tomek 125 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Witam, ostatnio rozmawiałem z mechanikiem który naprawia motocykle, i powiedział mi ze pogoda ma duży wpływ na spalanie paliwa :icon_mrgreen: twierdzi ze jezeli na dworze jest "DUSZNO" to motocykl potrafi spalic duzo wiecej paliwa na przykładowo 100km niz zwykle poniewaz w takie dni jest mniej tlenu w powietrzu :clap: i tu moje pytanie, czy ktos z was spotkał sie z takim okresleniem????? jest to prawda???? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Witam, ostatnio rozmawiałem z mechanikiem który naprawia motocykle, i powiedział mi ze pogoda ma duży wpływ na spalanie paliwa :icon_mrgreen: twierdzi ze jezeli na dworze jest "DUSZNO" to motocykl potrafi spalic duzo wiecej paliwa na przykładowo 100km niz zwykle poniewaz w takie dni jest mniej tlenu w powietrzu :icon_mrgreen: i tu moje pytanie, czy ktos z was spotkał sie z takim okresleniem????? jest to prawda???? :(No nie wiem ale gdzie ten tlen miał by się podziewać? ,jeśli już to bardziej czepiał bym się większej wilgotności, w powietrzu które zasysa silnik jest więcej wilgoci i to może mieć wpływ na spalanie mieszanki, ale to tylko moje gdybanie więc proszę o nie rzucanie się na mnie z nożami :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Im wyzsze cisnienie atmosferyczne, tym wiecej tlenu w zasysanej porcji powietrza=wiecej energii wytworzonej podczas cyklu pracy silnika spalinowefo. Jak jest "duszno" to z reguly cisnienie jest niskie, czyli nizsza efektywnosc pracy silnika. Podobnie jest na duzej wysokosci npm, gdzie cisnienie atmosferyczne jest nizsze niz na dole :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Czyli co najlepiej jezdzic w kopalniach jakis no nie :clap: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 W praktyce różnice są tak ogromne, że w Polskich warunkach (od 0 do 200 mnpm) nie macie szans zauważyć różnicy. :clap: Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 A nawet jak spali troszke wiecej, to co to zmienia? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Co do spalania to nie wiem ale jeżeli chodzi o odpalanie zimnego silnika to temperatura w przypadku mojego moto ma znaczenie, w okolicach 0 st C jest znacznie trudniej uruchomić niż w +20 :clap:pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 To kazdy pojazd pali gozej przy zerowych\minusowych temperaturach. A zwłaszcza Disle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.