lukasz302 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam!! a ja mam takie małe pytanie. Kupiłem już jakiś czas temu Fajera i był z trzema Kierunkowskazami diodowymi. Gdy włączałem to świeciły non stop. Wiem że diody pobierają mniej prądu i aby chodziło to prawidłowo to potrzebny jest Specjalny przerywacz. Ja niewiem gdzie w mojej hondzie jest przerywacz!. Patrzyłem na serwisówke to prawdopodobnie powinien być koło reflektora ale ja tam nic niewidze. Okazuje się że chyba nie mam Przerywacza. Bo mam jedną wolną kostkę która jest zwarta drucikiem i jeśli ten drucik wyciągne to kierunki przestają świecić. Prawdopodobnie powinien tam być przerywacz. Ale mam problem bo chciałbym kupić przerywacz do kierunkowskazów diodowych ale niespasuje mi wejśćie. Bo w Hondzie mam kostke małą a przerywacze na allegro to są proste takie na wsówki dwie lub trzy. Gdzie moge znaleźć taki przerywacz żeby podszedł do hondawki??? Czy musze przerabiać kostkę na wsówki????. Co najlepiej zrobić ? Pomóżcie bo niewiem nawet jaki mam przerywacz kupić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 wszystko jest zalezne od tego co sobie producent wymyslil. Z trzema wsuwkami to byly kiedys przerywacze np w duzym fiacie :biggrin:Ile przewodow masz w tej kostce ? Mysle ze pomocny bylby tu schemat instalacji moto - czyt. sciagnij sobie manuala.PS. Dobrym rozwiazaniem jest wsadzenie w miejsce tego drucika takiej zarowki z migajacego lancucha choinkowego :icon_mrgreen: :biggrin: PS.2 Zadzwon chociaz do serwisu i spytaj ile takie cos kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz302 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 wszystko jest zalezne od tego co sobie producent wymyslil. Z trzema wsuwkami to byly kiedys przerywacze np w duzym fiacie :)Ile przewodow masz w tej kostce ? Mam dwa przewody w kostce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Wszystko zależy od pochodzenia motocykla i książeczki gwarancyjnej.Model 2005 miał w długiej serii wadliwie wykonane uzwojenie alternatora i była a właściwie jest akcja wymiany na nowy wolny od wad. Skontaktuj się z najbliższym serwisem Hondy i podaj numer VIN.Nie daj się zbyć głupimi wymówkami bo mają go wymienić nieodpłatnie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Wszystko zależy od pochodzenia motocykla i książeczki gwarancyjnej.Model 2005 miał w długiej serii wadliwie wykonane uzwojenie alternatora i była a właściwie jest akcja wymiany na nowy wolny od wad. Skontaktuj się z najbliższym serwisem Hondy i podaj numer VIN.Nie daj się zbyć głupimi wymówkami bo mają go wymienić nieodpłatnie. Byłem w Hondzie wklepali Vin do komputera i powiedzieli że motor nie jest objęty żadną kampanią.Nie mieli też żadnych wiadomości o wymianach alternatorów w firebladach, a jak sądzę trochę takich sprzedali... Krótko mówiąc zawiodłem się na Bladym. Gdyby ta przygoda zdarzyła się za granicą ... Wcześniej też miałem hondę, ale takich cudów nie było... W tak młodym moto dla mnie to nie do pomyślenia. I jeszcze te pogłoski o padających regulatorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Gdyby ta przygoda zdarzyła się za granicą ... no wiesz, jezeli faktycznie zadna kampania twojego sprzetu nie obejmuje, a stalo by sie to za granica to wtedy ladna kasa by poszla ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 (edytowane) :P q...j...darkness_spirytus_vodka#%^& !!! :P DALEJ PROBLEMY Z łADOWANIEM ! Przypomnę, że wymieniłem nidawno alternator. Z rozbitka. Przy mnie koleś wykręcił. Sprawdziłem oporność pomiedzy fazami było ok. Podłączyłem grało. Po jakimś czasie zaczął słabnąć akumulator /nowy/. Wymieniłem na żelową Yuasę taką jak ta fabryczna /także nowa/. po jakimś czasie -150 km- też zaczęła słabnąć. sprawdziłem prądy na altku. Jedna faza szaleje - tzn daje różne prądy - istne