Kjujik Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 (edytowane) Dzisiaj. Koło Grodziska Mazowieckiego. Deszcz, prosta droga, prędkość nie wysoka - jak na Vścieklaka. Najpierw pojechałem bokiem z prawej strony, kontra, bokiem z lewej, kontra, bokiem z prawej. Wywrotka Steyr na zakręcie z naprzeciwka to położyłęm i szlifen a później hop do rowu. Vścieklak: zeszlifowany prawy kufer, boczek, rozwalony plastik koło kierunkowskazu, prawa owiewka dłoni w kosmos, kierownica cuś innego kształtu, tankbag urwany i w kosmos. Kjujik: boli to i owo a i czerwonej juchy też utoczyłem a prawa noga jakaś większa jest.Ogólnie kurtka i spodnie dały radę, rękawice też, kask szlifnięty. Buty jeszcze dzisiaj wyp. do śmieci i kupię motocyklowe. Opony. Tył Anakee, przód Pilot Road. Wczoraj założone - przód i tył wyprodukowane w 2007. Co zrobiłem źle? Nie redukowałem, nie dodawałem gwałtownie gazu, nie kręciłem kierownicą ... Nikt się nie zatrzymał tak nawiasem .... :) pzdr kjujik Edytowane 13 Sierpnia 2008 przez Kjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu111 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Najważniejsze że Tobie nic poważnego się nie stało, ale się oszczędzaj bo masz do zaliczenia jeszcze Bieszczady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Według mnie to dwie rzeczy nałożyły się na siebie: nowe, NIEDOTARTE, opony plus mokra nawierzchnia... w takim układzie wspólczynnik tarcia spada o połowę...warto o tym pamiętać jeżdżąc po ,,rainie,,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Dzisiaj. Koło Grodziska Mazowieckiego. Deszcz, prosta droga, prędkość nie wysoka - jak na Vścieklaka. Najpierw pojechałem bokiem z prawej strony, kontra, bokiem z lewej, kontra, bokiem z prawej. Wywrotka Steyr na zakręcie z naprzeciwka to położyłęm i szlifen a później hop do rowu. Vścieklak: zeszlifowany prawy kufer, boczek, rozwalony plastik koło kierunkowskazu, prawa owiewka dłoni w kosmos, kierownica cuś innego kształtu, tankbag urwany i w kosmos. Kjujik: boli to i owo a i czerwonej juchy też utoczyłem a prawa noga jakaś większa jest.Ogólnie kurtka i spodnie dały radę, rękawice też, kask szlifnięty. Buty jeszcze dzisiaj wyp. do śmieci i kupię motocyklowe. Opony. Tył Anakee, przód Pilot Road. Wczoraj założone - przód i tył wyprodukowane w 2007. Co zrobiłem źle? Nie redukowałem, nie dodawałem gwałtownie gazu, nie kręciłem kierownicą ... Nikt się nie zatrzymał tak nawiasem .... :) pzdr kjujik Szybkiego powrotu na moto i zdrowia :bigrazz: Celowo polozyles Varadero? To, ze sie nikt nie zatrzymal wola o pomste do nieba, jak mozna tak zwyczajnie mijac kogos kto mial wypadek? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Szybkiego powrotu na moto i zdrowia :bigrazz: Celowo polozyles Varadero? To, ze sie nikt nie zatrzymal wola o pomste do nieba, jak mozna tak zwyczajnie mijac kogos kto mial wypadek? :)Celowo, ten Steyr był OGROMNY i coraz bliżej a nosiło mnie po całym pasie więc ...Przegrałbym w pojedynku z tą kupą żelastwa. pzdrkjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 (edytowane) Kjuik ile przejechałeś na tych oponach po wymianie ? Według mnie głównym powodem była jeszcze nie starta warstwa ochronna na oponach bo przecież Pilot Road i Anakee to dobre opony na deszcz... Kiedyś pojechałem podczas deszczu wymienić opony w CB500 mojej dziewczyny i gdy wracałem to każde hamowanie było z uślizgiem. Następnego dnia mieliśmy gdzieś jechać i bałem się że będzie padało więc wieczorem wziąłem papier ścierny w łapę i zeszlifowałem jej te opony żeby się dziewczyna nie zabiła ... Szybkiego powrotu do zdrowia :) P.S. Mam nadzieję że po tej historii założysz gmole ? Edytowane 13 Sierpnia 2008 przez hubert_afri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Kjuik ile przejechałeś na tych oponach po wymianie ? Według mnie głównym powodem była jeszcze nie starta