Skocz do zawartości

Cbr 1000 rr brak ładowania :(


Gienek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! a ja mam takie małe pytanie. Kupiłem już jakiś czas temu Fajera i był z trzema Kierunkowskazami diodowymi. Gdy włączałem to świeciły non stop. Wiem że diody pobierają mniej prądu i aby chodziło to prawidłowo to potrzebny jest Specjalny przerywacz. Ja niewiem gdzie w mojej hondzie jest przerywacz!. Patrzyłem na serwisówke to prawdopodobnie powinien być koło reflektora ale ja tam nic niewidze. Okazuje się że chyba nie mam Przerywacza. Bo mam jedną wolną kostkę która jest zwarta drucikiem i jeśli ten drucik wyciągne to kierunki przestają świecić. Prawdopodobnie powinien tam być przerywacz. Ale mam problem bo chciałbym kupić przerywacz do kierunkowskazów diodowych ale niespasuje mi wejśćie. Bo w Hondzie mam kostke małą a przerywacze na allegro to są proste takie na wsówki dwie lub trzy. Gdzie moge znaleźć taki przerywacz żeby podszedł do hondawki??? Czy musze przerabiać kostkę na wsówki????. Co najlepiej zrobić ? Pomóżcie bo niewiem nawet jaki mam przerywacz kupić. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest zalezne od tego co sobie producent wymyslil. Z trzema wsuwkami to byly kiedys przerywacze np w duzym fiacie :biggrin:

Ile przewodow masz w tej kostce ? Mysle ze pomocny bylby tu schemat instalacji moto - czyt. sciagnij sobie manuala.

PS. Dobrym rozwiazaniem jest wsadzenie w miejsce tego drucika takiej zarowki z migajacego lancucha choinkowego :icon_mrgreen: :biggrin:

 

PS.2 Zadzwon chociaz do serwisu i spytaj ile takie cos kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od pochodzenia motocykla i książeczki gwarancyjnej.

Model 2005 miał w długiej serii wadliwie wykonane uzwojenie alternatora i była a właściwie jest akcja wymiany na nowy wolny od wad. Skontaktuj się z najbliższym serwisem Hondy i podaj numer VIN.

Nie daj się zbyć głupimi wymówkami bo mają go wymienić nieodpłatnie.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od pochodzenia motocykla i książeczki gwarancyjnej.

Model 2005 miał w długiej serii wadliwie wykonane uzwojenie alternatora i była a właściwie jest akcja wymiany na nowy wolny od wad. Skontaktuj się z najbliższym serwisem Hondy i podaj numer VIN.

Nie daj się zbyć głupimi wymówkami bo mają go wymienić nieodpłatnie.

 

 

Byłem w Hondzie wklepali Vin do komputera i powiedzieli że motor nie jest objęty żadną kampanią.

Nie mieli też żadnych wiadomości o wymianach alternatorów w firebladach, a jak sądzę trochę takich sprzedali...

 

Krótko mówiąc zawiodłem się na Bladym. Gdyby ta przygoda zdarzyła się za granicą ... Wcześniej też miałem hondę, ale takich cudów nie było... W tak młodym moto dla mnie to nie do pomyślenia. I jeszcze te pogłoski o padających regulatorach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:P q...j...darkness_spirytus_vodka#%^& !!! :P

 

DALEJ PROBLEMY Z łADOWANIEM !

 

Przypomnę, że wymieniłem nidawno alternator. Z rozbitka. Przy mnie koleś wykręcił. Sprawdziłem oporność pomiedzy fazami było ok. Podłączyłem grało. Po jakimś czasie zaczął słabnąć akumulator /nowy/. Wymieniłem na żelową Yuasę taką jak ta fabryczna /także nowa/. po jakimś czasie -150 km- też zaczęła słabnąć.

sprawdziłem prądy na altku. Jedna faza szaleje - tzn daje różne prądy - istne szaleństwo na przyrządzie. pomiędzy wszystkimi a masą są przebicia. Czy mógł to zrobić regulator napięcia? /dodam, że jego też wymieniłem wraz z alternatorem od tej samej powypadkowej sztuki - profilaktycznie/ Sprzedawca wydawał się być uczciwy do altka dorzucił regulator po promocyjnej cenie.

