Skocz do zawartości

przedni czy tylni napęd?


Gość komandosek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szukaj sobie wyjątków kolego. Może i tak jest, ale to nie jest typowe auto o jakim tutaj gadamy.

Jechałem Oplem Vectra A 2.0 115KM w automacie i Jaguarem XJ6 Sovereign (nie pamietam pojemnosci, ale coś koło 3.2 i około 200KM) i w żadnym z nich taka dolegliwość nie występowała, a zapewniam, że autka już swoje lata miały.

Edytowane przez TDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że co, że kto? xD

 

Nie no praktyki jeżeli o auta to dużej nie mam fakt, ale nie mam klapek na oczach.

a co mają klapki do praktyki, przepraszam... że niby widziałeś jak inni jeżdżą? bo nie kumam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie stosowane są w pojazdach amerykańskich marek, takich jak: Chrysler, Dodge, Jeep. Dodge, w 2009 roku, zamierza wprowadzić silnik HEMI o pojemności 7,0 dedykowany dla nowego modelu Challengera SRT.

Jak oglądacie Discovery to tam często lecą różne programy gdzie budują/remontują auta, Hot Rody. To często właśnie przysyłają im kurierem nowe HEMI zapakowane w skrzynke ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oglądacie Discovery to tam często lecą różne programy gdzie budują/remontują auta, Hot Rody. To często właśnie przysyłają im kurierem nowe HEMI zapakowane w skrzynke ;).

 

 

tja hemi produkowali w erze muscle car'ów lat 60-70 tych, a teraz powrócili do tej nazwy, ale 20 - letnie hemi na gaźniku? chyba takiego nie ma, ale jak jest to proszę o linka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a są 20-letnie hemi? zdaje się, że w 89 r. już dawno nie produkowano HEMI..

 

http://www.thedieselpage.com/readers/donswanton01.jpg

 

o tym pisałem, to auto poza wyglądem jest cudowne :crossy:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ford f250 ambulance, wujaszek ma odmianę "między miastową" , pod maską hemi, 2x200L etyliny, podwójny system hamulcowy, umiękczone zawieszenie ze stabilizatorami i automat z długim nadbiegiem.

przy 120 całe 2tys obr :buttrock:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja uwazam ze automaty nie sa wcale takie zle. wystarczy spojrzec na VW skrzynie DSG - przyspieszenie do 100 jest lepsze z automatem niz manual!!! spalanie jest praktycznie takie samo, w szkrzyni DSG sa caly czas "zapiete" dwa biegi. czytalem gdzies w jakiejs gazecie (nie potrafie oprzec sie jakims dowodem) ze zaczeli cos kombinowac ze skrzynia ktora bedzie miala "zapiete" 3 biegi czyli jadac np na 3 bedzie tez wlaczona 2 i 4. chodzi o to zeby przy przychamowaniu auto od razu mialo w zanadrzu bieg nizszy a przy przyspieszaniu wyzszy, zeby nie bylo sytuacji jak jest teraz w DSG ze rozpedzamy auto wiec skrzynia ma zapiety bieg wyzszy a my zaczniemy hamowac i misterny plan calej skrzyni DSG idzie do lamusa bo skrzynia duzo traci zeby wylaczyc wyzszy bieg i wlaczyc nizszy - chca ten prblem wyeliminowac a wtedy automat bedzie gora:D

 

aha lexus IS-F ma skrzynie automatyczna ktora nawet podczas poslizgu/driftu potrafi zmieniac przelozenia czego nie da sie nawet manualem :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...