warstwa ochronna na oponach bo przecież Pilot Road i Anakee to dobre opony na deszcz... Kiedyś pojechałem podczas deszczu wymienić opony w CB500 mojej dziewczyny i gdy wracałem to każde hamowanie było z uślizgiem. Następnego dnia mieliśmy gdzieś jechać i bałem się że będzie padało więc wieczorem wziąłem papier ścierny w łapę i zeszlifowałem jej te opony żeby się dziewczyna nie zabiła ... Szybkiego powrotu do zdrowia :) P.S. Mam nadzieję że po tej historii założysz gmole ?Przejechane 200-230 km od wymiany.A kasa na gmole właśnie poszła w piz. tzn w pole. pzdrkjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Przejechane 200-230 km od wymiany.A kasa na gmole właśnie poszła w piz. tzn w pole. pzdrkjujik Witaj. Szybkiego zdröwka Ci z zonkä zyczymy. Mielismy cos podobnego - na szczescie jechalismy w deszczu dosc wolno i gmole sie przydaly. I dobrze , ze szlifem poszlismy , bo inaczej TIR-a ktöry nam z boku wyjechal bysmy od dolu oglädali. Tez kolano bylo wieksze i lokiec zonki w czerwieni!!!. Opony Metzler - nie na deszcz. Ale chociaz jeden biker zaraz podszedl (niemiec). Pozdro :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Grunt, że jesteś cały - motocykl rzecz nabyta i wszystko da się naprawić!Czy to opony, czy warunki atmosferyczne takie rzeczy się zdarzają i już... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 wg mnie to zdecydowanie kwestia tych nowych opon - jeżdźę viadrem trzeci sezon i w deszczu sprawuje się bardzo ok, także przy hamowaniu ze względu na zintegrowane hamulce nie ma uślizgu...pzdr i życzę szybkiego powrotu na szlak! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Nie bagatelizujcie docierania opon, pierwsze co najmniej 1000km jezdzijcie ostrozniej, u mnie na mokrym na 3cim biegu w lekkim zlozeniu przy 3tys obrotach i DELIKATNYM odkreceniu manetki lapalo jajko uslizg tylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Nie bagatelizujcie docierania opon, pierwsze co najmniej 1000km jezdzijcie ostrozniej, Nie przesadzaj kolego. http://www.maxxis.com/MotorcycleATV/Maxxis...cycle-FAQs.aspxhttp://www.dunlopmotorcycle.com/infocenter...s.asp?id=12#tip Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Nie bagatelizujcie docierania opon, pierwsze co najmniej 1000km jezdzijcie ostrozniej, u mnie na mokrym na 3cim biegu w lekkim zlozeniu przy 3tys obrotach i DELIKATNYM odkreceniu manetki lapalo jajko uslizg tylu.A moze to opony jakies masz badziewne? 1000 km to dla wielu opon sportowych 1/4 ich zycia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nagly Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Moim zdaniem na to nieprzyjemnie zdarzenie musialo miec wplyw pare czynnikow, ktore razem doprowadzily do gleby. Teraz mozna tylko gdybac, nowe opony+deszcz+syf na drodze+niekoniecznie duza predkosc i wyszlo jak wyszlo. Nie doszukiwal bym sie winy w samym motocyklu. Szybkiego powrotu do zdrowia ;) PS. Sam latam na Pilot Road, ostatnie 2 miesiace ciagle w deszczu, tydzien temu zrobilem 100km w masakryczna ulewe z predskociami 100-120 i jestem pod duzym wrazeniem, nie zamienie na nic innego :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 "Opony. Tył Anakee, przód Pilot Road. Wczoraj założone - przód i tył wyprodukowane w 2007." Po 200 km to przyczepność opon powinna być ok. Anakee w deszczu trzymaja jak przylepione, sam mam takie i jazda w deszcz to bezstres. Obstawiałbym winę na oponę z przodu - może nie dotarłeś jeszcze boków i przy gwałtowniejszym przechyleniu puściła. A może trafiłeś na kawałek smolistego asfaltu? A swoja drogą po co taki zestaw opon. Nie lepiej było założyć obie opony jednakowe. 3 lata temu podczas jazdy w deszczu Zbycho położył XJR na rondzie właśnie z powodu niewłaściwego doboru opon- oba Dunlopy ale każdy inny. Po zmianie na jednakowe nie miał już problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.