Zakładam że alternator który założyłem był sprawny, chociaż przyznaję się bez bicia że przed zakupem sprawdziłemn tylko oporność pomiędzy fazami, nie sprawdzałem na masę.

Mam pytanie jak sprawdzić regulator npięcia przyrządem czy jest dobry, bo jak to jego robota to nie zdzierżę trzeciego spalonego alternatora. Interesuje mnie jak zrobić profesjonalny pomiar regulatora i ewentualnie wykluczyć jego wadliwość.

Darz Bór!

Edytowane przez Gienek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Model 2005 miał w długiej serii wadliwie wykonane uzwojenie alternatora...

Gienek...

najprawdopodobniej trafil Ci sie wyzej opisany przypadek, niewazne, ze ktos wykrecal przy Tobie skoro one byly wadliwe... zycze czerpania dalszych przyjemnosci z uzytkowania Hondy ;)

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dotyczy modeli 2004-2005 (ale nie wszystkich egzemplarzy) - stator i rotor

http://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=40343

 

 

natomiast 2006-2007 (wszystkie) - mozliwa nieszczelnosc zbiornika paliwa

http://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=40835

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dotyczy modeli 2004-2005 (ale nie wszystkich egzemplarzy) - stator i rotor

http://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=40343

natomiast 2006-2007 (wszystkie) - mozliwa nieszczelnosc zbiornika paliwa

http://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=40835

 

Tak, Tak, Vin sprawdzony, mój egzemplarz nie jest objęty kampanią przedłużenia gwarancji /mimo że miał eurogwarancję/ . W tekście z pierwszego linku jest instrukcja sprawdzenia uzwojenia statora. Mój - jak już pisałem- ma przebicia z faz na masę.

Swoją drogą to widać nie tylko ja się z takim problemem borykam. Ale mam nadzieję że to już ostatni stator który wymieniam - mam nadzieję że ten będzie mocniejszy. Ciekawy link dzieki.

Niemniej jednak muszę się upewnić czy to nie regulator uwędził ten ostatni...

 

Szanowni Koledzy

 

Ponawiam więc pytanie jak sprawdzić regulator npięcia przyrządem czy jest dobry, bo jak to jego robota to nie zdzierżę trzeciego spalonego alternatora. Interesuje mnie jak zrobić profesjonalny pomiar regulatora i ewentualnie wykluczyć jego wadliwość. Proszę napisać mi jak się to robi krok po kroku, jak nastawić przyrząd i jakie wskazania powienienem uzyskać. Czy mogę to zrobić na wymontowanym regulatorze czy musi być podłączony do motocykla ze sprawnym alternatorem. Nadmieniam, że niedługo będę już miał kolejny sprawny alternator.

Jeżeli ktoś woli to może byc na prv. /uszanuję, nie wyjdzie poza prv/

Edytowane przez Gienek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadam tutaj, bo nie ma zadnych tajemnic ze sprawdzeniem reglera, tyle ze to zmudna robota. Wszystko masz opisane w serwisowce, jako ze jednej recepty na wszystkie regle nie ma - ich konstrukcja sie rozni i sposob sprawdzania tez.

Tak ze najpierw serwisowka, a potem mier4nik w reke i zasuwaj :(.

Radze ci przy okazji sprawdzic wszystkie ( jak sadze 2 ) polaczenia masowe instalacji na rame i silnik ( rozebrac, przeczyscic, przesmarowac diaelektrykiem i zlozyc ) jak rowniez masowanie regla polaczyc bezposrednio do aku, co juz pisalem poprzedniu.

Wydaje mi sie ze dalej nie miales szczescia z uzywanym altkiem, ale co tu gdybac, trzeba sprawdzic.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...