zajefajnie pasuje do R`Kinga. http://www.youtube.com/watch?v=KKNc4pG1-dk Tylko że kierownicę bym wolał niższą i szerszą, coś jak ma kolega Dersu w Sofciaku. Opcja sprzedaży Electry i kupna RK nie wchodzi w grę bo za wartość swojej Elki mógłbym dostać najwyżej rozbitego RK a historyjkę z rozbitkami już przechodziłem. :banghead: Reanimacja ofiary to nie to samo co własna przeróbka wg. gustu. Czyż nie? :biggrin: Kiedyś była na Alle Electra Evo robiona na RK, czarno-pomarańczowa, chyba oferta z Liberatora czy jakiegoś warsztatu HD. Fajna była, tylko kolory oczojebne trochę. Widziałem kiedys przeróbke z Elki na niby RK.. .Własciciel zostawił silnik w ramie, wywalił wszystko co plastikowe.Nowa kiera, siedzonko, i sporych rozmiarów zbiornik.Kwestia kasy i fantazji.Zawsze możesz sprzedać wszystkie plastiki i za to masz kapuste na dodatki.Tylko co z radiem? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Widziałem kiedys przeróbke z Elki na niby RK.. .Własciciel zostawił silnik w ramie, wywalił wszystko co plastikowe.Nowa kiera, siedzonko, i sporych rozmiarów zbiornik.Kwestia kasy i fantazji.Zawsze możesz sprzedać wszystkie plastiki i za to masz kapuste na dodatki.Tylko co z radiem? :biggrin: Tak właśnie mam zamiar postąpić. Pozbyć się owiewki i wszystkich zbędnych gadżetów. Radio też pójdzie w piździet a na jego miejsce wejdzie mały wzmacniacz samochodowy w bocznym kufrze + player mp3 a głośniki będą w osłonach na nogi które mam z Elki. Osłony na nogi chcę zachować bo muszę dbać o kolana - na kurierce zniszczyłem sobie nogi i reumatyzm czasem nie daje mi wstać z łóżka. :banghead: Mam tez chorą wizję aby zrobić boczne kufry i osłony na nogi z włókna węglowego ale to jeszcze do rozpatrzenia bo metr kwadratowy włókna kosztuje w PL ok.250PLN. :icon_eek: Wykonanie kopii kufrów i osłon nie jest problemem dużym ale koszt może być spory. Chyba że sprowadzę włókno z UK za połowę tej ceny. Narazie to tylko taka wizja, przez sezon obmyślę co i jak, koszt cześć i gadżetów do przeróbki itp a wtedy będę rozmyślał nad carbonem. A zbiornik paliwa to na pewno muszę zdobyć inny. Ja mam stary typ z wielkim garbem gdzie jest wlew i klapka. Chcę normalny bak z konsolą, nie ma garbu i ma piękny kształt. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 zobacz na ofertę >>plastbike<< 2 lata temu zrobili mi błotnik krótki na zamówienie - koszt 70 pln :bigrazz: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljur Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 (edytowane) Szukając rozwiązań do mojego nowego sprzętu, natknąłem się na ciekawą rzecz, (co prawda ona mi się nie przyda) która może się komuś przydać a na pewno jest ciekawym rozwiązaniem do skomentowania. P.S. oto link: http://www.mcworx.com/360%20Radius%20Edit2.JPG pozdro :buttrock: Edytowane 20 Lutego 2009 przez kamiljur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 zobacz na ofertę >>plastbike<< 2 lata temu zrobili mi błotnik krótki na zamówienie - koszt 70 pln :bigrazz: Oooo. &0PLN to spoko za błotniczek. Stronka OK. Robiłem jakiś czas w temacie laminatów GFK dla przemysłu motoryzacyjnego, praca z włóknem węglowym wiele się nie różni. Kufry z carbonu kozacka sprawa ale jak to będzie wyglądało jeśli blachy będą normalnie malowane? heh...chyba że bak i błotniki też bym dał z carbonu...ale chora wizja....HD Carbon King :biggrin: .|Chyba za bardzo się rozmarzyłem. Może zacznę od wymiany oleju na ten sezon. :banghead: Kamiljur - gadżet dobry dla "szołbajków" które więcej stoją niż jeżdżą. Wymiana zestawu napędowego będzie droga bo trzeba dorabiać koła zębate, pasować, spawać itp. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 temat: jak regulować zawieszenie tył w softailu - tylko na śrubach??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.