adis3 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 WitamMam nicasil, a co do tych obrotów to z ciekawości sprawdzalem jak sie zbiera i nawet jak ide obok motoru a on jedzie przy tych 1500 obr. min na 1 biegu to jak odkrece gwaltownie to tez sie przymuli tzn. jak odkrece to odrazu wyrwie i zaraz jest buuu... Wydaje mi sie że raczej za duzo powietrza dostaje ale jak mówiłem coś z tym moto nie tak bo na regulacje prawie wcale nie reaguje tzn. jako tako da sie go ustawić ale dużej różnicy nie ma. Pokombinuje jeszcze z iglicą i może to coś da. Ale powinien iść od samego dołu raczej. Wiem że jak jest nicasil to powinienem dawno remont zrobić i chyba za późno na zmiane tłoka, ale i tak chyba bede tuleje zakladal. Posprawdzam z iglicą co jest i napisze co i jak. Aha i jak jade np w zakresie 8-10 tys. przez lasy, pola itd. i jak chodźby kawałek odpuszcze i pojade przy 4-6 tys. obr. z 2-3 sekundy to jak wcisne sprzeglo i dam gaz na maksa to przy 7-7,5 tys. coś go ogranicza ale po 4-5 sek. się wkręci chyba że gaz wolniej daje to wtedy około 2-3 sek. go na tej granicy przytrzyma a dzwiek taki jak przy odcince tzn. obroty skaczą ale po chwili jest ok. Nie wiem czy tak powinno być bo niektórzy pisali że podobnie się im dzieje po kilku przejechanych kilometrach na wolniejszych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 (edytowane) Jaki akumulator polecacie to crm 125, żelowy czy kwasowy?Czy jeżdżąc po różnych terenach należy smarować łańcuch? Bo mój jest zupełnie suchy i dość głośno piszczy i trzeszczy. Edytowane 2 Grudnia 2011 przez patrykcinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Jaki akumulator polecacie to crm 125, żelowy czy kwasowy? tańszy :D w mojej crm akumulator nie miał żadnego wpływu na pracę motocykla, na świecenie świateł na zapalonym silniku też nie, conajwyżej na sprawność świateł przy zgaszonym silniku....grunt tylko żeby był bo spali się regulator napięcia jak go wyjmiesz i nie będzie świateł w ogóle.... łańcuch ile ludzi tyle opini- ja mojego dida w crm smarowałem super turbo kosmicznym smarem w sprayu valvoline i wcale szału z żywotnością nie zrobił więc sam nie wiem.....w dt80 chińskiego ybn w ogóle nie smarowałem i jeszcze po śniegu i soli latałem i też +/- rok wytrzymał więc chyba nie warto ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 (edytowane) Witam wszystkich. Posiadam od kilku miesięcy crm 250. Jest to totalny golas bez aku, świateł i tym podobnych rzeczy. Jeżdżę nią tylko w terenie. Ostatnio miałem przygodę i skrzywiłem troszkę przednią felgę. Mam pytanie... czy to się w ogóle prostuje? Czy mam szukać nowej czy używanej prostej felgi? Następne pytanie dotyczy przedniej zawiechy. Można zaadoptować zawieszenie przednie z cr??? Jest ono bardziej masywne i wytrzymalsze bo to które jest co jakiś czas mi się przekrzywia... muszę wszystko z przodu rozkręcać i prostować po większych glebach..... Edytowane 3 Grudnia 2011 przez sebiii666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Michoa napisałeś, że akumulator ma znaczenie na świecenie świateł przy zgaszonym silniku. To teraz mnie zaskoczyłeś bo u mnie nie wiem dlaczego ale światła przy zgaszonym silniku wcale nie świecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadzias Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Witam,rozbierał ktoś może tylnie zawieszenie w CRM-ie?Bo mi coś niepasuje ponieważ poskładałem wystko i niby wszystko jest ok,luzów góra duł niema ale zato jest pory luz na boki ,wygląda to tak jakby były zadługie tuleje i cały kiwak się ponich na boki rusza .Wiem że tam luz na boki powinien być ale umnie jest jakieś 4mm dość sporo i niewiem czy mam te tuleje troche zeszlifować?Jak by ktoś mógł to sprawdzić u siebie to będe wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Michoa napisałeś, że akumulator ma znaczenie na świecenie świateł przy zgaszonym silniku. To teraz mnie zaskoczyłeś bo u mnie nie wiem dlaczego ale światła przy zgaszonym silniku wcale nie świecą. w mojej na zgaszonym silniku ale właczonej stacyjce działało wszystko od kierunkowskazów po długie światła... ale nie wiem bo w tych crmkach są jakieś cyrki z instalacją np jackuzego bez akumulatora nie odpalała w ogóle, moja bez aku paliła i normalnie chodziła (znaczy w sensie jeździła normalnie bo nie mając aku nie uruchamiałem świateł żeby nie spalić regla ).. czy to się w ogóle prostuje? a masz aluminiowe excele jak w crm125 czy zwykłe stalowe ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 w mojej na zgaszonym silniku ale właczonej stacyjce działało wszystko od kierunkowskazów po długie światła... ale nie wiem bo w tych crmkach są jakieś cyrki z instalacją np jackuzego bez akumulatora nie odpalała w ogóle, moja bez aku paliła i normalnie chodziła (znaczy w sensie jeździła normalnie bo nie mając aku nie uruchamiałem