szaleństwo na przyrządzie. pomiędzy wszystkimi a masą są przebicia. Czy mógł to zrobić regulator napięcia? /dodam, że jego też wymieniłem wraz z alternatorem od tej samej powypadkowej sztuki - profilaktycznie/ Sprzedawca wydawał się być uczciwy do altka dorzucił regulator po promocyjnej cenie.Zakładam że alternator który założyłem był sprawny, chociaż przyznaję się bez bicia że przed zakupem sprawdziłemn tylko oporność pomiędzy fazami, nie sprawdzałem na masę.Mam pytanie jak sprawdzić regulator npięcia przyrządem czy jest dobry, bo jak to jego robota to nie zdzierżę trzeciego spalonego alternatora. Interesuje mnie jak zrobić profesjonalny pomiar regulatora i ewentualnie wykluczyć jego wadliwość.Darz Bór! Edytowane 27 Sierpnia 2008 przez Gienek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 ...Model 2005 miał w długiej serii wadliwie wykonane uzwojenie alternatora...Gienek...najprawdopodobniej trafil Ci sie wyzej opisany przypadek, niewazne, ze ktos wykrecal przy Tobie skoro one byly wadliwe... zycze czerpania dalszych przyjemnosci z uzytkowania Hondy ;) pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Jak to dobrze ze jezdze YAMAHA, czlowiek tylko sie o paliwo martwi... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 dotyczy modeli 2004-2005 (ale nie wszystkich egzemplarzy) - stator i rotorhttp://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=40343 natomiast 2006-2007 (wszystkie) - mozliwa nieszczelnosc zbiornika paliwahttp://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=40835 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) dotyczy modeli 2004-2005 (ale nie wszystkich egzemplarzy) - stator i rotorhttp://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=40343natomiast 2006-2007 (wszystkie) - mozliwa nieszczelnosc zbiornika paliwahttp://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=40835 Tak, Tak, Vin sprawdzony, mój egzemplarz nie jest objęty kampanią przedłużenia gwarancji /mimo że miał eurogwarancję/ . W tekście z pierwszego linku jest instrukcja sprawdzenia uzwojenia statora. Mój - jak już pisałem- ma przebicia z faz na masę.Swoją drogą to widać nie tylko ja się z takim problemem borykam. Ale mam nadzieję że to już ostatni stator który wymieniam - mam nadzieję że ten będzie mocniejszy. Ciekawy link dzieki. Niemniej jednak muszę się upewnić czy to nie regulator uwędził ten ostatni... Szanowni Koledzy Ponawiam więc pytanie jak sprawdzić regulator npięcia przyrządem czy jest dobry, bo jak to jego robota to nie zdzierżę trzeciego spalonego alternatora. Interesuje mnie jak zrobić profesjonalny pomiar regulatora i ewentualnie wykluczyć jego wadliwość. Proszę napisać mi jak się to robi krok po kroku, jak nastawić przyrząd i jakie wskazania powienienem uzyskać. Czy mogę to zrobić na wymontowanym regulatorze czy musi być podłączony do motocykla ze sprawnym alternatorem. Nadmieniam, że niedługo będę już miał kolejny sprawny alternator. Jeżeli ktoś woli to może byc na prv. /uszanuję, nie wyjdzie poza prv/ Edytowane 28 Sierpnia 2008 przez Gienek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Odpowiadam tutaj, bo nie ma zadnych tajemnic ze sprawdzeniem reglera, tyle ze to zmudna robota. Wszystko masz opisane w serwisowce, jako ze jednej recepty na wszystkie regle nie ma - ich konstrukcja sie rozni i sposob sprawdzania tez.Tak ze najpierw serwisowka, a potem mier4nik w reke i zasuwaj :(.Radze ci przy okazji sprawdzic wszystkie ( jak sadze 2 ) polaczenia masowe instalacji na rame i silnik ( rozebrac, przeczyscic, przesmarowac diaelektrykiem i zlozyc ) jak rowniez masowanie regla polaczyc bezposrednio do aku, co juz pisalem poprzedniu.Wydaje mi sie ze dalej nie miales szczescia z uzywanym altkiem, ale co tu gdybac, trzeba sprawdzic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.