tomek szabla Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 http://www.bikepics.com/pictures/1603551/ Sprawdzone, nowe, ładne... Za "parę" groszy mogę sprzedać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 do normalnego motocykla to raczej motocyklową na zwykłej cięzko zabezpieczyć.....z kolei położyć żal bo plastiki sie zniszczą ja cz cross woziłem na małej niewiadów bez pasów po prostu rzacałem na nią, przednie koło troche wystawało i nigdy nie spadła (no sory raz jak koleś wpadł na dojazdówke na błoto mając na liczniku 70km/h :D ) no ale cz nie miała plastików i jak sie przesuwała te kilka cm w te czy wewte to nic jej nie było(bak prawie zawsze pusty więc nic sie nie wylewało ) potem jak woziliśmy 2 motocykle to trzeba było pasami bo jak jeden leżał na drugim to już mógł spaść :D generalnie sposób troche wieśniacki i mogący wskazywać na brak szacunku do motocykla ale tak było najprościej znajomy cr500 też woził na leżaco i mówił że nigdy plastiki mu nie pękły ale nie chce nikogo nakłaniać żeby potem nie mieć na sumieniu czyiś plastików :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 2 pasy wystarczają do bezproblemowego i bezpiecznego zapięcia, a im dasz ich wiecej tym spokojniejsza Twoja głowa. Tylko daj własnie klocek jakiś pod zawieszenie bo szkoda go gnieść przez tyle km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 KTM zaleca za kiere przednia swoimi pasami lapac, nie mam skanera wiec nie zeskanuje instrukcji :) my wozimy moto 2 pasami za kiere spiete i nigdy nie bylo problemu, ale warto dorzuc 2 na tylnie elementy ramy i tez dowiazac. Amortyzator przedni blokowac. Jesli ktos nie odblokuje odpowietrzyc po wyladunku. Na przyczepy BARDZO UWAZAC, szczegolnie te tanie po ok 2000zl bo wiele elementow odpada i jest b. slabych my taka jedna to juz spawalismy w paru miejscach. Do tego material jest slaby rynny cienkie na sruby latwe do wyrwania. Polecam lepsze przyczepy np brenderuppa czy jakos tak ale to 3000 w gore . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 (edytowane) Dlaczego przednie uszczelniacze maja niby puscic olej po kilkugodzinnym scisnieciu? Z tego co mi sie wydaje to przeciez jak juz jest amortyzator wcisniety to na nie dziala zbyt duza sila na nie zeby w sytuacji gdy nie sa zbyt mocno "wytrzepane" puscily olej. Edytowane 6 Sierpnia 2009 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Na przyczepy BARDZO UWAZAC, szczegolnie te tanie po ok 2000zl bo wiele elementow odpada i jest b. slabych my taka jedna to juz spawalismy w paru miejscach. Do tego material jest slaby rynny cienkie na sruby latwe do wyrwania. Polecam lepsze przyczepy np brenderuppa czy jakos tak ale to 3000 w gore . Z tymi przyczepami to niekoniecznie... Można kupić dobrą samoróbkę poniżej 2000 i są one solidnie wykonane. Sami z bratem zrobiliśmy 2 i sprzedaliśmy, narzekań od strony klientów nie było bo spawy były solidne i wszystko dobrze poprzykręcane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Z tymi przyczepami to niekoniecznie... Można kupić dobrą samoróbkę poniżej 2000 i są one solidnie wykonane... http://www.bikepics.com/pictures/1752299/ Oto przykład takiej samoróbki na bazie przyczepki towarowej. Dołożone kawałki "rynny" pod przednie i tylne koła, niskie burty - przydają się, zawsze można wrzucić jakieś graty pod moto. Zawieszenie: resory piórowe + amortyzatory - idealnie się prowadzi zarówno na pusto jak i obciążona. Może zabrać do 3 motocykli. Koszt całości wyszedł ok 1000 zł (kupiłem zdezelowaną towarówkę za 500 reszta wydana na remont-nowa instalacja elektryczna, światła, sklejka i malowanie). W porównaniu do fabrycznych przyczep pod motocykle w przedziale do 3 tys zł to na pewno jest solidniejsza, lepiej się prowadzi ale jest też na pewno cięższa (stalowa konstrukcja). Do zabezpieczenia 1 moto używam 3 pasów- 2 do półek, 1 przytwierdza tył motocykla do przyczepki- oraz klocka do blokady przedniego zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Czy te pasy będą dobre do mocowania moto? http://www.allegro.pl/item705297269_pasytr...y_mocujace.html Jeśli nie to moglibyście coś polecić? pzdr Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Czy te pasy będą dobre do mocowania moto? http://www.allegro.pl/item705297269_pasytr...y_mocujace.html Jeśli nie to moglibyście coś polecić? pzdr Sprawdzą sie w 100% :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Czy te pasy będą dobre do mocowania moto? Jeśli nie to moglibyście coś polecić? pzdr Będą nawet na wyrost! Do transportu moto wystarczą takie o szerokości 35mm - są trochę tańsze. W zależności od tego, jakie masz mocowania na przyczepce możesz wybrać także pasy tzw "do opasania"-nie posiadają haków, mocuje się je wokół lag i przeciąga przez uchwyt na przyczepce (o ile jest odpowiednio szeroki). Nie mają haków więc nie ma się co wypinać :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 A mnie tam ostatnio doswiadczenie nauczyło żeby na zwykłej przyczepce nie stawiać moto na stopce, wygięła się w U po 200kilosach :biggrin: :biggrin: chociaz moto było dwoma pasami zpięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafgo Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 A czy ktoś używał takiego wynalazku: http://www.motocinch.com/products/off-road http://www.motox.com.pl/index.php?option=c...=2319&Itemid=76 Ciekawy jestem jak coś takiego się sprawdza. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.