świateł żeby nie spalić regla ).. a masz aluminiowe excele jak w crm125 czy zwykłe stalowe ?? Mam stalowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 alu na 100% się nie prostuje, stalowe na upartego można by rozszprychować i kombinować wyklepać ale ja bym nie ryzykował, wiadomo zmęczenie materiału i potem może pęknąć tym bardziej przy skokach.... ponieważ dostanie kół do crm 250 w PL może być zadaniem dla czaka norrisa (są pewno w ASO ale cena zapewne wyższa niż wartość motocykla) ja mam 2 propozycjenajlepiej spróbuj dostać całe używane koło żeby pasowało, pewno będzie problem z tarczą ale pokombinuj może np rozstaw śrub by sie zgadzał w innym kole i przerzucisz tarczę albo chociaż obręcz i przeszprychować i dobrze wycentrować.... swoją drogą ładnie musisz latać że zawias ci klęka :D masz tą starą crm na stalowej ramie czy AR na alu ?? kiedyś na ten motocykl chorowałem ale dostępność części w PL sprowadziła mnie na ziemię.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Spokojnie, felgi się prostuje, nawet aluminiowe. Dobre zakłady mają takie podejście, że jeżeli po prostowaniu felga zagrażałaby bezepieczeństwu to się nie podejmą prostowania. Jeżeli felga nie jest kwadratowa to się ją spokojnie zrobi. Zwłaszcza jak jest stalowa. Koszt naprawy nie powinien być większy niż 100-150zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ja moją aluminiową felgę miałem trochę pokrzywioną i dość znacznie pękniętą i spokojnie mi to w warsztacie zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 alu na 100% się nie prostuje, stalowe na upartego można by rozszprychować i kombinować wyklepać ale ja bym nie ryzykował, wiadomo zmęczenie materiału i potem może pęknąć tym bardziej przy skokach.... ponieważ dostanie kół do crm 250 w PL może być zadaniem dla czaka norrisa (są pewno w ASO ale cena zapewne wyższa niż wartość motocykla) ja mam 2 propozycjenajlepiej spróbuj dostać całe używane koło żeby pasowało, pewno będzie problem z tarczą ale pokombinuj może np rozstaw śrub by sie zgadzał w innym kole i przerzucisz tarczę albo chociaż obręcz i przeszprychować i dobrze wycentrować.... swoją drogą ładnie musisz latać że zawias ci klęka :D masz tą starą crm na stalowej ramie czy AR na alu ?? kiedyś na ten motocykl chorowałem ale dostępność części w PL sprowadziła mnie na ziemię.... Mam na stalowej ramie. Nie latam też za wysoko.... To jest mój pierwszy sezon na crossie. Chlopaki co latali już nie jeden sezon byli w szoku, że tak szybko ogarnąłem temat :). Felgę załatwiłem w taki sposób, że miałem dość spory podjazd przed sobą ( wąwóz piaskowy o prawnie pionowych ścianach). Podczas któregoś podjazdu przesadziłem z prędkością, a ze podjazd zaczynał się dość stromo no to mnie tak dobiło do moto że poszła z przodu felga :))) Dokładnie w miejscu uderzenia felga zrobiła się troszkę płaska i zrobiła się ,,ósemka'' :))) Dlatego myślę o całej feldze i zawiasie z cr = tej bardziej sportowej. Ma ktoś na sprzedaż??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jeśli nawet znajdziesz zawiechę od CR'ki to na bank ma większą średnicę lag i będziesz musiał kombinować z półkami i dorabianiem sztycy pod łożysko główki ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 (edytowane) WitamOtóż mam motocykl HONDA CRM 125. Moduł i zawór wydechowy jest odblokowany, zwezka na dyfuzorze też. Dziś zabralem sie za tlumik. Najpierw postanowilem zobaczyc jak moto bedzie zachowywac sie bez końcówki. Odziwo lepiej sie wkręca na oroty i ma wiecej sily a czytalem że zdjecie koncówki powoduje utrate mocy. Nie wiem dlaczego tak jest ale proszę Was o pomoc. Może to przez to że w tlumiku mam jeszcze przegrody a po zalożeniu przelotu bedzie jeszcze silniejszy? Nie wiem już co myśleć o tym. Aha i mam pytanie czy do CRM'ki podejdzie tlumik od jakiegos crossa? A tak poza tematem to gdzieś na forum (nie pamietam na jakim, a w googlach nie moge znaleźć)wyczytalem że przednie zawieszenie pasuje od jakiejs CR'ki i nie pamietam czy 125 czy 250 i z którego roku. Pasowal też tylni amor po przeróbkach i kilka innych czesci. Musze wymienic lagi bo mam porysowane i olej cieknie , a od crm'ki nie moge nigdzie znaleźć. Proszę o jakieś propozycje. Edytowane 10 Grudnia 2011 przez adis3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Zdjęcie dyfuzora powoduje dużą utrate mocy, końcówka służy do wyciszenia, możesz zrobić sobie przelotowy wydech było opisywane tutaj na forum musisz poszukać, lub dopasować od crossówki co proste nie będzie i raczej bez przeróbek nie założysz. Co do zawieszenia to jeżeli by miało pasować to ze starszych CR 125 choć wątpie że średnica lagi będzie taka sama, crossówki mają często większą średnice. Ewentualnie przeszczepić cały przód z półkami ale to już musisz szukać i kombinować sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.