Skocz do zawartości

peter954rr

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O peter954rr

  • Urodziny 07/14/1974

Osobiste

  • Motocykl
    954 / xl250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia peter954rr

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Powiedz mi gdzie tej membrany szukac? nigdy nie grzebałem w układzie wtryskowym...
  2. Do tej pory działał bez zarzutu. W jednej chwili cos sie stało. Moto odpala bezproblemowo i w sumie równo pracuje na wolnych obrotach.
  3. Witam ponownie. Po sprawdzeniu zaworu (exup) i wmianie swiec nic sie nie poprawiło. Exup działał poprawnie łacznie z klapka wlotu dodatkowego powietrza do airboxa. Motocykl zachowuje se podobnie - brak płynnego oddawania mocy (tylko przy przyspieszaniu z niskich obrotów ok. 2 tys i przy ruszaniu - po przekroczeniu 2,5-3 tys wszystko jest OK.
  4. bieg jałowy jest bez zmian. przy ruszaniu jest inny dzwiek silnika oraz szarpie i nie ma mocy, tak samo jest jak zejdzie sie np. do 2tys obr na 2 biegu i zaczyna przyspieszac.
  5. Zobacze w weekend nastawy Exupa - chociaz w ub roku wysypały sie trybiki w silniczku napedzajacym przepustnice i wielkiej róznicy nie widzialem (nie mowiac juz o "głupawce" jaka dopadła 954 obecnie). A co myslicie o np swiecach?
  6. Witam Panowie-moto nie ma zadnego dodatkowego osprzetu (zadnych komanderów/stozków itp), co do regulacji to tam jest wtrysk wiec niewiele mozna regulowac...Obroty same generalnie nie skacza - problem jest przy ruszaniu kiedy brakuje do 2,5tys mocy. Exup jest OK - jak nawet exup jest wyłączony (np. wypinajac jeden czujnik pojawia sie bład i exup przestaje działac) to i tak moto działa poprawnie
  7. Witam wszystkich Poprosze o porade na temat problemu z cbr954, ktory przejawia sie brakiem mocy w zakresie do 2,5 tys obr. Motocykl dziwnie pracuje (nierówno/dzwiek inny niz zazwyczaj) do ww obrotów, po przekroczeniu 2,5-3 tys wszystko jest jak dawniej. rowny dzwiek, normalne przyspieszenie. najbardziej daje sie we znaki przy ruszaniu kiedy motocykl po prostu sie dławi i jak go sie wkreci na obroty to wyrywa do przodu, nie ma jednostajnego i rownomiernego odjezdzania i sprawia wrazenie jakby miał zgasnac a przy tym dzwiek sprawia wrazenie ze nie pracuje na wszystkie cylindry. Odkreciłem swiece na poczatek i wydaje sie ze 2 sa bardziej czarne od pozostałych (jednak wtedy pracował motocykl na wolnych obrotach do rozgrzania). Przy próbach jazdy bez airboxa (myslałem ze moze gdzies powietrze lewe łapie) wszystko jest tak samo. jezeli ktos miał taki przypadek to poprosze o informacje.
  8. peter954rr

    xl250r (md11)

    Kupie cylinder do hondy xl250r (model md11). sr cylindra 75mm. Wazne aby miał dobre gwinty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...