tomek 125 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Witam, ostatnio rozmawiałem z mechanikiem który naprawia motocykle, i powiedział mi ze pogoda ma duży wpływ na spalanie paliwa :icon_mrgreen: twierdzi ze jezeli na dworze jest "DUSZNO" to motocykl potrafi spalic duzo wiecej paliwa na przykładowo 100km niz zwykle poniewaz w takie dni jest mniej tlenu w powietrzu :clap: i tu moje pytanie, czy ktos z was spotkał sie z takim okresleniem????? jest to prawda???? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Witam, ostatnio rozmawiałem z mechanikiem który naprawia motocykle, i powiedział mi ze pogoda ma duży wpływ na spalanie paliwa :icon_mrgreen: twierdzi ze jezeli na dworze jest "DUSZNO" to motocykl potrafi spalic duzo wiecej paliwa na przykładowo 100km niz zwykle poniewaz w takie dni jest mniej tlenu w powietrzu :icon_mrgreen: i tu moje pytanie, czy ktos z was spotkał sie z takim okresleniem????? jest to prawda???? :(No nie wiem ale gdzie ten tlen miał by się podziewać? ,jeśli już to bardziej czepiał bym się większej wilgotności, w powietrzu które zasysa silnik jest więcej wilgoci i to może mieć wpływ na spalanie mieszanki, ale to tylko moje gdybanie więc proszę o nie rzucanie się na mnie z nożami :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Im wyzsze cisnienie atmosferyczne, tym wiecej tlenu w zasysanej porcji powietrza=wiecej energii wytworzonej podczas cyklu pracy silnika spalinowefo. Jak jest "duszno" to z reguly cisnienie jest niskie, czyli nizsza efektywnosc pracy silnika. Podobnie jest na duzej wysokosci npm, gdzie cisnienie atmosferyczne jest nizsze niz na dole :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Czyli co najlepiej jezdzic w kopalniach jakis no nie :clap: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 W praktyce różnice są tak ogromne, że w Polskich warunkach (od 0 do 200 mnpm) nie macie szans zauważyć różnicy. :clap: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 A nawet jak spali troszke wiecej, to co to zmienia? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Co do spalania to nie wiem ale jeżeli chodzi o odpalanie zimnego silnika to temperatura w przypadku mojego moto ma znaczenie, w okolicach 0 st C jest znacznie trudniej uruchomić niż w +20 :clap:pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 To kazdy pojazd pali gozej przy zerowych\minusowych temperaturach. A zwłaszcza Disle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.