TDragon Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 (edytowane) Szukaj sobie wyjątków kolego. Może i tak jest, ale to nie jest typowe auto o jakim tutaj gadamy. Jechałem Oplem Vectra A 2.0 115KM w automacie i Jaguarem XJ6 Sovereign (nie pamietam pojemnosci, ale coś koło 3.2 i około 200KM) i w żadnym z nich taka dolegliwość nie występowała, a zapewniam, że autka już swoje lata miały. Edytowane 24 Stycznia 2009 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Teoretyk... :D Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 (edytowane) Że co, że kto? xD Nie no praktyki jeżeli o auta to dużej nie mam fakt, ale nie mam klapek na oczach. Edytowane 24 Stycznia 2009 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Tam gadanie... merc tez ma super promien skretu... Miałem na myśli ogólnie tylne napędy, prawie wszystkie stawiają przednie koła w poprzek :) Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenoo Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Że co, że kto? xD Nie no praktyki jeżeli o auta to dużej nie mam fakt, ale nie mam klapek na oczach. a co mają klapki do praktyki, przepraszam... że niby widziałeś jak inni jeżdżą? bo nie kumam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Dokładnie to miałem na myśli, że w większości to opieram na doświadczeniu w jeździe jako pasażer. Troche literatury. Co nie znaczy, źe nie jeździłem autami. To i owo przeleciało przez ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenoo Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Dokładnie to miałem na myśli, że w większości to opieram na doświadczeniu w jeździe jako pasażer. Teoretyk... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 (edytowane) Powtarzacie sie... :D Ten post edytował TDragon Minutę temu Ten post edytował TDragon Godzinę temu Edytowane 24 Stycznia 2009 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 ujażmij hamulcem zasadniczym 20 letnie 5.7hemi na ssaniu to pogadamy :flesje: a są 20-letnie hemi? zdaje się, że w 89 r. już dawno nie produkowano HEMI.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Obecnie stosowane są w pojazdach amerykańskich marek, takich jak: Chrysler, Dodge, Jeep. Dodge, w 2009 roku, zamierza wprowadzić silnik HEMI o pojemności 7,0 dedykowany dla nowego modelu Challengera SRT. Jak oglądacie Discovery to tam często lecą różne programy gdzie budują/remontują auta, Hot Rody. To często właśnie przysyłają im kurierem nowe HEMI zapakowane w skrzynke ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Jak oglądacie Discovery to tam często lecą różne programy gdzie budują/remontują auta, Hot Rody. To często właśnie przysyłają im kurierem nowe HEMI zapakowane w skrzynke ;). tja hemi produkowali w erze muscle car'ów lat 60-70 tych, a teraz powrócili do tej nazwy, ale 20 - letnie hemi na gaźniku? chyba takiego nie ma, ale jak jest to proszę o linka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 a są 20-letnie hemi? zdaje się, że w 89 r. już dawno nie produkowano HEMI.. http://www.thedieselpage.com/readers/donswanton01.jpg o tym pisałem, to auto poza wyglądem jest cudowne :crossy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 http://www.thedieselpage.com/readers/donswanton01.jpg o tym pisałem, to auto poza wyglądem jest cudowne :crossy: a co to za auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 ford f250 ambulance, wujaszek ma odmianę "między miastową" , pod maską hemi, 2x200L etyliny, podwójny system hamulcowy, umiękczone zawieszenie ze stabilizatorami i automat z długim nadbiegiem. przy 120 całe 2tys obr :buttrock: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 a ja uwazam ze automaty nie sa wcale takie zle. wystarczy spojrzec na VW skrzynie DSG - przyspieszenie do 100 jest lepsze z automatem niz manual!!! spalanie jest praktycznie takie samo, w szkrzyni DSG sa caly czas "zapiete" dwa biegi. czytalem gdzies w jakiejs gazecie (nie potrafie oprzec sie jakims dowodem) ze zaczeli cos kombinowac ze skrzynia ktora bedzie miala "zapiete" 3 biegi czyli jadac np na 3 bedzie tez wlaczona 2 i 4. chodzi o to zeby przy przychamowaniu auto od razu mialo w zanadrzu bieg nizszy a przy przyspieszaniu wyzszy, zeby nie bylo sytuacji jak jest teraz w DSG ze rozpedzamy auto wiec skrzynia ma zapiety bieg wyzszy a my zaczniemy hamowac i misterny plan calej skrzyni DSG idzie do lamusa bo skrzynia duzo traci zeby wylaczyc wyzszy bieg i wlaczyc nizszy - chca ten prblem wyeliminowac a wtedy automat bedzie gora:D aha lexus IS-F ma skrzynie automatyczna ktora nawet podczas poslizgu/driftu potrafi zmieniac przelozenia czego nie da sie nawet manualem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.