Skocz do zawartości

954 - dziwne zachowanie do 2,5tys obr.


peter954rr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Poprosze o porade na temat problemu z cbr954, ktory przejawia sie brakiem mocy w zakresie do 2,5 tys obr. Motocykl dziwnie pracuje (nierówno/dzwiek inny niz zazwyczaj) do ww obrotów, po przekroczeniu 2,5-3 tys wszystko jest jak dawniej. rowny dzwiek, normalne przyspieszenie. najbardziej daje sie we znaki przy ruszaniu kiedy motocykl po prostu sie dławi i jak go sie wkreci na obroty to wyrywa do przodu, nie ma jednostajnego i rownomiernego odjezdzania i sprawia wrazenie jakby miał zgasnac a przy tym dzwiek sprawia wrazenie ze nie pracuje na wszystkie cylindry. Odkreciłem swiece na poczatek i wydaje sie ze 2 sa bardziej czarne od pozostałych (jednak wtedy pracował motocykl na wolnych obrotach do rozgrzania). Przy próbach jazdy bez airboxa (myslałem ze moze gdzies powietrze lewe łapie) wszystko jest tak samo. jezeli ktos miał taki przypadek to poprosze o informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy próbach jazdy bez airboxa (myslałem ze moze gdzies powietrze lewe łapie) wszystko jest tak samo. jezeli ktos miał taki przypadek to poprosze o informacje.

 

hmmm, a w jaki sposob to stwierdziles ?

 

Moze wypadaloby zrobic jakies synchro, regulacje ? Objawy jakby troche za ubogo na wolnych bylo.

 

PS. Jak trzymasz rowno gaz na luzie tak do 2,5k to obroty same skacza ?

PS.2 Osprzet stokowy tzn filtr pow. i wydech, brak takich wynalazkow jak power comander ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie-moto nie ma zadnego dodatkowego osprzetu (zadnych komanderów/stozków itp), co do regulacji to tam jest wtrysk wiec niewiele mozna regulowac...Obroty same generalnie nie skacza - problem jest przy ruszaniu kiedy brakuje do 2,5tys mocy.

Exup jest OK - jak nawet exup jest wyłączony (np. wypinajac jeden czujnik pojawia sie bład i exup przestaje działac) to i tak moto działa poprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Exup jest OK - jak nawet exup jest wyłączony (np. wypinajac jeden czujnik pojawia sie bład i exup przestaje działac) to i tak moto działa poprawnie

to kompletnie o niczym nie świadczy .. przez regulacje rozumiemy prawidłowe ustawienie linek sterujacych tak żeby znaki na samym zaworze wydechowym się pokrywały .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty biegu jalowego sa takie jak powinny byc wg serwisowki, czy tez wyzsze ?

 

PS. Nie mam pojecia jak u Ciebie wyglada sprawa synchra wolnych obr. - reguluje sie same klapy przepustnic, czy tez sa jakies dodatkowe bajpasy od powietrza. Jezeli obroty sa ciutke zbyt wysokie to mozna sprobowac wzbogacic mieszanke podczas synchra - regulujac na wyzsze podcisnienie. Powinien troche zyskac dolu. Mozna tez podjechac na analizator spalin na jakas zaprzyjazniona stacje kontr. poj. i zobaczyc ile ma na wolnych %CO .

 

PS.2 Koledzy bardziej obeznani w temacie proponuja sprawdzenie tego zaw. wydechowego zatem chyba od niego powinienes zaczac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam ponownie. Po sprawdzeniu zaworu (exup) i wmianie swiec nic sie nie poprawiło. Exup działał poprawnie łacznie z klapka wlotu dodatkowego powietrza do airboxa. Motocykl zachowuje se podobnie - brak płynnego oddawania mocy (tylko przy przyspieszaniu z niskich obrotów ok. 2 tys i przy ruszaniu - po przekroczeniu 2,5-3 tys wszystko jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...