peter954rr Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam wszystkichPoprosze o porade na temat problemu z cbr954, ktory przejawia sie brakiem mocy w zakresie do 2,5 tys obr. Motocykl dziwnie pracuje (nierówno/dzwiek inny niz zazwyczaj) do ww obrotów, po przekroczeniu 2,5-3 tys wszystko jest jak dawniej. rowny dzwiek, normalne przyspieszenie. najbardziej daje sie we znaki przy ruszaniu kiedy motocykl po prostu sie dławi i jak go sie wkreci na obroty to wyrywa do przodu, nie ma jednostajnego i rownomiernego odjezdzania i sprawia wrazenie jakby miał zgasnac a przy tym dzwiek sprawia wrazenie ze nie pracuje na wszystkie cylindry. Odkreciłem swiece na poczatek i wydaje sie ze 2 sa bardziej czarne od pozostałych (jednak wtedy pracował motocykl na wolnych obrotach do rozgrzania). Przy próbach jazdy bez airboxa (myslałem ze moze gdzies powietrze lewe łapie) wszystko jest tak samo. jezeli ktos miał taki przypadek to poprosze o informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Przy próbach jazdy bez airboxa (myslałem ze moze gdzies powietrze lewe łapie) wszystko jest tak samo. jezeli ktos miał taki przypadek to poprosze o informacje. hmmm, a w jaki sposob to stwierdziles ? Moze wypadaloby zrobic jakies synchro, regulacje ? Objawy jakby troche za ubogo na wolnych bylo. PS. Jak trzymasz rowno gaz na luzie tak do 2,5k to obroty same skacza ?PS.2 Osprzet stokowy tzn filtr pow. i wydech, brak takich wynalazkow jak power comander ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Sprawdzales ustawienia zaworu w wydechu (tzw EXUPa)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Moze wypadaloby zrobic jakies synchro, regulacje ? :) 954 ma wtrysk ;) obstawiam źle wyregulowany zawór wydechowy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter954rr Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 WitamPanowie-moto nie ma zadnego dodatkowego osprzetu (zadnych komanderów/stozków itp), co do regulacji to tam jest wtrysk wiec niewiele mozna regulowac...Obroty same generalnie nie skacza - problem jest przy ruszaniu kiedy brakuje do 2,5tys mocy.Exup jest OK - jak nawet exup jest wyłączony (np. wypinajac jeden czujnik pojawia sie bład i exup przestaje działac) to i tak moto działa poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 to ze ma wtrysk to ja wiem, ale jezeli przez to jest bezobslugowe to OK :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Exup jest OK - jak nawet exup jest wyłączony (np. wypinajac jeden czujnik pojawia sie bład i exup przestaje działac) to i tak moto działa poprawnieto kompletnie o niczym nie świadczy .. przez regulacje rozumiemy prawidłowe ustawienie linek sterujacych tak żeby znaki na samym zaworze wydechowym się pokrywały . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Przyjrzyj się EXUP-owi. Jego zadaniem jest wyrównywanie pracy właśnie przy niskich obrotach, więc sprawdź czy działa i wyreguluj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 ;) 954 ma wtrysk ;) A gdzie wyczytałaś kolego, że przy wtrysku nie ma potrzeby regulacji przepustnic :biggrin: :) Ja też mam wtrysk i robie synchro co sezon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 a ja napiszę tak:jak masz 954 to nie schodź poniżej 2,5 rpm, chyba, że uczysz się jazdy ślmaczej a tak to kolega "aker" ma racje reg. EXUP-a pozdrowionka ze słonecznej Malty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter954rr Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zobacze w weekend nastawy Exupa - chociaz w ub roku wysypały sie trybiki w silniczku napedzajacym przepustnice i wielkiej róznicy nie widzialem (nie mowiac juz o "głupawce" jaka dopadła 954 obecnie). A co myslicie o np swiecach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 obroty biegu jalowego sa takie jak powinny byc wg serwisowki, czy tez wyzsze ? PS. Nie mam pojecia jak u Ciebie wyglada sprawa synchra wolnych obr. - reguluje sie same klapy przepustnic, czy tez sa jakies dodatkowe bajpasy od powietrza. Jezeli obroty sa ciutke zbyt wysokie to mozna sprobowac wzbogacic mieszanke podczas synchra - regulujac na wyzsze podcisnienie. Powinien troche zyskac dolu. Mozna tez podjechac na analizator spalin na jakas zaprzyjazniona stacje kontr. poj. i zobaczyc ile ma na wolnych %CO . PS.2 Koledzy bardziej obeznani w temacie proponuja sprawdzenie tego zaw. wydechowego zatem chyba od niego powinienes zaczac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter954rr Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 bieg jałowy jest bez zmian. przy ruszaniu jest inny dzwiek silnika oraz szarpie i nie ma mocy, tak samo jest jak zejdzie sie np. do 2tys obr na 2 biegu i zaczyna przyspieszac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter954rr Opublikowano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Witam ponownie. Po sprawdzeniu zaworu (exup) i wmianie swiec nic sie nie poprawiło. Exup działał poprawnie łacznie z klapka wlotu dodatkowego powietrza do airboxa. Motocykl zachowuje se podobnie - brak płynnego oddawania mocy (tylko przy przyspieszaniu z niskich obrotów ok. 2 tys i przy ruszaniu - po przekroczeniu 2,5-3 tys wszystko jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 ten motocykl zachowuje sie tak od poczatku kiedy go masz, czy kiedys bylo lepiej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.