tomektychy Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 w najgorszym wypadku wypalenie gniazd zaworowych... pytam ponieważ moje świece są białe. Oddałem moto do serwisu na czyszczenie i synchro gaźników, ilość skłądu mieszanki została wkręcona jak zaleca producent...ale mam przelotowy wydech. i dlatego pytanie do znających się w temacie jakie są konsekwencje jazdy w takim ustawieniu. Dodam że moto zbiera się i tak o niebo lepiej niż przed regulacją i o wiele lepiej chodzi. Jak narazie do mechaniora moto nie oddałem a wiadomo jeździć trzeba:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 w najgorszym wypadku wypalenie gniazd zaworowych... pytam ponieważ moje świece są białe. Oddałem moto do serwisu na czyszczenie i synchro gaźników, ilość skłądu mieszanki została wkręcona jak zaleca producent...ale mam przelotowy wydech. i dlatego pytanie do znających się w temacie jakie są konsekwencje jazdy w takim ustawieniu. Dodam że moto zbiera się i tak o niebo lepiej niż przed regulacją i o wiele lepiej chodzi. Jak narazie do mechaniora moto nie oddałem a wiadomo jeździć trzeba:Posiagi silnika sa najlepszym wykladnikiem tego jaki masz sklad mieszanki, zatem jesli Twoj motocykl zbiera sie bardzo dobrze to wszystko jest ok. W skrocie wyglada to tak, ze w przypadku zbyt ubogiej mieszanki, znacznie wzrasta temperatura spalin, a tym samym temperatura ukladu wylotowego, stad wypalanie zaworow, swiecace kolanka itdprzy okazji zdementuje wiele przeczytanych na tym forum postow, gdzie niektorzy kieruja sie zasada ze wzbogacenie mieszanki powoduje obnizenie temp silnika - owszem ale tylko jesli wczesniej mieszanka byla za uboga. Zarowno zbyt uboga jak i zbyt bogata mieszanka oraz zle ustawiony zaplon powoduja wzrost temperatur wlasnie w obszarze ukladu wylotowego...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 zbiera się lepiej tak jak napisałem, nie mam żadnej dziury w obrotach a świecące kolektory u mnie miejsca nie mają:notworthy: dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo28 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 bolo28 jak chcesz wsadzic mechanikowi kij w szprychy to własnie uruchomiłes całą machine domniemywujaco- podejrzewajacą ;]NTV idzie dobrze, nie strzela, nie dławi sie?janosikkkWłaśnie o to chodzi, że strzela przy hamowaniu silnikiem i przy obrotach ok. 1300/min. Nie chcialbym wypalić zaworów czy gniazd na skutek jazdy na zbyt ubogiej mieszanceych strzałach w wydech. Ponoć bardzo dużo można odczytać na podstawie wyglądu świec zapłonowych, w związku z czyma zamieściłem zdjęcia.Czy ntv idzie dobrze, nie wiem bo nie jeździłem innymi ntv a "idzie dobrze" to pojęcie względne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Sprawdz sobie stan uszczelek na styku rura wydechowa / glowica.Jak sa przedmuchy to trzeba wymienic - to jest wlasnie czesty powod strzalow przy zejsciu z obrotow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 No to chybawiem o co biega.Z tym synchro w starszych sprzetach to róznie bywa bo jest mocno zalezne od obrotów przy jaki sie synchro robi. Wystarczy że sprężyna w jednej z membran podcisnieniowych w gaźnikach straci nieco sprężystość i ta będzie reagowc inaczej niż druga. Efekt - róznica podcisnien w kanałach i mozliwosc ustawienia identycznych tylko w wąskim zakresie obrotów. MOzna próbowac uspokoic silnik wzbogacając mieszanke np. poprzez podniesienie iglic.d Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Mi też AT strzela, poniżej 3500rpm. Stawiam na zaworki Air-Cut. Jeśli nie to szukam dalej i biorę się za te uszczelki wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo28 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Sprawdz sobie stan uszczelek na styku rura wydechowa / glowica.Jak sa przedmuchy to trzeba wymienic - to jest wlasnie czesty powod strzalow przy zejsciu z obrotow. Adam M. Też myślałem o uszczelkach ale u mnie sprawa wygląda w ten sposób, że przy obrotach ok. 1000/min silnik chodzi równo, strzelać w tłumik zaczyna na nieco wyższych obrotach (około 1200-1400). Wygląda jakby mieszanka była za bogata przy lekkim uchyleniu przepustnicy. Czy przyczyną może być wyrobiona iglica przepustnicy podciśnieniowej?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 przy 1000 obr nigdy nie strzela tak wiec sprawdz to co Adam sugeruje, zarowno jesli mieszanka bedzie za uboga jak i za bogata to moze strzelac w tlumikpozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Jestem świeżo po wymianach świec czy skład mieszanki jest ok czy pomyśleć o tym przy serwisie?http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=9c4381c8c353a3c5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 nie kombinować, jest ok Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.